Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

Te-am ridicat pe piedestal,

Ca pe-o zeita ,

Iar tu-mi apari din primul bar ,

Beata crita !




Statusuri iubire nr.2:

Sunt clipe in care desi nu te suport....tu esti singurul cu care simt nevoia sa vorbesc ........Daneliuc.....




Statusuri iubire nr.3:

Daca lumea e impotriva mea si lumea e si impotriva ta, nu uita k eu sunt cu tine!




Statusuri iubire nr.4:

iubirea este singura datorie pe care am avut-o fata de tine si fata de viata...:) ..dar..s-a dus tot...ai plecat ..nu mai esti..nu mai conteaza nimic pe tn..totul s-a dus..si nu mai poti aduce nimic inapoi chiar daca imi spui ca regreti...:)

as vrea...sa fi acum langa mine sa imi spui ca ma iubesti ..ca sunt tot cea ce ti-ai dorit...dar viata ne condamna..sa vedem...totul asa cum este nu cum ne imaginam noi....

atunci era bine...:) viata era roz...imi placea...atunci ne iubeam..acum nu mai este nimic....:)si vad ca tie iti merge bine




Statusuri iubire nr.5:

Te iubesc la nebunie,ca pe-un tort pe farfurie,te-asi manca cu lingurita,si ti-asi saruta gurita:X:*:P




Statusuri iubire nr.6:

o iubesc pe ana punct.....




Statusuri iubire nr.7:

la inceput am crezut ca ma joc dar peste o luna am inceput so iubesc mai mult decat imi iubesk familia




Statusuri iubire nr.8:

tuten vint si vino tare pentru mine nai valoare




Statusuri iubire nr.9:

te iubesk

ori unde ai fi

de 10 ori pe zi

de 20 de ori pe noapte




Statusuri iubire nr.10:

cu ape




Statusuri iubire nr.11:

Te iubesc,te doresc dude dracu ca glumesc:D:D=))




Statusuri iubire nr.12:

Irinka si pricoalele ei de la mirzoaia




Statusuri iubire nr.13:

am o viata de trait si in lacrimi am iubit am plecat si tine minte nu iubii fara cuvinte




Statusuri iubire nr.14:

Cand te-am vazuT...

Mi-a fost teama sa nu te plac...

Cand te-am placut mi-a fost frik sa nu te iubesc...

Iar akum kand te iubesc...

Mi-e teama sa nu te pierd...!

I LOVE YOU!!!!!!!!!!




Statusuri iubire nr.15:

iubi,,ambii am distrus aceasta iubire puternica,,stiu...ca inca ma iubesti dar din pacate viata noastra a luat o intorsatura inversa,incercam sa iubim persoane pe care nu le iubim dar asta a ales viata.......chear daca eu sunt casatorita si tu la fel mereu ne vom iubi...TEAM IUBIT , TE IUBESC SI MEREU TE VOI IUBI....spune tu ce sa facem,eu fara tine nu pot si nici tu fara mine..it aduci aminte cind ma mingiiai si ma sarutai sub luna clara si jurai ca mereu vom fi impreuna,mereu imi spuneai ca am buze frumoase ,ochii frumosi,tu mai invatat ce e dragostea...si acum iti simt mingierile...nicicind nam sa uit,pling si scriu aceste rinduri fericite care acupa mau facut sa sufar,stiu ca si tu suferi cind ma vezi,dar eu si mai mult ca ai fost prima mea iubire.......

De ce????tocmai noua ni sa distrus iubirea,acei ani petrecuti impreuna,de dragoste si frumusete.ACUM ca sunt departe de tine ,daca vei citi aceste rinduri sa stii ca atunci cind imi va veni sfirsitu si tu ai sa vii sa ma vezi sa ma saruti si sami spui ca ma iubesti,sa stii ca eu mereu voi fi in inima ta,in gindul tau TE IUBESC IUBIIIIII MUL MULT DE TOT




Statusuri iubire nr.16:

te iubesc mitzule:x:x:x




Statusuri iubire nr.17:

dragostea nu trece ca vantu !!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri iubire nr.18:

Si cand vine vorba de iubire......Spunele ca ma ai pe mine...........;) de la adelina pentru iubirea mea george




Statusuri iubire nr.19:

Sunt stele ce dispar in noapte ..

Dar niciodata nu se sting

Sunt departari ce par aproape,

Si inimi tari care INVING ! ! !




Statusuri iubire nr.20:

ma iubesti,te iubesc ,dar nu ne potrivim...((:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu