Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

uitate in ochi mei si vei citi iubirea




Statusuri iubire nr.2:

Pentru a trsi am nevaoi de batai de inima.Pentru asta,am nevoie de o inima.Pentru o inima am nevoie de fericire.Pentru fericire am nevoie de tine :x:x:x




Statusuri iubire nr.3:

InVAtA Sa aLuNgI lAcRiMiLe q uN ZaMbEt...:-




Statusuri iubire nr.4:

cel mai frumos este sa iubesti....shi cel mai rau e sa nu fii iubit




Statusuri iubire nr.5:

Un baIat juDeca o fatHa

La fanTana Din graDina

JudecatA e faqTa

O ia iN braTze si`o sAruTa:*:*




Statusuri iubire nr.6:

O prietenie incepe cu un zmbet,traieste printr-o lacrima si se termina cu un sarut.......




Statusuri iubire nr.7:

Daca ma vezi,sa nu ma privesti.Daca ma privesti,sa nu ma atingi.Daca ma atingi ,sa nu ma saruti.Si daca totusi ma saruti.........sa nu te mai opresti!!!!!!!!!!!!!;)




Statusuri iubire nr.8:

letters start with abc, numbers start with 123, songs start with do're'mi, love start with u and me ;))




Statusuri iubire nr.9:

iubeste ....ca la randul tau si el te va iubi




Statusuri iubire nr.10:

AtUnCi KnD vAnTuL iTi Va BaTe PeStE uLeChIuSe...GaNdEsTe K sUnT sOaPtElE mElE , cE dOrEsC a'Ti SpUnE " TE IUBESC "




Statusuri iubire nr.11:

You were the first

My first tear

My first love

runaway

it's very dark outside




Statusuri iubire nr.12:

Am vrut sa plec, dar am ramas, am vrut sa strig, dar nu am avut glas. Am vrut din calea ta sa ma feresc , dar nu am putut decat s t iubesc.




Statusuri iubire nr.13:

Cu tine vreau sa rad, cu tine vreau sa visez, cu tine vreau sa zbor, cu tine vreau sa sper. Cu tine vreau .........tot. Te iubesc sufletelul meu...




Statusuri iubire nr.14:

a fost frumos dar astazi nu mai e , ar putea fi la fel de frumos sau poate chiar mai frumos , dar tzie tzie greu sa zici 2 cuvinte : te besc :X:X:X




Statusuri iubire nr.15:

Hey hey Sti Ca am Stil.!!! Te iubesc q Suflet De Copil!!!




Statusuri iubire nr.16:

iubeste-ti iubitul care spune ca te iubeste si care zice ca esti a lui




Statusuri iubire nr.17:

Iubeste si vei fi iubit...




Statusuri iubire nr.18:

Au inceput sa cada frunzele, au inceput sa cada si sperantele. :(




Statusuri iubire nr.19:

nu mai pot de dorul tau... iar pe tne nu te intereseaza k yo tin la tne..........................te iubeskkk




Statusuri iubire nr.20:

stau pe banca ,ma gandesc, oare cat sa te iubesc?...Si cand eu m-am razgandit, m-am intors si te-am iubit



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu