Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

sa fii iubit e bine dar sa si iubesti... tu nu stii sa iubesti, doar o spui dar nu si simti acelasi lucru....va veni ziua cand si tu vei spune "te iubesc" din suflet si nimeni nu te va crede:(:(pr ca eu nu mai cred in tn




Statusuri de jale nr.2:

ThatÂ’s really srhwed! Good to see the logic set out so well.




Statusuri de jale nr.3:

OrIcE pIeDiCa EsTe Si Un PaS iNaInTe ChIaR dAcA uNeOrI DoArE




Statusuri de jale nr.4:

...nu iubi un fotbalist...

...ca-i un lucru foarte trist...

...cand e dragostea mai dulce...

...isi ia mingea si se duce!...




Statusuri de jale nr.5:

Jur,....cu fortza inima n-am sa tzi-o fur!




Statusuri de jale nr.6:

Amintirile se uita si dispar, timpul trece si se pierde, visele se naruie si nu vor mai fi niciodata la fel, tu, iubire, ar fi trebuit sa-mi imbogatesti viata, nu sa mi-o irosesti, ar fi trebuit sa vindeci un suflet indurerat nu sa furi si mai mult din agoniseala lui.




Statusuri de jale nr.7:

Mi-ai luat totul ,dragostea ,sufletul si in acelasi timp si inima!




Statusuri de jale nr.8:

Cind clipa devine grea,

Si merge spre eternitate,

Imi aduc aminte de iubirea ta,

Dar totusi ea este departe.

Departe in lumea suferintei,

Traiesc pe drumul cel pustiu,

Azi nu mai stiu ce-i fericirea,

Mi-e dor de tine, atita stiu.



Te Iubesc M. P. C .




Statusuri de jale nr.9:

du-te draq de iubire

m-ai facut sa n-am o paine,

m-ai lasat ca pe-un gunoi

vreau sa fim iar aman2,

desi stiu ca nu se poate

ai fost rece ca o noapte

acum mi-as dori mai bine

sa te uit, sa scap de tine.




Statusuri de jale nr.10:

nu-mi vine sa cred ca m-ai parasit ,nu imi vine sa cred ca m-ai mintit, mai bine nu stateam impreuna de la inceput, mai bine te uit, dar ce zic nu pot caci te iubesc ,te iubesc cum n-am iubit pe nimeni niciodata, dar tu....

Ai stat cu mine doar pentru distractie, doar ca sa ma ranesti ... si stii ceva: felicitari, ai reusit, ai reusit sa ma faci sa plang, sa ma faci sa sufar, sa nu pot dormi; nu credeam ca o sa ne despartim niciodata, parca eram facuti unul pt celalalt, nu-mi vine sa cred, eu nu ma vad pe mine fara tine, ce rost mai are viata cand viata mea nu mai e, a mea e a ta!




Statusuri de jale nr.11:

E un nou inceput si tot ce am pierdut E pierdut deja demult si pun punct. . .




Statusuri de jale nr.12:

Cand plangi o faci pentru ca vrei,....cand razi o faci din obligatie




Statusuri de jale nr.13:

Nu-ti dori sa traiesti, viata dureaza putin,in schimb moartea dureaza mult mai mult! Nu-ti dorii sa iubesti, iubeste doar ziua in care te vei duce pe lumea cealalta! Nu astepta ziua de maine, asteapta ziua in care te vei omora singur/a!Iubeste moartea nu viata!



nu luati in seama doar nishte ganduri rataciteeeee....




Statusuri de jale nr.14:

©é jáv®é ßúñþ öé®ßóáñéøé ðé øáñá þíñé......................adika ce javre sunt persoanele de langa tine




Statusuri de jale nr.15:

iubeste-ma acum cat te besk si eu caci focul stins o data se aprinde foarte greu




Statusuri de jale nr.16:

Viatza fara tine este Iad pentru mine...Vino din nou la mine sa pot visa alaturi de tine




Statusuri de jale nr.17:

iubirea e ca si sticla de la o mica neatentie se poate transforma in 1000 de bucati




Statusuri de jale nr.18:

N-am de gand sa-ti gadil orgoliul,.....vreau sa ti-l ranesc!




Statusuri de jale nr.19:

Cate vieti ai vrea sa am, sa mi le distrugi pe toate,k pe asta ai distrus-o aproape pe jumatate:(:(




Statusuri de jale nr.20:

te-ai dus te-ai dus din viata mea, tie nu iti pasa de iubirea mea,cand ai plecat ai spus asa k nu ma vei uita,dar acum stau si ma gandesc,ce rost mai are sa traiesc,cand o greseala te-a facut,sa ma urasti asa de mult,am incercat sa te uit dar nu pota k te iubesc asa de mult ,poate inr-o zi am sa te uit pt k tu m-ai distrus.....te iubesc si te voi iubi pana voi muri...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu