Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

Esti o pata imbacsita in cuvantul prietenie......georgiana galati




Statusuri de iubire nr.2:

te iubesc din tot sufletu meu asta de dracusor si ejti iubirea mea in orice clipa




Statusuri de iubire nr.3:

Cum ai intrat in viatza mea?....Ramane un mister , alaturi de alte enigme ale omenirii, cum ar fi : cine a construit piramidele , sau cine a scris Miorita?.....




Statusuri de iubire nr.4:

Nu arunca nici o vorba in vant, traieste-o intens fara cuvant!




Statusuri de iubire nr.5:

te iubesc e cel mai dulce status !!!!




Statusuri de iubire nr.6:

Pacat....k tot ce e frumos, ne trece!




Statusuri de iubire nr.7:

esti iubirea vietii mele, te yubesk ingersh..♥♥♥☺☺




Statusuri de iubire nr.8:

te-am iubit mult, Leonea,.... da' bine ca am scapat de tine............




Statusuri de iubire nr.9:

Iubirea nu poate sa dispara,.... dispare numai mintea capabila s-o perceapa.




Statusuri de iubire nr.10:

intrebari




Statusuri de iubire nr.11:

ROMA e un orash frumos dar sa citit pe dos :( AMOR :x:x




Statusuri de iubire nr.12:

Unii ma inteleg gresit

Ca bine n-am nimerit

Cand te-am intalnit



Gura lumii n-o poti inchide

Si o stii bine

Dragostea mea iti apartine



Dar eu nu ascult de lumea rea

Nu cred nimic din ce spune ea

Stau si plang mereu in lipsa ta



N-ai cum sa uiti de mine

Te-am hranit cu dragoste

Lacrimile tale sincere



Tu vii si pleci

Trebuie sa alegi

Si sa intelegi

Cat o sa mai tina asa

O zi sau o luna



Cat voi pleca dragostea mea

Va sta in preajma ta

Te va tine in loc

Si tot la tine ma intorc



Toti spun ca tu nu ma iubesti

Doar ma amagesti

Sperante imi dai sa ma ranesti



Lumea isi da cu parerea

Iubirea mea

Doar eu iti aduc mangaierea



Dar eu nu ascult de lumea rea

Nu cred nimic din ce spune ea

Stau si plang mereu in lipsa ta



N-ai cum sa uiti de mine

Te-am hranit cu dragoste

Lacrimile tale sincere



Tu vii si pleci

Trebuie sa alegi

Si sa intelegi

Cat o sa mai tina asa

O zi sau o luna



Cat voi pleca dragostea mea

Va sta in preajma ta

Te va tine in loc

Si tot la tine ma ïntorc



by niko



t'bx uby' meu':x:x:x:x




Statusuri de iubire nr.13:

doua buze la patrat se numeste sarutat... te sarut in vis, te sarut in scris, te sarut in gand, dar pe buze,.... cand?




Statusuri de iubire nr.14:

esti urata,.. tu!!!




Statusuri de iubire nr.15:

nu uita ca ea e doar una,...iubeste-o asa cum e ea...:*:X




Statusuri de iubire nr.16:

Iubirea incepe cu un zambet, continua cu un sarut si se termina cu o lacrima.




Statusuri de iubire nr.17:

O FLOARE SI-UN SUSPIN

UN VIS SI O SPERANTA

O DRAGOSTE PLINA DE CHIN

SI ASTFEL SE SFARSESTE O VIATA




Statusuri de iubire nr.18:

Mi-e dor de el,....si-ncerc sa ma prefac ca nu imi e,........ma mint,......ca alt remediu pentru dor, nu am.....de-asta inca imi este...




Statusuri de iubire nr.19:

Te-am iubit ca sa traiesc,

Nu am vrut sa iti gresec.

M-ai iubit din alt motiv

Esti un tip mai emotiv.




Statusuri de iubire nr.20:

Tu esti aerul care-l respir, esti soarele care ma incalzeste atunci cand afara e cel mai frig,esti steaua ce straluceste cel mai care,care imi lumineaza calea.Esti o prapastie in care eu cu drag mas arunca, esti iadul in care eu cu tine m-as simti minunat.Te iubesc tare, Gabi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu