Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

Besk un ingerashh Flumos :X




Statusuri de iubire nr.2:

te iubesck si te doresck, fara tne nu traiesic, te iubesck ca pe o stea, esti baiatul ce-mi trebuia




Statusuri de iubire nr.3:

te iubesc pana la stele ca pe-un petic de podele




Statusuri de iubire nr.4:

un prieten intelege trecutul tau, crede in viitorul tau si te accepta asa cum esti...




Statusuri de iubire nr.5:

asa e viata




Statusuri de iubire nr.6:

dragostea nu are pret




Statusuri de iubire nr.7:

cineva imi spunea candva: " nu te indragosty fata mea, ca mult de suferit vei avea",

dar mie nu imi pasa ce imi spunea;

acum realizez ca ea dreptate avea:*




Statusuri de iubire nr.8:

M-am saturat de tot, de toti si de toate.

M-am saturat sa vad km vor toti sa ne desparta.

Nu mai vreau sa-mi fi departe!

Asa k te rog sa-mi fi mai aproape, mult mai aproape!



*=*=*Dk va plq, votati!*=*=*




Statusuri de iubire nr.9:

te iubesc si ne iubim dar cand ne aflam varsta ne despartim




Statusuri de iubire nr.10:

Te iubesc ,....cat timp , nu stiu,

DA' azi cu tine vreau sa fiu!




Statusuri de iubire nr.11:

ce-i al meu e pus de-o parte:

adik...TU!




Statusuri de iubire nr.12:

cosmin, te iubesc; iti spun din toata inima, numai la tn ma gandesc, ca sa-ti sarut gurita




Statusuri de iubire nr.13:

Am doar 5 cuvinte sa iti spun: nu vreau sa iti tulbur mintea, te iubesc, nu ma uita.




Statusuri de iubire nr.14:

Pysicutza Mea Frumoasa ,

Eu cu dragoste iti spun..

Te Iubesc ca un Nebun!!!:X




Statusuri de iubire nr.15:

nu te iubesc pentru ceea ce esti,...

ci pentru ceea ce sunt cand sunt cu tine:X




Statusuri de iubire nr.16:

Daca cineva te iubeste cu adevarat, iubeste-l si uh




Statusuri de iubire nr.17:

sa iubesti e ceva .......sa iubesti pe cineva care merita e altceva,...........sa lasi totul in urma e o dorinta ce nu poate fi indeplinita deoarece inima nu te lasa




Statusuri de iubire nr.18:

Dc oare cineva iti da ig,... dc plang cand este rau? Dc nu reusesc sa plang sc imi dai igg dc nu ma suporti, mi-e greu cand ma gandesc la tn, mi-e foarte greu ????? tu nu te simiti asa cum ma simt eu, tu te simti bine, eu nu!

Eu plang nu rad... si nu-mi place deloc sa plang:((:(




Statusuri de iubire nr.19:

Inainte nu te iubeam, dar akum, te iubesk mai ceva k inainte!...ups




Statusuri de iubire nr.20:

Iubirea e un sărut furat, un zâmbet inocent, o îmbrăţişare pătimaşă... şi un suflet smuls din piept...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu