Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

e greu sa mergi prin viata cu inima pustie, e greu sa suferi in tacere si nimeni sa nu stie; e greu sa plangi acolo unde ai ras odata, sa vezi cum amintirea in lacrimi e scaldata; e greu sa cauti trecutul cand mereu iti amintesti de greutatile trecute si-n inima tinute




Statusuri de viata nr.2:

te iubesk




Statusuri de viata nr.3:

ziua iubesc soarele , noaptea iubesc stelele ...dar pe tine te voi iubi mereu , fie noapte, fie zi:X:X:X:X:-*




Statusuri de viata nr.4:

Un baiat care iti spune ca esti sexy inseamna ca se da la tn, dar un baiat care iti spune ca esti frumoasa vrea sa fie cu tn:D:):*:X




Statusuri de viata nr.5:

Iubirea e ca o floare....de-o rupi,..crezi k nu o doare???




Statusuri de viata nr.6:

la inceput mi'a fost teama sa te plac...

Cand te'am placut mi'a fost teama sa nu te iubesc..

Cand te'am iubit mi'a fost teama sa nu te pierd....

Si acum ca te'am pierdut, mi'e teama ca nu te voi mai vedea niciodata..:(




Statusuri de viata nr.7:

Mereu stau si ma gandesc cum am putut sa te iubesc...acel sentiment de iubire m-a facut sa te iubesc cum n-am iubit pe nimeni, dar tu ti-ai batut joc de mn...imi ziceai vorbe dulci,dar nu le spuneai din inima...cateodata as vrea sa dau timpul inapoi si sa fac ca vietile noastre sa mearga paralele,iar noi sa nu ne fi intalnit niciodata...dar acum este prea tarziu...as vrea sa te scot din minte, sa te scot din suflet si inima,dar nu mai pot...tu ti-ai facut un cuibusor acolo si nu o sa pot sa te uit niciodat; singura data cand o sa te pot uita va fi atunci cand o sa-mi iau adio de la viata!...Sa nu uiti un singur lucru: oriunde o sa fiu, o sa te iubesc mereu...:X:((:(:*




Statusuri de viata nr.8:

Arta de a iubi cere foarte multe compromisuri!!!




Statusuri de viata nr.9:

Din valurile marii ; am fost aleasa eu, sa-ti scriu o amintire, si jos numele meu ..




Statusuri de viata nr.10:

sarut




Statusuri de viata nr.11:

....Iubesc doi ochi caprui insa plang de dorul lor...Doi ochi caprui pe care-i iubesc numai eu....Plang de dorul lor in speranta de ai revedea




Statusuri de viata nr.12:

trandafir rosu inchis te iubeste ci-n ti-a scris si la fel si cititorul sa iubeask scriitorul :-*




Statusuri de viata nr.13:

Prima data te-am vazut si de tine mi-a placut; ne jucam si radeam, de tine ma indragosteam si tu nici nu stiai ca te iubeam; in Italia am plecat si cu tn in minte am ramas offffffff, ce mult te yubesk, mereu de tine imi amintesc, cate nopti nu am putut dormi ....cand un sarut dulce imi dadeai.....cand te priveam in ochi nu puteam ca imi dadeai fiori; te iubesc si n-am ce face ....bai fata, de tine mie imi place! :D:D:D:D:D:3




Statusuri de viata nr.14:

trandafir rosu inkis,

te iubeste cine a scrys

te iubeste, te saruta,

niciodata nu t3 uita!!!

Te iubesk CoStYn!!!




Statusuri de viata nr.15:

dragostea e ca o boala .... apare cand te astepti mai putin...




Statusuri de viata nr.16:

When we were together, you always said you would die for me. Now that we broke up, I think it's time to keep your promise.




Statusuri de viata nr.17:

Mai stii cand te rataceai sau cand ma cautai? Sunt aici, lasa lacrima, nu vreau pareri de rau! Am incredere in tine cand imi spui ca ma iubesti, te astept in noptile pustii si vrei sa ma incalzesti, nu ma intreba ce simt, vei afla cu fiecare zi!:X




Statusuri de viata nr.18:

Toate trec...asa se spune, dar nimic nu trece fara sa lase urme...




Statusuri de viata nr.19:

dragostea nu are rost daca tu nu esti langa mn.....oare?




Statusuri de viata nr.20:

sunt un fulg ce se topeste in privirea ta, eu sunt cer tu esti pamant si te am mereu in gand



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu