Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

viata incepe atunci cand iubesti, dar nu se termina dintr-o simpla despartire... viata are jocurile ei iar tu ai regulile tale. Sa iubesti si sa fii iubit este un sentiment frumos, pe care nu toti au norocul sa il simta. asa ca nu da cu piciorul unei asemenea sanse. Profita cat esti iubit si iubeste in continuare...




Statusuri de viata nr.2:

te iubesc pana la infinit si inapoi,... nu te voi uita niciodata, iubirea mea




Statusuri de viata nr.3:

Iubeste baiatul ce te suna inapoi atunci cand ii inchizi telefonnul in nas,...care te tine de mana cand e cu prietenii, care iti aduce flori, care-ti face toate mofurile, care sta treaz doar sa te priveasca dormind, caruia nu-i parsa ca esti ciufulita, caruia nu-i pasa ca te-ai ingrasat sau ai slabit peste ani.....iubeste-l pe el pt ca el te iubeste si sigur te va iubi mereu!




Statusuri de viata nr.4:

ded

























amuzante




Statusuri de viata nr.5:

De vrei candva sa te feresti,nu te feri de viata,....fereste-te sa nu iubesti,...o inima de ghiata ***((((




Statusuri de viata nr.6:

tbx cosmin




Statusuri de viata nr.7:

Daca eu ma indragostesc de tn ... trebuie sa accepti situatia,... dar daca tu te indragostesti de mn vom fii impreuna pana la adanci batraneti.




Statusuri de viata nr.8:

iubeam sa te ador..iar acum iubesc sa te omor..:)))




Statusuri de viata nr.9:

And I need u like a flower needs the rain...:-*




Statusuri de viata nr.10:

Tu crezi k asta-i iubire?

Sa te astept noapte de noapte

Sa vii si pe la mine, POATE ?




Statusuri de viata nr.11:

Iubirea e necondiționată.... și când spui necondiționată nu mai ai ce să adaugi în continuare!




Statusuri de viata nr.12:

e cam tarziu sa spui imi pare rau..nu crezi?




Statusuri de viata nr.13:

pe un cosh k viorele

iti trimit gandurile mele,

iar pe cea mai mika stea,

iti trimit guritza mea.....

o timitzi sh uh pe-a ta, nui asa.....?




Statusuri de viata nr.14:

Cel mai frumos lucru e sa iubesti si sa fii iubit ...dar cand nu mai stii daca esty iubit, o lacrima se scurge lin... si-ti dai seama ca nu vrei sa pierzi ce tocmai ai castigat...o fericire enorma ...ti-e teama ca totul va disparea sfarsindu-se cu o durere enorma




Statusuri de viata nr.15:

Exista doua tipuri de oameni in lumea asta:

Eu si Restul! ...(votatzy! )




Statusuri de viata nr.16:

dragostea e si buna si rea; ea m-a facut o data sa sufar, dar a doua oara nu va mai face; o data iubeam un baiat, un baiat cu par blond si ochi caprui; el m-a facut sa sufar, am avut parte de injuraturi si neplaceri ............. aveti grija la dragoste!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri de viata nr.17:

daca m-ai intreba cine sunt,... ti-as spune IUBIREA, daca m-ai intreba ce fac ti-as spune IUBESC , daca m-ai intreba pe cine ti-as spune PE TINE




Statusuri de viata nr.18:

care este diferenta dintre un bec si o blonda ?! becul se arde o data,...blonda de mai multe ori :))




Statusuri de viata nr.19:

Ce-i femeia?.... Nu stiu, dar sunt multe!




Statusuri de viata nr.20:

Am ras cu tine

Am plans cu tine

M-am culcat cu tine

M-am distrat cu tine

Am murit cu tine....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu