Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

nimeni nu ma vrea




Statusuri pentru messenger nr.2:

te iubesk




Statusuri pentru messenger nr.3:

Indragostitii ...sunt oameni care iubesc....O VREME




Statusuri pentru messenger nr.4:

scumpe




Statusuri pentru messenger nr.5:

Te UrAsK,....M-aI UmPlUt De ViCiI.....FuMeZ ViSe,....bEaU SeNtImEnTe....




Statusuri pentru messenger nr.6:

...... ))))))).......Iubirea mea pentru tine e neconditionata, odoras, esti singura fiinta pentru care traiesk!!!




Statusuri pentru messenger nr.7:

Iubim........si totusi uram......iubim si totusi ii ranim pe cei apropiati noua:p:)(IOANA)




Statusuri pentru messenger nr.8:

iubeste pe cine te iubeste si nu ura persoana iubita,... garofita muntean




Statusuri pentru messenger nr.9:

te iubesc enorm....




Statusuri pentru messenger nr.10:

il iubesk shi prostu' shi-a dat seama...:)):*:X>:D




Statusuri pentru messenger nr.11:

pe nisipul ud al marii eu am scris numele tau,

a venit furtuna mare si l-a sters,... imi pare rau:((:((




Statusuri pentru messenger nr.12:

ingeras din cer pikt, ochii tai m-au fermecat, dintr'o singura privire, s-a nascut a mea iubire; inima te cere , ochii te privesc , guritza te saruta doar eu te iubesc,... viatza mea




Statusuri pentru messenger nr.13:

ochii mei plang, plang cu lacrimi de sange pt k....... te-am lasat sa pleci:((:((




Statusuri pentru messenger nr.14:

cel ce te iubeste nu te va face sa suferi... by ram0




Statusuri pentru messenger nr.15:

nu te-as rani nici c-o petala de floare,...dar dak deschizi gura,....

vin peste tine c-o escadrila de.... tractoare




Statusuri pentru messenger nr.16:

foarte frumoasa..... eu cred k daca n-ar fii persoane asa de perverse, nimeni din dragoste n-ar suferi... multa lume fericita ar fi... nu s-ar mai varsa lacrimi pentru cel ce nu merita iubit sa fie....by yubareata_95




Statusuri pentru messenger nr.17:

Da, am fost un nimeni atata timp cat te-am iubit,.....

Acum, mi-am revenit!




Statusuri pentru messenger nr.18:

Nush de ce,....dar deziluziile ma inspira!......

In cazul asta, prefer sa n-am inspiratie!




Statusuri pentru messenger nr.19:

tu esti trandafirul care mi-a deschis inima si a facut sa te iubesc atata de mult....




Statusuri pentru messenger nr.20:

dak as fi o porumbita as iuby un porumbel . dar asa sunt o fetitza si iubesc un baietzel:*:*:*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu