Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

nu te mai vreau as,... du-te si te spala...




Statusuri de prietenie nr.2:

Te-am cautat sa-ti spun cat te iubesc,

Te-am cautat sa-ti spun cat te doresc

Simt ca te-am pierdut,

In negura noptii plangand ai disparut,

Lasandu-ma trist si suparat,

Sarutandu-ma ai plecat.

Dar in sfarsit ca te-am gasit,

Muza mea ai devenit,

In viata mea te-ai instalat,

Si dragostea mi-ai daruit.

Esti punctul meu de sprijin,

Pe care ma bazez,

Esti izvorul vietii

Si te iubesk!




Statusuri de prietenie nr.3:

te iubesc in vis




Statusuri de prietenie nr.4:

Azi e ziua cea mare......sarbatoarea tare




Statusuri de prietenie nr.5:

Am cazut , M-ai ridicat... Si asa ne-am sarutat :X




Statusuri de prietenie nr.6:

Dragostea e unica datorie pe care o cunosc !!!




Statusuri de prietenie nr.7:

Azi cu o vorba am distrus lumina

De pe chipul tau

Vorbele rele ce ti-am spus

Ti-au provocat atata rau

Tu taci si nimic nu imi spui

Pari pierduta intr-o poveste

Stiu ca nu ai vrea sa ma auzi

Dragostea noastra nu mai este

Intr-un tarziu ai vrea sa pleci

Dar gandul nu-ti da pace

Eu stiu ca inca ma iubesti

Si ai vrea sa-mi fi aproape

Lacrimile imi curg neincetat

Nu vor sa se opreasca

Tot ce a fost frumos s-a spulberat

Am distrus iubirea noastra

Ai ramas fara cuvinte

Stiu ca ti-am facut mult rau

Insa viata merge inainte fara mine

Insa-ti va fi greu, am stricat tot, stiu

Voi regreta la nesfarsit ca am tinut putin la tine

Acum totul s-a sfarsit, voi privi inainte

Voi uita ca am facut rau

Viata e mai sus de cuvinte!




Statusuri de prietenie nr.8:

Cand am dat mana cu tine, iti spun drept mi-a fost rusine. . .dar akum indraznesc . . .iti spun drept k te iubesk. . .




Statusuri de prietenie nr.9:

Spaima k te-ah putea pierde imi ingheatza sangele ,....de dorul tau ma topesk!

Cat crezi k mai rezist la fluctuatziile astea de temperatura si sentimente?




Statusuri de prietenie nr.10:

imi place de tn dar nu inteleg de ce iti bati joc de mn cind si tu ma placi la fel de mult!!:(:(:(:d

plang si ma gandesc la noi dar nu imi dau seama de tot ce se intampla cu adevarat pt k nu mai stiu ce sa cred!! :((:((




Statusuri de prietenie nr.11:

Nu Te SuPaRa DaCa l-ai VaZuT vReOdAtA cU AlTa, La NaIbA, fAtA, eSti cEa MaI iMpOrTaNtA!




Statusuri de prietenie nr.12:

pana sa cunosc iubirea adevarata credeam ca ea este o joaca fara sens, dar cand am cunoscut-o mi-am dat seama ca iubirea este un lucru mare si nu este de vanzare...




Statusuri de prietenie nr.13:

chiar dak nu intotdeauna ne putem vedea,

dar vom exista intotdeauna

unul pentru celalalt.




Statusuri de prietenie nr.14:

In ambitia mea vorbeSti cu ea

Da stai aja, k nu e aja !

Jura`te pe mama ta k nu mai ai drag d mne

Sh k stai cu ea doar din iubire...

Nici nu sti ce sa mai ziki,

k sa ma oftiki .]\\\"




Statusuri de prietenie nr.15:

Te-aș iubi dar nu mai pot,.. tu m-ai înșelat c-o alta fată, aș mai crede in tine dar nu pot,..te-aș mai iubi dar inima imi zice NU!




Statusuri de prietenie nr.16:

adorrrrr statusurile asteaaa iuiiii




Statusuri de prietenie nr.17:

cand am gasit scrisoarea patata cu cerneala inimii tale,... am inteles ce e iubirea




Statusuri de prietenie nr.18:

In doi e mult mai greu sa pierzi!.....Numa' de nu ne-am pierde noi...




Statusuri de prietenie nr.19:

Nu conteaza ce va scrie în buletin,..... ci ce vi se citeste-n privire. .....Asta inseamna iubire!!!




Statusuri de prietenie nr.20:

24 e numarul ce-mi place,

Atatea ore pe zi te'as strange-n brate.

24 e ora kre-mi place,

Hai cu myne, vreau sa-mi dai sperante!



Adela:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu