Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

!!!O despartire nu se termina neaparat prin certuri si batai.. se poate termina cu un sarut de la cel iubit/iubita!!

:D:D:D




Statusuri de viata nr.2:

trandafirul se cunoaste dupa faima si miros, eu p tn te cunosc dupa chipul tau frumos ..............

plz, luati-mi id madutza_the_besk am 13 ani ...




Statusuri de viata nr.3:

te iubesc mult :*:*:*




Statusuri de viata nr.4:

Te iubesc la nebunie ca un tort pe farfurie,te-as manca cu lingurita si ti-as saruta gurita :-*




Statusuri de viata nr.5:

Nu astepta ca fericirea sa-ti vina din ceea ce primesti,

Ea vine doar din dragostea ce-o daruiesti!




Statusuri de viata nr.6:

Ma gandesc la tine si tu la mine, nu ne vom putea vedea... dar vei fi mereu in inima mea!




Statusuri de viata nr.7:

daca iubesti nu te teme sa spui asta




Statusuri de viata nr.8:

O inima pustie

O fata frumoasa

O strada goala

Case mici

Dar si inalte

Ca te-am vazut e vina meah...

Ca mi-ai placut e vina tha,

Ca te iubesc, nu ma-ntreba

Scrie-mi o scrisoare si vei vedea!




Statusuri de viata nr.9:

ieri cand a cazut o stea,..........

mi-am amintit ca tu esti o stea ce straluceste cu mare putere pe cer!




Statusuri de viata nr.10:

spune ca nu mai sunt la fel, ca m'am schimbat...dar de fapt niciodata n-a ajuns sa ma cunoasca cu adevarat.....




Statusuri de viata nr.11:

pumnul,.. pumnul este partea de vorbire care iti da una in fata si raspunde la-ntrebare:

- mai vrei?




Statusuri de viata nr.12:

Daca cel ce te iubeste,

Mai incolo te raneste,

Iarta-l c-orcine greseste.

Daca gresala e mare,

Invata sa ai rabdare!




Statusuri de viata nr.13:

Dc m-ai inlocuit cu-altcineva?

Cum ai putut sa-mi faci asa ceva?

Cum crezi k ma simt eu,

Cand te vad cu ea mereu?




Statusuri de viata nr.14:

Cand o sa inchizi fereastra,

Yo o sa-ti deschid inima

Iar cand o sa stingi lumina,

Eu o sa-ti luminez fata




Statusuri de viata nr.15:

albastrul e cerul si marea, si ochii pe care-i iubesk, iubesk si ochii si marea si doar pentru ele traiesc.




Statusuri de viata nr.16:

Dimineata cand ma trezesc doar la tine ma gandesc :x

Peste noapte tu apari, din vis tu nu dispari:d

Poate ma gandesc prea mult la tine:-??,

Dar frau inimi nu-i pot pune,:P

Mintea doar pe tine te vrea langa inima mea:x:x:x

Te iubesc te ador:x:*:* ,chiar pt viitor>:D




Statusuri de viata nr.17:

distrusule:| , handicapatule:| , copil facut la betie:| , javra:| , jegosule:|... ba, pleaca de aici....lasa`ma...du-te... prostule:| iar eu, alta pentru ca am avut incredere in tine:|:-




Statusuri de viata nr.18:

Iubirea.......pe unii ne loveste cu aripi de fluture,....pe altii cu gheare de animal înjunghiat.......




Statusuri de viata nr.19:

Daca vreodata luna nu-ti va fi aproape, daca soarele va disparea, sa stii ca a mai ramas ceva: iubirea mea, care niciodata nu te va lasa.



Din tot ceea ce-ti daruieste viata, pastreaza intotdeauna ceea ce iubesti cu adevarat si atunci vei sti ce inseamna fericirea.



Cortina uitarii nu va cadea niciodata peste minunatul decor al prieteniei sincere, chiar daca scena a luat sfarsit.



In lume sunt 8 minuni... 7 dintre ele le stie toata lumea dar pe a 8-a o stiu doar eu... aceea esti tu, iubirea mea.



Daca inima te lasa la mine sa te gandesti,

Trimite-mi macar un msg ca sa vad ca ma iubesti.



Daca drumul catre tine ar fi asternut cu foc,

Eu as trece printre flacari si n`as regreta deloc.



De-as fi apa n-as mai avea nevoie de lacrimi, de-as fi foc n-as mai avea nevoie de caldura, de-ai fi doar al meu n-as mai avea nevoie de nimic.



Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi, eu te-am trezit iubit-o, sa iti zic, noapte buna!



Mi te-ai lipit de suflet ca timbrul de scrisoare si nu te pot desprinde caci inima ma doare.



As vrea sa fiu o stea... o stea cazatoare, sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca. Te iubesc, printesa mea



Daca as amaneta un gram din dreagostea mea pt tine, ti-as cumpara lumea intreaga si inca ceva, sper ca esti bine!



Dragostea e un munte pe care il urci razand si il cobori plangand. E o taina pe care indragostitii o ascund de frica lumii; cand taina e descoperita dragostea se stinge ca un cliseu fotografic expus la lumina...




Statusuri de viata nr.20:

MA GANDESC LA TINE, LA TIMPUL DIN TRECUT CAND SUB RAZELE DE SOARE

TU MIAI DAT PRIMUL SARUT

PRIVEAM IN OCHII TAI FERBINTI

CU OCHII MEI INLacrimati

si mama ma intreaba-n somn

"trezeste-te, tu, visatoare"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu