Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Ma-m indragostit lulea de un zambet de catifea,de o fata iubitoare cu fata de dracusoare,cu fata de ingeras pt mn iepuras




Statusuri de prietenie nr.2:

Tot gandindu-ma la tine nici la tabla nu scriu bine, in lok sa scriu Atribut am scris Dragoste, sarut!!!




Statusuri de prietenie nr.3:

Nu pot ascunde k te iubesc ...

Chiar daca eu sunt cu el, gandul meu tot la tn zboara,

Te iubesc pt tot ceea ce esti, pt tot ce vb

8 luni nu se pot uita ...

ingerasul meu,... Te Iubesc!




Statusuri de prietenie nr.4:

M-am indragostit de tine, m-am gasit langa tine, mor dupa tine...Te Iubesc




Statusuri de prietenie nr.5:

:P




Statusuri de prietenie nr.6:

nu iubi un fotbalist c e tare smecherist cand e dragostea mai mare are meci in deplasare




Statusuri de prietenie nr.7:

Te iubesk,........pt k atunci cand sunt ku tine ............

POT FII EU !




Statusuri de prietenie nr.8:

i love you forever




Statusuri de prietenie nr.9:

Te faci ca nu ma vezi,.... dc? Nu inteleg ce ti-am facut......

ti-am zis doar ca te yubesc:x:x:x




Statusuri de prietenie nr.10:

Dak prezenta mea te deranjeaza,

Nu-mi pasa!

Oricum,....cu ce-ai ales acum

Sa stii k ai luat plasa,....

Da' sa te vad la rau,

Inima nu ma lasa!




Statusuri de prietenie nr.11:

nu prefera frumusetea care este in zadar ,ci prefera caracteru care este atat de rar :X




Statusuri de prietenie nr.12:

intr-o zi de sarbatoare,mi-ai mushcat guritza tare shi te dau in judecata, sa ma mai sarutzi o data




Statusuri de prietenie nr.13:

dak krezi k te iubesk,.....itzy spun sincer:

DOAR GLUMESK!




Statusuri de prietenie nr.14:

8 litere 2 cuvinte 1 xsingur inleles (te iubesc )




Statusuri de prietenie nr.15:

Te iubesc, Te doresc, Du-te naibi ca glumesc




Statusuri de prietenie nr.16:

Inspira mult talent,in privire are magnet;cum ai putea sa nu-i vorbesti?

Ochii aia caprui sa nu-i iubesti:X




Statusuri de prietenie nr.17:

Ai Auzit $ tu doua cuvinte dure $ ai spus pa$

ol tupitza




Statusuri de prietenie nr.18:

TE IUBESC, TE DORESC, DU-TE NAIBI CA GLUMESC




Statusuri de prietenie nr.19:

Stii doar,... ca nu-mi pasa:)

Ceea ce se va intampla, va fi doar din vina ta!

Ceea ce nu-mi pasa, este ca ea te lasa!;)

Ceea ce ea simte, este ca nu te minte!:d

Ceea ce eu simt, este ca te mint!:x.




Statusuri de prietenie nr.20:

tzi-aduci aminte, era noapte,

si era ger....si ne-ncalzeam cu soapte;

acum e cald,...degeaba,...

esti departe.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu