Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

Te caut cu o privire

simt ca tu ma strigi pe mine,

nu esti nu te pot vedea

tu esti doar in mintea mea




Statusuri de dragoste nr.2:

stiam k iubirea inseamna suferinta..... dar alaturi de u suferinta nu exista..............




Statusuri de dragoste nr.3:

poty sa spui TE IUBESC intr-o secunda,daca da da-mi o secunda din viatza ta,ity voi fura un minut,te voi saruta o ora si te voi iubi o viatza.TE IUBESC!! :X




Statusuri de dragoste nr.4:

e atat de frumos sa gasesti sentimentul pierdut e ata de frumos sa oftezi dupa primul sarut e atat de frumos sa iubesti si sa fii iubit




Statusuri de dragoste nr.5:

(__:*__) Te uBeScK ShY Na-M Ce FaChE....

GoOsTuL BoOzZeLoR ImI pLaSsHe...

OcHyY T@y Ma InEbOoNeScK...

CrEdE-M@ Pt. TnE Tr@yEsC....(__:*__)




Statusuri de dragoste nr.6:

e greu sa plangi acolo unde radeai o data sa vezi k fericirea de lacrimi e udata.........




Statusuri de dragoste nr.7:

Ca sa te joci de-a dragostea trebuie mai intai sa stii sa te joci de-a razboiul ! Intrecere compusa din doua indemanari : sa stii sa invingi fara , aroganta > adica fara sa-ti canti victoria < si de asemenea sa stii sa pierzi fara umilinta > adica fara a-ti pleca fruntea < !




Statusuri de dragoste nr.8:

cand iubesti pe bune, iubeste-te mai intai pe tine




Statusuri de dragoste nr.9:

m-am indragostit de o fata pe care o iubesc mai mult k rasaritul soarelui




Statusuri de dragoste nr.10:

Alfabetul incepe cu litera ?a?, numaratoarea cu ?1′, tristetea

incepe cu o lacrima, bucuria cu un zambet, iar fericirea mea incepe cu tine




Statusuri de dragoste nr.11:

trandafir rosu brodat, te iubesc cu adevarat

si as vrea ca cititorul sa iubeasca autorul




Statusuri de dragoste nr.12:

iubesc si eu k toti ceilalti...plang si eu ca ei...dar numai k nu rad...el se simte bine si rade cu prietenii lui...imi este dor de ochii lui si de buzele care candva erau ale mele!




Statusuri de dragoste nr.13:

Yo ma hranesc q vorbele tale si ma imbat q privirea ta...:-X Vot plz:-*




Statusuri de dragoste nr.14:

te iubesc mult de tot




Statusuri de dragoste nr.15:

IUBIRE.....ce rost are sa iubesti daca niciodata nu ai avut parte de ea




Statusuri de dragoste nr.16:

iubita mea cu ochii ca cafeaua, cu buzele ca carameaua, ca cand te vad m-apuca doru, ca-s ca Calin nemuritoru.




Statusuri de dragoste nr.17:

iubesc si sunt iubita




Statusuri de dragoste nr.18:

Tu m'ai invatat ce e iubirea,

M-ai facut sa vad altfel omenirea.

De aceea tie, iubirea mea,

Iti incredintez, toata viata mea!




Statusuri de dragoste nr.19:

Un roman d dragoste, pt tn am scris in zbor, caci t iubesc enorm shi la maxim t ador :x




Statusuri de dragoste nr.20:

M-ai mintit inca odata

Dar n-am sa te mai iert

Ti-ai batut joc de mine

Dar de acum n-am sa te mai cred.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu