Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

Fara tine sunt zero!




Statusuri iubire nr.2:

fac o crima spunandu-ti: TE IUBESC!....

Dar tu, criminalule, faci una mai mare spunandu-mi:"te parasesc!"




Statusuri iubire nr.3:

Vreau sa-mi spui dk ma iubesti sau nu...

Si dk da...Dc faci pe nebunu?




Statusuri iubire nr.4:

La malul marii askult soapte tarzii, povestea noastra skrisa cu litere aurii

de pe nisipul moale sterg urmele de dor si in adancu-mi sper sa nu ma uity usor,

sa-ty amintesty de mn k de o skoik alba, k de un sarut furat la tarm

si-ty jur ca-n veci nu voi uita

lumina rasaritului din privirea ta..........




Statusuri iubire nr.5:

O parte din inima mea,

Pleaca cu inima ta.

O parte din inima ta,

O sa ramana a mea.




Statusuri iubire nr.6:

Luminile s-au stins , stelele s-au aprins , eu ma gandesc la tn si u ma iubesti pe mn!... ... Te IuBeSc




Statusuri iubire nr.7:

..............




Statusuri iubire nr.8:

Te-am iubit,

M-ai iubit.

M-ai vrut,

M-ai avut.

Dar acum nu ma iube sti,

Nu ma vrei dar ma ranesti!




Statusuri iubire nr.9:

eu te iubesc numai pe tine




Statusuri iubire nr.10:

a iubi e bn dar sa stii p cn, sa nu spui iubita la orice tampita.... luati-mi id madutza_dulcik26




Statusuri iubire nr.11:

Am gasit un inamic cu numele “pupic”… ti-l trimit rapid ca e cam mic si l-am prostit… e mort dupa buzele tale, daca nu te pupa moare :*:*




Statusuri iubire nr.12:

ti-as pastra un lok in ray tot lg mn ca sa stai, sa ramanem uniti shi nedespartiti.....kauta-ma shi ma vei gasi.....yubyta_aly




Statusuri iubire nr.13:

DaCa CiNeVa Ar PuTeA sCrIE cU uN cUb De GhEaTa Pe SoArE aR iNsEmNa Ca Te iUbEsTe MaI mUlT dEcAt MiNe ...::::.... Te IuBeSk IuBiRe EsTi ToTuL pEnTrU mInE.....:::::.....




Statusuri iubire nr.14:

Te iubesc mereu si zi si noapte, te iubesc mereu,

Chiar daca sunt despartit de tine, tot pe tine te voi iubi;

Si zi si noapte ma voi gandi la tine si te voi iubi.




Statusuri iubire nr.15:

Iubirea nu-ntoarce capul dupa mirosuri scumpe.....




Statusuri iubire nr.16:

te iuuubesc, TE ADOOR, ca pe-un pui de curca chior




Statusuri iubire nr.17:

de dragoste




Statusuri iubire nr.18:

ochii care nu se vad ''SE UITA'' :)) IONELA(OANA)




Statusuri iubire nr.19:

Constat si eu ......"ca, din pacate,

dragostea e o dificultate,

fara care-ar fi cu mult mai greu"...

au spus-o altii, si-acum e randul meu.




Statusuri iubire nr.20:

Diletant in dragoste,.....d'aia-o vad eo pacoste?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu