Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Iubirea fara sarut e un lucru neplacut ca un clopot ce nu suna ca o noapte fara luna .




Statusuri pentru facebook nr.2:

nu fa pe cineva sa planga din cauza ta.. gindeshte-te ca in acelashi moment posibil shi tu sa plangi din cauza cuiva!!!




Statusuri pentru facebook nr.3:

Nici tu nu sthi ce simti,ura sau iubire. Ca nu`l iubesti pe el,iubesti o amintire!




Statusuri pentru facebook nr.4:

Cu inima iubesti si cu banii vorbesti.




Statusuri pentru facebook nr.5:

Sunt eleva la seral, te yubesk la radical

Cand te ridic la patrat ma trezesc cu tine-n pat




Statusuri pentru facebook nr.6:

Timpul trece si se duce

E ca vantul...trecator



Iar eu stau privind adesea

Urmarind destinul lor.

Bate ceasul neuitarii,

E un ceas sentimental,

Sper ca nu vei da uitarii

Ce e scris pe vertical.




Statusuri pentru facebook nr.7:

I love YOU...I need you...I like you...I vrea tu





pt toti fraierii kre cred k st iubiti




Statusuri pentru facebook nr.8:

Dak Knv Ar Putea Sa Skrie Ku Un Kub De Gheatza Pe Soare Inseamna K Te Yobeshte Mai MoOoLt K Mne....SAMY TE IUBESCK:*




Statusuri pentru facebook nr.9:

DRAGOSTE




Statusuri pentru facebook nr.10:

sa iubesti e un lucru mare sa nu iubesti eu un lucru rau sa fii fericita, sa nu lasi o vrajeala care te farmeca




Statusuri pentru facebook nr.11:

""" un ingeras mic si dulce,un somn lin iti va aduce si-ti va spune noapte buna si pe maine o zi buna...somnik pufos....:X:X:X :-* """ ( e special pt mine...d la cn si mai special....) Myha:*




Statusuri pentru facebook nr.12:

Inima mea iti apartine..sta plina de fericire...Nimeni nu ne mai desparte...Ne iubim pana la moarte!!!




Statusuri pentru facebook nr.13:

X!! Jti’ esti la pikioarele mele akum.. HaI, hAi Ca Nu Am Ce Sa-Ti SpUn

SpARgE pliCtIseALLa

Tu Te HolBeZI diN tURN...

Ba’h ..HAI, Hai JtIu

Te-AM dat PeSte Cap.

Am TeRmINat.

DiscUtiA S-A iNChEiAT:”x!!




Statusuri pentru facebook nr.14:

baii,

io va inteleg,

stiu kum e, dar sa stiti k totoul trece ;)

nu merita sa plangi pt nimic in lume

fi tare ;

si sa stii, viata merge inainte

dc sa suferi pt prostii ?

sunt multi :-j :-j

inteleg, il ube

dar dak e indiferent, asta e; sp pa, si se calmeaza;

iti sp din proprie experienta ;

am fost si io asa dar m-am schimbat;

schimba-te pana nu va fi tarziu,

BaieTII ,FETE

id me

D33A_UBX




Statusuri pentru facebook nr.15:

m-a facut mama fitoasa,si ce daca, niki nu-mi pasa; sunt stilata, arat bine,mor baietii dupa mn; am talent in mare stil: fata, spate si profil...




Statusuri pentru facebook nr.16:

chiar dka' uh nu'ti dai seama eo te besq in asqns....imi spui ca sunt ca si sora ta...:*:*:* dar eu nu mai pot de al tau dor....as vrea sa simti si uh ce simt si eu.... sa ne iubim la nebunie......




Statusuri pentru facebook nr.17:

Viata este ca o piesa de teatru, iar noi suntem actorii ei, jucam cu rolul neinvatat si nu e nimeni sa ne sufle atunci cand ne-am incuracat




Statusuri pentru facebook nr.18:

Sus Pe Muntele De piatra

Un Baiat Judeca O fata

Judecata E facuta O ia-n Brate Si-o Saruta!!!




Statusuri pentru facebook nr.19:

cere-mi tot ce vrei dar nu imi cere sa te uit... viatza mea...




Statusuri pentru facebook nr.20:

am sa-ti spun ceva :

ca tu esti iubirea mea,

ai uitat deja ceva!,

nu-i nimic,iti amintesc

ca doar pentru asta traiesc,

sa iti amintesc,si sa iti soptesc,

la ureche ca te iubesc,

si cat vei trai,inima mea la tine va fi...

si iti jur dragostea mea,

ka am sa fiu numai a ta



PT CEI CARE IUBESC CU ADEVARAT



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu