Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

O SCOICA DE MARE E INIMA MEA SI PERLA IUBIRY SE AFLA IN EA CAND SCOICA SE SPARGE DE STANCILE RECI PERLA IUBIRI RAMINE PE VECI:-P




Statusuri de iubire nr.2:

dragostea mae pt tn este mai adank decat marea shi mai inalta decat cerul... te iubesc q o iubire vesnik.




Statusuri de iubire nr.3:

Ghinionist in dragoste:D:D:D:D..... cine ma face shi pe mn norokos:X:X:X:X:X:*:*:*




Statusuri de iubire nr.4:

inveti ca a incerca sa ierti...

...sa-ti ceri iertare...

...sa spui ca iubesti...

...sa spui ca iti e dor...

...sa spui ca ai nevoie...

...sa spui ca vrei sa fi prieten...

...in fata unui mormant...

...nu mai are niciun sens...

Dar din pacate doar cu timpul putem invata aceste lucruri...:X




Statusuri de iubire nr.5:

dragostea-i un sentiment asa de frumos kre nu poate fi trait decat in 2,nu in 1 sau in3




Statusuri de iubire nr.6:

after the wall .... in a wonderful garden..... is a magic world.... a small place... after the corner .... is a big house..... after the windows .... is a big cage.... in the blody cage is a scarry animal........ with long fangs...... and big eyes.... ... after that is a fairy secret .... and this is my world......................




Statusuri de iubire nr.7:

I will learn to LoVe AGAIN... asa sa face-ti si voi...:*




Statusuri de iubire nr.8:

nu's pt voi sunt DOAR pt mine




Statusuri de iubire nr.9:

numi pot imagina.. yo fara tine ce rost as avea... in bratzele tale usor mam pierdut... mai aprins knd lumina sa stins.... By MaDuTzA




Statusuri de iubire nr.10:

accepta-ma asa cum sunt cu tot ce am bun in suflet si-n gand sa-mpart k tyne tot ce am eu.. pt asta accepta-ma asa km sunt eu ;;)




Statusuri de iubire nr.11:

nu iubi cand esti eleva ca nu faci nimik in teza stai cu okhi pe pereti ji cu gandu' la baietzi




Statusuri de iubire nr.12:

cand iubesti foarte tare trebuie sa fi gasit ceva nou in persoana iubita




Statusuri de iubire nr.13:

Atunci cand nimeni nu isi da seama cat de importanta e iubirea sa te gandesti la cate am facut eu pentru tine... si iti vei da seama ca iubirea inseamna sa te sacrifici pentru cel iubit




Statusuri de iubire nr.14:

as vrea sa`ty spun cat te iubesc dar nu vreau sa te ranesc , as vrea sa fi langa mine dar sa sty MI`E DOR DE TINE!!;))




Statusuri de iubire nr.15:

totzi ne cred nebuni knd spunem k iubim asha de tineri..dar o inima batrana nu ar rezista la atata suferintza...[:-




Statusuri de iubire nr.16:

FERICIREA...e un lucru pe kre nu'l potzi atinge niciodata...dar in kutarea ei merita sa alergi viatza toata!!




Statusuri de iubire nr.17:

Cand ploaia s-a sfarsit,am vazut o raza stralucitoare,o speranta si aceea erai U.Mi-ai dat o sansa in viata pe care am sa o tin in poalele inimii mele pt totdeauna:*L:*U:*V:*:*Y:*A:*




Statusuri de iubire nr.18:

ma inec in ochi tai si mor dupa sani taii




Statusuri de iubire nr.19:

Cand soarele-mi va cere

Sa parasesc pamantul

Cand oameni fara mila

Imi vor sapa marmantul

Cand vaitza pentru mine

Nu v-a mai exista,

Atunci si nici atunci,

Eu nu te voi uita...!!! da mai departe daca iubesty si cn te iubeste iti va da buzz




Statusuri de iubire nr.20:

te iubesc la nebunie ca un tort pe farfuri te-as manca cu lingurita si ti-as saruta guritza



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu