Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

daca-s fi o porumbita as iubi un porumbel dar yo sunt o domnisoara si iubesc un cavaler:*>:*>:*>:*>




Statusuri iubire nr.2:

ejti baiat atragator.... dai sperante fetelor... de baieti invidiat ...cam multe ganduri in cap...multe fete pacalesti...dar pe mine ma iubesti..




Statusuri iubire nr.3:

Pentru tine am varsat o lacrima in ocean. Cand cineva va gasi lacrima varsata de mine atunci voi inceta sa te mai iubesc.




Statusuri iubire nr.4:

decat sa sufar din dragoste mai bine sufar de mine




Statusuri iubire nr.5:

te iubesc draga mea,ca pe un fulg de nea




Statusuri iubire nr.6:

Pe nisipul de la mare

Eu am scris numele tau

Insa a venit furtuna

Si la sters

Imi pare RAU




Statusuri iubire nr.7:

fa frumoaso cu ochi verzi nu mai crede in livezi




Statusuri iubire nr.8:

te-am cunoscut in clipe grele cand sufletul mi-era pustiu si mam indragostit de tine fara sa vreau fara sa stiu:(:(




Statusuri iubire nr.9:

” Esti totul pentru mine. Ai aparut in viata mea pe neasteptate, m-am indragostit de tine pe neasteptate. A meritat !!! ”




Statusuri iubire nr.10:

Te iubesc oriunde ai fi.... Te iubesc noapte si zi...la la la la ....bla bla bla:P:P:P....deci chiar iubesc;))....;)




Statusuri iubire nr.11:

Never say I love you

If you really don't care

Never talk about feelings

If they aren't really thear

Never hold my hand

If you are going to break my heart

Never say you are going to

If you don't plan to start

Never look into my eyes

If all you do is lie

Never say hello

If you really mean good bye

If you really mean forever

Then say you will try

Never say forever

Cause forever makes my cry




Statusuri iubire nr.12:

ce vrei fata de la mine nu vezi ca nu sunt de tine sunt prea smecher ji versat ji de fete alintat




Statusuri iubire nr.13:

am nevoie de tine ,cum are nevoie pestele de apa...:))




Statusuri iubire nr.14:

o scoica de aur este inima mea .imima mea perla iubirii eterne ,daca perla s-ar sparge de stancile reci atunci iubirea mea ar ramane pe veci




Statusuri iubire nr.15:

Ce e iubirea?!?Un joc care cere sacrifici, lacrimi, durere?!?!si in care totdeauna unul iese ranit...Dk Ma Umilesc O Fac de dragul tau...Ca Dear fi sa te pierd ar plange sufletul meu MAI rpd la suflet as putea renunta ca tin mai mult la suflet dk la viata mea ....:(:(:(




Statusuri iubire nr.16:

tiam dat sarutul meu .lai vrut..tiam dat un popic si pe el lai vrut tiam dat dragostea mea.si pe ea ai vruto dar nu teai saturat si miai cerut si inima




Statusuri iubire nr.17:

I knoW u DREAm me, So whY doN`T U Dare tO sHARE This WitH mE:>




Statusuri iubire nr.18:

te iubesc.....te iubesc mooolt iubirea mea insa u nu ai stiut si u cu ea singrur ai plekt....ai plekt si nu teai mai intors eu fara ea am sa mor dak mio vei da si u pea ta atunci voi putea sa mor linistita pt k voi sti k inima mea este alaturi de a ta...te iubesc enorm de mooolt iubire nu te voi uta niciodata...




Statusuri iubire nr.19:

ce frumos e cand te vad pe tine,ce frumos e ca te am pe tine,ce frumos e ca te-am intalnit,ca de atunci mult ne-am mai iubit!!!(si inca ne iubim)




Statusuri iubire nr.20:

am invatat ca oricat mi-ar pasa mie...altora s-ar putea sa nu le pese



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu