Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

tata




Statusuri de suparare nr.2:

si te-am iubit atat de mult,... nu m-ai pretuit, eu eram comoara ta, dar tu m-ai dat pe alta




Statusuri de suparare nr.3:

zambeste chiar daca stii ca te minte, preferi sa-l crezi decat s-al pierzi, lumea e rea dar tu stii ce ai la usa ta...




Statusuri de suparare nr.4:

.....de azi mergi cu alta pe drum....si nu privesti la mine,

din tot ce a fost eu .....am ramas straina pentru tine .....

te iubesc enorm...de mult si asta nu vei stii niciodata pentru ca ve fii cu alta.....




Statusuri de suparare nr.5:

lumea e din ce in ce mai misterioasa, nu shtii in cn potzi avea incredere,snt fel d fel d oameni cu care nimeni n-ar vrea sa aiba de-a face..totul a murit in sufletul meu




Statusuri de suparare nr.6:

As vrea sa ma iubesti

Cum te iubesc si eu,

Dar pt tn iubirea

Va fi imposibila,mereu.



Am invatat sa tin in mine,

Si sa nu spun la nimeni,

K ma gandesc la tine;

Am invatat sa iert,

Atunci knd iubesc,

Pt k fara iubirea ta,

Nu pot sa traiesc.

Te iubesc:X




Statusuri de suparare nr.7:

Am vazut cum ai plecat de langa mine....si am crezut ca n-o sa te mai vad deloc bine.... sper sa te mai vad iar langa mine




Statusuri de suparare nr.8:

Oare de ce "prescurtare" e un cuvant asa de lung.....?

Oare de ce "adio" se spune-asha ushor,...dar doare-asha de mult???




Statusuri de suparare nr.9:

am gresit dar stiu ca u nu ma vei ierta niciodata greseala care am facut-o a fost prea mare




Statusuri de suparare nr.10:

tzi-ai vandut "un pic" sufletu'...nu?




Statusuri de suparare nr.11:

Sunt mai rapid decat vantul, mai fluid decat apa, mai puternic decat focul si mai tare decat natura...CUM .... POTI TU SA MA RANESTI?




Statusuri de suparare nr.12:

As vrea sa-ti spun cat te iubesc, cat de mult de indragesc si in soapte, te-oi iubi in fapte...te iubesc, iti spun din inima...nu ma lasa, durerea a mi-o alina...iubirea ce o port a plecat si ma lasa...:X




Statusuri de suparare nr.13:

o zi ,o saptamana si chiar o ora , stai cu ea, ca doar asa te va iubi , iubesti si te bucuri dar pana la urma iubirea se transforma intr-o sageata ce ti se infige in inima si nu o mai scoti, se scoate ea singura cu timpul :(:(:(:(




Statusuri de suparare nr.14:

incerc sa scap cumva de viatza asta de rahat....

shi risk a nu shtiu cata oara,....nu-mi iese...

shi intzeleg k nu-i ink momentul momentul

k sa fiu ajutat




Statusuri de suparare nr.15:

Stau si plang langa fereastra si ma intreb daca vii ! Vreau sa iti spun ca totul este pustiu fara tine , inima imi bate tare si ........."Te Iubesc!".As vrea sa plang dar nu mai pot .Pentru ca de cand te-am vazut am simitit iubire. Mi-e dor de tine foarte mult si nu vreau sa te pierd! :-*




Statusuri de suparare nr.16:

dispretul tau tacut ma doare,...

n-as vrea insa sa stii si cat de tare...



m-ar durea shi mai tare




Statusuri de suparare nr.17:

zi de doliu,....

azi mi-am omorat ultimul neuron in lupta cu logica...



:((




Statusuri de suparare nr.18:

eu nu cersesc mila,

nu-ti cer ajutor,

dar,....nu sunt vrajitor,

nu pot spune ranilor mele

ca nu dor.




Statusuri de suparare nr.19:

lasa timpul sa vindece orice rana...dar pe cele mai adanci trateaza-le sa nu te doara:)




Statusuri de suparare nr.20:

alba-i iubirea, neagra-i despartirea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu