Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

BUSY....k st BRB.....deci...hai...DND!!!!




Statusuri de prietenie nr.2:

SA nu-ti fie frica sa cazi!e un semn sigur al vietii!




Statusuri de prietenie nr.3:

Viata curge,nu-ti mai arunca stigmatul

Peste mine,peste tine,suntem toti la fel

Te acuz pe tine cand spui ca e de vina el,

Judeca la rece, judeca de fapt,

E o alta scena,jucata fara tact.




Statusuri de prietenie nr.4:

va veni o zi knd u imi vei spune...eu sunt pt TINE nu pt ATLA...iar eu k lacrimi in ochii iti voi sopti..ai fost pt MINE akm FII pt ALTA......:(:(:(::):)




Statusuri de prietenie nr.5:

ne nastem...crestem inconjurati de iubirea parintilor...iubim si noi la randul nostru...suferim sau nu depinde de noi...dar...d c trebuie sa murim knd am gasit tot c e mai frumos p lume???




Statusuri de prietenie nr.6:

nu sunt io ci umbra mea uitamea iubirea mea...=((




Statusuri de prietenie nr.7:

sometimes I fell I wanna call U

sometimes I fell I wanna see U

sometimes I fell I wanna kiss U

sometimes I fell I wanna love U

sometimes....

sometimes....




Statusuri de prietenie nr.8:

eu sunt soare u esti luna impreuna formam lumea dak iubesti trebuie sa si suferi o lacrima in iubire inseamna totul




Statusuri de prietenie nr.9:

buna!!felicitari!!tocmai ce ai castigat un premiu,pentru ca esti asa dragutza'sexi,adorabila shi foarte foarte frumoasa ai castigat o intalnire cu mine




Statusuri de prietenie nr.10:

amintirea nu se scrie p o foaie d hartye ... ci p inima curat ka sa nu fie uitata:X




Statusuri de prietenie nr.11:

vb dulci care candva i le vei spune altei iar eu aici printre lacrimile mele,spunemi prietena mea cine va aparea in soarta mea acum dac il vezi sp ca`l iubesc cum nam mai iubit niciunul chiar de e o nebunie dac il vezi spunei ca i am parfumul in sange




Statusuri de prietenie nr.12:

stiu ca vreau sa iti zic.dar nu pot.ptr ca vreau sa iti zic..si nu reusesc...dar ma chinui sa iti zic ce multe te ubesc




Statusuri de prietenie nr.13:

~*~[:X]~*~Viata mea se termina la tine, Asa de mult eu te iubesc, Se termina si incepe tot cu tine, Fara tine nu traiesc!~*~[:X]~*~




Statusuri de prietenie nr.14:

pe inima ta scrie o minciuna mare u nu mai iubit doar mai chinuit si inima mia poso, pe jar eu team iubit si u erai universul meu te iubeam si u u erai tot pentru mn acum esti doart un trcut cu lacrim team iutat si nu te mai iubesc




Statusuri de prietenie nr.15:

lacrimile pe ochi se scurg ji acolo ingheata in sufletul tau e numai iubire ji seranta!!suspini dupa el ji il vrei inapoi cheamal




Statusuri de prietenie nr.16:

STAU CU TNE DE VORBA DAR MA GANDESC LA ALTU ..IAR U IMI SPUI TE ROG NU PLECA MAI STAI PUTIN IN VIATZA MEA




Statusuri de prietenie nr.17:

(*...*)alturi de tine traiesk un vis ...mah faci fericita..totul e mai frumos kand shtiu k cineva ma iubeste ... itzi multumesk k ejti alaturi de mine..te iubesc ...(*....*)




Statusuri de prietenie nr.18:

GUCCI STILE....ARMANI CLASS...YOU CAN KISS MY PRADA ASS:x:x:x:x:x




Statusuri de prietenie nr.19:

Niciodata nam pus suflet pt cineva, m-am iubit numai pe mn toata viata mea. Ma gandeam ca e mai bn dak ma feresc sa pus suflet in iubire sa ma indragostesc, dar ai facut u ce ai facut mi-ai pus ceva intr-un sarut de mai facut sa te iubesc atat de mult:X:X:X:




Statusuri de prietenie nr.20:

Nu sunt cuvinte sa spui cuiva ca il/o iubesti!!! by R@zv@n



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu