Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

dragostea adevarat nu are niciodata un final fericit caci dragostea adevarata nu se sfarseste:(:(:(:(




Statusuri de jale nr.2:

Azi esti orbit d fericire...

Ai uitat k cineva traieste pt.tine,...

Dar maine vei cadea dintre nori,vei privi in urma...

Ma vei vedea acolo si vei afla ce e regretul...

...by kitty4u_eu...




Statusuri de jale nr.3:

oare dece in totdeauna nu sunt fericita,nu exista zi in care sa nu pot sa fiu fericita...dar cutotul tu poti sa lupti....daca te.ai certat cu prietenul tu lupta nu da inapoi.....:D




Statusuri de jale nr.4:

urasc faptul "eram mai puternik cnd eram cu u "dar acum de cand nu mai ejti snt doar ofat ce iji plange iubirea ...ce sia pierdut ji ultima speranta ...team iubit ...ji te voi iubi ....s...u




Statusuri de jale nr.5:

il iubesc dar prostul nu-si da seamna.....




Statusuri de jale nr.6:

Nu conteaza cat timp am fost impreuna,ci cat de mult te-am iubit.Dar ptr tine n-are importanta...ai primit ce ti-ai dorit...m-ai ranit :-s :((




Statusuri de jale nr.7:

Un fior ma strapunge

Tristetea ma-n punge

Un vis ma arunca

Iar tu ma lasi cazand in gol

Spre abisul unbrelor.




Statusuri de jale nr.8:

mam saturat sa nu fiu deranjat




Statusuri de jale nr.9:

eu nu inteleg un lucru dc mereu numai fetele trebuie sa sufere dupa baieti ............iar pe ei sa-i doae in cot........am trecut printr-o experienta dar a fost ceva dur....numai cand inchizi ochi vezi persoana la care te gandesti in fata ta...........dar nu mai e a ta .....e a altcuiva....sa lasa trecutu de oparte si sa ne traim viata .oare putem?




Statusuri de jale nr.10:

~Acum cand te IUbESc te rog nu spune nu:((..doar pt tine mai traiesc te rog iubestema si Tu:((~



By MaR!a




Statusuri de jale nr.11:

Esti orbit de EGOISM...te iubesQ dar tzie nici nu-tzi pasa...




Statusuri de jale nr.12:

invata sa razi cand sufletul iti plange,invata sa sp te iubesc celui ce merita,invata k in viata nu totul e asa cum pare....yo nu am putut invata asta poate o poti fc u sa nu patesti ca mn:((:((:((:((:((....aqm stau si plang mereu m.am izolat de lume stau singura in intunericul camerei mele...de 2 luni iubesc intunericul pt k nimeni nu ma poate vedea ca plang....




Statusuri de jale nr.13:

Si daca nu am nimic si tu imi iei totul...cu ce mai raman?...si daca am totul si tu iei nimic?...dar daca eu am totul...tu dai totul si apoi nu avem nimic?




Statusuri de jale nr.14:

sa nu plangi pt nimeni caci nimeni nu merita, nici macar cei pe care ii iubesti deorece nu te-ar face sa plangi daca te-ar iubi by M@RyY




Statusuri de jale nr.15:

toti dintre noi avem zile mai putin bune.....dar ale mele au cam intrecut limita :(




Statusuri de jale nr.16:

As vrea sa pot da timpul inapoi … sa intorc clepsidra … si

sa te pot privi din nou in ochi … sa pot sa-ti spun cat te iubesc!

.... By arabbu_cta03 :) 25.07.210 . 22:59




Statusuri de jale nr.17:

Am lacrimi in oki, am sange in mine, imi vine sa plec de langa tne:(




Statusuri de jale nr.18:

..So please, God, give me the strength to give me what it takes to carry on.




Statusuri de jale nr.19:

am inteles ca dragostea la inceput inseamna fericire, dar intodeauna te raneste sfarsitul




Statusuri de jale nr.20:

Intr-o clipa ai plecat, de ce nu m-ai luat si pe mine ?

Nu stiu drum pe care sa pot pasi fara tine,

Singur si gol eu joc un rol, ma prefac ca mi-e bine.

Ochii-i inchid doar ca sa-i deschid, nu traiesc fara tine,

Doar o inima am si tu ai luat-o cu tine,

De ce nu m-ai invatat cum sa respir fara tine ?

Nu e ocean sa stinga dorul din mine,

Soare nu e, nimic nu e fara tine...



Mi-e greu fara tine,

Mi-e atat de greu fara tine,

Pun piesa noastra pe 'repeat'

Si o ascult la nesfarsit,

Mi-e dor de tine...



Si as vrea sa te simt din nou, nu mai esti !

Si degeaba mai sper din nou, nu mai esti !

Si as vrea sa te-ating din nou, nu mai esti !

Si degeaba ma mint din nou, nu mai esti !

Si as vrea sa te aud din nou, nu mai esti !

Si degeaba te strig din nou.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu