Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

Nu-ti fa iluzii daka iti zambeste

Sunt printesa lui sh pe mine m iubeste




Statusuri smechere nr.2:

Sa iubeshti nu e nimik, sa fi iubit e ceva, dar sa fi iubit shi sa iubeshti este TOTUL




Statusuri smechere nr.3:

Poti sa te-ndoiesti de soare si de luna dar de iubirea mea NU




Statusuri smechere nr.4:

intr-un tort te-as transforma,si cu lingurita as lua,doar sa simt gurita ta :x




Statusuri smechere nr.5:

mi-ai cerut un gram de iubire...ti-am lasat numele meu...dar sa sty, seby draga,....iubirea sunth chiar eu....:X:X




Statusuri smechere nr.6:

triste




Statusuri smechere nr.7:

Te iubesc daca ma crezi. Cristofor

Scoate'mi inima sh'i vezi

Fara inima de'as fi

ToT pe Tine te'as iubyyyyyyy >:D




Statusuri smechere nr.8:

statusuri noi




Statusuri smechere nr.9:

Every day

I see you

I talk with you

I touch you

But

You are

Only my best friend

And I don’t love you

Like a friend

I love more than that

I love you with my all heat

But you don’t know that

because I’m afraid to tell you….

I’m afraid that you don’t love me

but this is true

I LOVE YOU!




Statusuri smechere nr.10:

Nu pot sa dorm nici sa mananc....de cand ai plekt intr-una plang ma rog la bunul Dumnezeu sa te intorci k imi este greu.....:x




Statusuri smechere nr.11:

te iubesc muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuullllllllllttttt oana OANA OANA DE LA GEORGE




Statusuri smechere nr.12:

:-* :-* o scoica tainica e inima mea, iar perla iubiri se afla in ea, scoica se sparge de stancile reci, iar perla iubiri, ramane pe veci :-* :-*




Statusuri smechere nr.13:

Te iubesc, te doresc,

nu stiu cum sa-ti mai vorbesc

sa ma crezi k nu glumesc!




Statusuri smechere nr.14:

Alteori te iubeam..... dak akm nu te mai iubesc e pt ca ai pe altcineva




Statusuri smechere nr.15:

cf?-=te iubesc

buzz=as vrea sa te sarut!

cmf?=ai vrea sa fi q mine?

bine u?= Da vreau sa fiu q tine!

cmz=nu am sa te uit ,

dnd=nu mai vreau sa aud de tine




Statusuri smechere nr.16:

T-eam cunoscut din intamplare

Erai o fire atragatoare

Inima-mi batea incet

Usor, spunandu-mi un secret,

Batea incet dar nu spunea

E clar ca nu stia ce vrea

Sa-ti spun secretul pretios

Citeste acum de sus in jos:




Statusuri smechere nr.17:

mereu la tine ma gandesc, fie ca dorm, sunt treaz sau altele....sa stii ca te iubesc!




Statusuri smechere nr.18:

El vorbeste prostii doar cand deschide gura ca in rest e ok




Statusuri smechere nr.19:

eram plina d sperante alaturi d tn dar thu ntr-o singura zi leai distrus pe toate....mai lasat plangand si teai dus....la EA...dar orice sar intampla eu o sa te iubesc:X:(:(




Statusuri smechere nr.20:

Azi vii ku flori.....maine ma ignori!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu