Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

te iubesc acum,te iubesc la infinit....




Statusuri de dragoste nr.2:

Iubeste,uita,iarta e cea mai frumoasa arta...




Statusuri de dragoste nr.3:

DRAGOSTEA se naste in PRIVIRI ...creste pe BUZE...si moare in LACRIMI daca nu vrei sa ti se intample nu ubi si da mass-u mai departe




Statusuri de dragoste nr.4:

Cand inima iti e strapuns-a du-te si plange...asa vei reusi....si vei veni.....inapoi..la acelasi..sentiment de:X:X




Statusuri de dragoste nr.5:

pe masuta cea de brad,stau cu capul aplecat,si tot stau si ma gandesc cum sati spun ca te iubesc.....!!!!




Statusuri de dragoste nr.6:

dragostea este ca si o clepsidra...itzi umple imina sh itzi golesthe capu:X:X:X




Statusuri de dragoste nr.7:

prindu-te, am inteles ca a ubi inseamna sa fii fericit intr-o viatza nefericita ji greu de suportat.dak as putea, tzi-as spune:"Ubeste-ma, eu sunt insasi viatza!"




Statusuri de dragoste nr.8:

te iubesc ubytu meu. esti cel mai frumos lucru kre mi s-a intamplat in viata asta si nu o sa te uit niciodata.




Statusuri de dragoste nr.9:

poti sa-mi sp \"TE IUBESC\" intr-o secunda? dak da, atunci da-mi osecunda din viatza ta si eu o sa-ti fur un minut




Statusuri de dragoste nr.10:

dc trebuie sa suferim??dupa iubire sa tanjim?? dc nu exista dragoste pe gratis??? dc??? pt k deja ea costa prea mult si chiar dak ar fi gratis nu multi ar luao deoarece te face sa suferi prea mult




Statusuri de dragoste nr.11:

IUBESHTE

SARUTA

IARTA

caci asta'i cea mai frumoasa arta:X




Statusuri de dragoste nr.12:

ROMA........un oras frumos...dar scris pe dos.....AMOR suna si mai frumos




Statusuri de dragoste nr.13:

}{ Eu ink plang , tu ink plangi

Ce-ar fi s-o facem impreuna

Eu vreau sa fug , tu vrei sa fugi

Sa disparem o saptamana

Nu te inteleg

De ce dureaza asa de mult k sa ma uiti ?

Si sa o iei de la inceput }{




Statusuri de dragoste nr.14:

Da asta este viata mea, este si buna si rea, da e mai buna fara tine in ea……




Statusuri de dragoste nr.15:

nimic nu e mai frumos dekt sa iubesti!Si totusi nimic nu e mai dureros decat sa iubesti si sa fi ignorat...




Statusuri de dragoste nr.16:

spuneti ca nu ma suportati,dar va uitati la mine de parca mi-ati fi fani!




Statusuri de dragoste nr.17:

~If You Love Me~Leave Me Alone~




Statusuri de dragoste nr.18:

Iubirea e cea mai pretioasa comoara din lume .




Statusuri de dragoste nr.19:

nu e un vis si in stele e scris numele tau langa al meu...si iti promit k vei fi fericit nu am cuvinte s iti spun tot ce simt...tu esti soarele ce a rasarit inn viata mea...ploaia care stinge focul ce-mi arde inima... mi-am gasit jumatate tu mi-ai alungat jumatatea 7 minuni pe lume tu esti a 8-a minune




Statusuri de dragoste nr.20:

voi fetitze scolaritze la baietzi nu dati gurite caci guritze daca dati scoala nu mai invatati



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu