Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Team iubit si te voi iubi pana la nesfarsit da eu ce sa fac daca tu nu ma vrei :)




Statusuri pentru messenger nr.2:

Hai dnd bah.....lasama ca mi-ai ranit sentimentele....ai fost un disperat tot timpul....uite ca m-ai pierdut acum....ce o sa faci?.....busy-busy dnd lasa-ma cu vrajelilile......dnd doar pt tine...si cand ti-e dor de mine sa imi zici cf si te iubesk ai auzit bah distrusule




Statusuri pentru messenger nr.3:

mereu spune omului iubit ca-l iubesti altfel ramai cu dorinta neinmplinita si cu durere in suflet iar mereu cand il vezi vei suferi destul sau poate prea mult




Statusuri pentru messenger nr.4:

8 litere 2 cuvinte un singur inteles "TE IUBESC"




Statusuri pentru messenger nr.5:

Tu mi`ai stralucit in ochi de cand te`am vazut,

Tu mi`ai fost draga , de la primul sarut,

Un gest mic facut, pentru unii e o fapta mare,

Iubeste baiatul ce-ti spune ca te iubeste ,

Care sa uita`n ochii tai umeziti de lacrimi.



Totusi, daca ochii`n lacrimi ti`s , durerea te stoarce, dragostea netarmurita a ta, la mine se intoarce.

De la mihai pentru Vanesa

Chi




Statusuri pentru messenger nr.6:

sub trandafiri infloriti sub ploaia de petale in serile senine sa-ti amintesti de mine!!!!!!!!!




Statusuri pentru messenger nr.7:

nu iubii kand esti eleva ca nu faci nimik la teza stai k ochii pe pereti si cu gandul la baietii




Statusuri pentru messenger nr.8:

Dc iubirea doare? Dc el ma ignora? Dc inima bate pt el? Dc ma gandesc numai la el? Dc el nu ma iubeste? Dc plang ca o proasta? Dc scriu aceste versuri?

"PT CA INIMA MA DOARE"




Statusuri pentru messenger nr.9:

nhu daca lipseste cv la comentdar ce e mai imp e ca e tare cool *:*:*:*:*:):):))




Statusuri pentru messenger nr.10:

in engleza




Statusuri pentru messenger nr.11:

stii cat mi-as dori,sa uiti trecutu ,sa te intalnesc ca si cum ar fi pt prima oara,imi imaginez ca intr-o zi vei veni aici doar pt mine...Ce departe esti de mine nici nu vreau sa ma gandesk poate vantu iti va spune tot ce simt tot ce imi doresc ,ma pierd in noaptea lunga pe strazile pustii ce dor imi e de tine ce mult as vrea sa stii.Iarta-ma dak ti-e dor de mine ,uita-ma dak ti-e bine,cheama-ma dak ti-e greu ,eu te pastrez in sufletul meu(refren).Printre lacrimi si tacere chipul tau parca-l zaresk ,doamne cat esti de aproape te ating si ma trezesk.Ma pierd in noaptea lunga pe strazile pustii ce dor ami e de tine ce mult as vrea sa stii.Iarta-ma (refren)




Statusuri pentru messenger nr.12:

knd mai lasat pt ea am simtit k mor... simteam k nimik nu mai are sens in viatza mea... dar acum.... knd tuh vrei sa te intorci la mn iti aduc aminte cu zambetul pe buze : pt ea m-ai lasat acum dute la ea... k eu te-am uitat deja :)




Statusuri pentru messenger nr.13:

ccand iubesti pe cineva nul rani nul minti ca poate acel baiat sau fata o sa te paraseasca




Statusuri pentru messenger nr.14:

ingeras din cer picat inima mi-ai fermect

dintr-o singura privire

m-am indragostit de tine




Statusuri pentru messenger nr.15:

e greu sa mergi pe culmea vietii cu inima pustie e greu sa suferi in tacere si nimeni sa nu stie




Statusuri pentru messenger nr.16:

Daca mas putea transforma intr-o lacrima si sa ma nasc din ochii tai si sa mor pe buzele tale te besk:X:X:X




Statusuri pentru messenger nr.17:

D-zeu ne'a dat 2 piciare k sa mergem,2 maini k sa mangaiem, 2 ochi k se vedem,si 2 urechi k sa auzim.....dar de ce ne'a dat 1 sg. INIMA??....pentru k pe cea de'a 2 inima sa o gasesty tu!!!




Statusuri pentru messenger nr.18:

dragostea e ca o scara te urca si t coboara uh ai vrea sa te ridici fara sa plangi fara sa minti




Statusuri pentru messenger nr.19:

D-zeu nu iti deschide usa de multe ori.....tie ti-a deschiso de3 ori si nu ai stiut s pretuiesti iar acum ti-a inchis-o ptr todeauna




Statusuri pentru messenger nr.20:

Traitiva viata de parca ar fi ultima zi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu