Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

te-am facut din 3 cuvinte......

te-am facut dintr-un sarut.....

ma credeai fata cuminte.......

si uite tu pe cine ai iubit......

am stiut cum sa-ti vorbesc.......

ca sa ma crezi ca te iubesc.......

dar adevarul este.......

ca nu te-am iubit deloc,

chiar daca tu crezi acuma....

ca te iubesc ....

si-ti spun asta doar ca sa te ranesc

{by laurentia-blonda suprema}




Statusuri de dragoste nr.2:

Iubirea inseamna fereicire, fericirea inseamna dragoste, dragostea inseamna iubit(a).

Totu-i plin de armonie cand e dragoste curata si iubire!!!




Statusuri de dragoste nr.3:

Te iubesc mult , daca si tu ma placi, te rog din inima sa-mi spui in fata !!!




Statusuri de dragoste nr.4:

privesc fulgii cum cad

pe unul din ei e chipul tau

pe altul e chipul meu

iar pe altul suntem noi doi




Statusuri de dragoste nr.5:

Nu plange, iubire, nu plange, te rog,

Ca iubirea noastra a fost doar un joc.




Statusuri de dragoste nr.6:

tu crezi k ne iubim?...eu zic k numa' ne prostim...




Statusuri de dragoste nr.7:

te ubesc mult de tot dragostea mea *i love you*iubirea mea




Statusuri de dragoste nr.8:

Odata,...un baiat iubea o fata si a cerut-o de sotie. Fata a spus: “NU”........si a trait fericita pana la adanci batraneti……..fara sa gateasca,.. fara se spele sau sa calce pentru altcineva,....iesind cu prietenele ,.....facand ce avea chef si doar cand si cu cine avea chef,.....isi cheltuia banii doar pentru ea (atati cati avea sau putea face rost...).......



dar era intradevar fericita???




Statusuri de dragoste nr.9:

Nici o floare nu-n'floreste pana nu este udata

Nici o fata nu iubeste pana nu e SARUTA




Statusuri de dragoste nr.10:

Fiecare fata are ceva special in ea, ,,Frumusetea'':))




Statusuri de dragoste nr.11:

Iubeste BaIatu caRe iti SpuNE Te IUBesC.....????!!!!




Statusuri de dragoste nr.12:

viata e frumoasa atunci cind stii sa o traesti




Statusuri de dragoste nr.13:

te iubesc la nebunie ca pe un tort pe farfurie,te-as manca cu lingurita si ti-as saruta gurita Te iubesc la nebunie ca pe un strugure in vie ce se coace in luna mai ce gurita dulce ai!




Statusuri de dragoste nr.14:

vei suferi mult din cauza mea penrtu ca mereu voi fi in urma ta shi la fiecare miscare facuta de tine ....iti vei aduce aminte de mine!!




Statusuri de dragoste nr.15:

CAut iubita




Statusuri de dragoste nr.16:

...




Statusuri de dragoste nr.17:

E un razboi in noi ..

E un razboi in doi ..

Si fluturi multi cazuti in ploi ..

Ridica-ma si spune-mi ca va fi bine

Ridica-ma si spune-mi ma ai pe mine !




Statusuri de dragoste nr.18:

te iubesc,.....k doar Tu ma suporti cand te calc pe nervi....




Statusuri de dragoste nr.19:

Te iubesc e cuvantul ce ti-l pot spune




Statusuri de dragoste nr.20:

daca ai o fata care te iubeste...nu face greseala sa o lovesti,..... pentru tine ea traieste...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu