Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

te-am iubit...iar tu ti-ai batut joc de sentimentele mele,............dar nu-i nimic; ...viata este precum o roata: trece pe la fiecare...nici nu-ti trece prin minte cand va ajunge si la tine...si te va face sa suferi cum m-ai facut tu pe mine




Statusuri de prietenie nr.2:

dragoste




Statusuri de prietenie nr.3:

Ma zbat in intunericul gandurilor



Ma lupt cu umbre si cu greutatea lor



Ma simt inconjurat de rau si parca mor



Dar tu imi sari intotdeauna in ajutor.



Besk la uh` :*:*




Statusuri de prietenie nr.4:

AsEaRa Am aVuT Un ViS FrUmUsEl DeSpRe CeL MaI MuMoS BaIeTeL :X :x :X [By EvE]




Statusuri de prietenie nr.5:

Totul imi pare atat de usor

Te iau in brate si simt ca parca zbor

Surasul tau ma face sa traiesc

Iar in privirea ta iubirea o gasesc:X:X:x




Statusuri de prietenie nr.6:

de dragoste




Statusuri de prietenie nr.7:

,,Mi-ar place sa ne plimbam pe deasupra oceanului adanc in iubire cu barca pe valuri."




Statusuri de prietenie nr.8:

frumos




Statusuri de prietenie nr.9:

te iubbb




Statusuri de prietenie nr.10:

mai bine dami un pumn ca sa nu iti dau eu tie 10




Statusuri de prietenie nr.11:

numai pierzind,realizezi ca traiesti




Statusuri de prietenie nr.12:

te iubesc te doresc dute drq ca glumesc!!:P :D =)) :))




Statusuri de prietenie nr.13:

...te iubesc pana la stele, te iubesc si-n visele mele (by Seby)




Statusuri de prietenie nr.14:

dragoste




Statusuri de prietenie nr.15:

niciodata sa nu crezi o fata cu ochii verzi...

ca ea face mii si sute numai ca sa te sarute....:-))




Statusuri de prietenie nr.16:

te iubesc nu ma uita ....te ador iubirea mea :X:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.17:

iubirea e ka bautura....kand o bei te ia kaldura :)):)):)):X:X




Statusuri de prietenie nr.18:

Nu stiu cu ce sa incep. Sunt foarte multe de spus, iar timpul nu-mi prea imi permite..



Incep cu “mi-e dor”

continuii cu “tea dor”

si inchei cu “te iubesc”.



Nu stiu cum sa incep aceasta “scrisoare”,pe care nu ti-o voi trimite niciodata..dar vreau sa sti ca imi lipsesti enorm akum.



Dar oare ce va fii mai tarziu..???



Oare voi mai rezista mult departe de tine.??



Nu stiu,nu cred..!



Tot ce stiu este ca,daca cineva ma-r pune sa aleg o persoana alaturi de care sa-mi gasesc fericirea, tu ai fii aceea persoana..







Cum asi putea descrie in cuvinte tot ceea ce simt pentru tine acum..??



Nu sau inventat inca acele cuvinte..



Dar totusi incerc..,te iubesc cu fiecare fibra din timp,si abia astept sa te vad,sa te mangai,sa te sarut,si sa te strang in brate..chiar daca imi faci rau..!



Insa nu stiu daca voi avea vreodata aceasta sansa.

Stiu ca tu nu ma iubesti,stiu,dar te rog sa nu ma uiti….!



E singurul lucru care ti-l cer..pe care ti-l mai pot cere.



Inchid ochii,si incerc sa imi imaginez ca esti langa mine acum.dar e un vis prea scump..

Tu pentru mine esti un vis,iar visele se destrama,si u ca orice vis ,te vei destrama si vei disparea usor..



Dar poate ca nu mai conteaza nimic acum..poate ca nu mai conteaza nici ca eu te iubesc,si ca asi face orice pentru tine.



Ceea ce nu inteleg eu,este ca,dece in viata nu poti allege iubirea fara suferinta..?

Sau ziua fara noapte sau…viata fara moarte..?

Nu stiu,e o lege a uniersului..



Orce inbratisare inseamna o singura despartire..dar nu credeam ca atat de repede..



Pentru mine reprezinta foarte mult aceste randuri pentru ca pot sa spun tot ce simt si cum ma simt..

Astazi vreau sa ma descarc aici..sa sti ca nu mi- e deloc usor fara tine..!

Mi-e foarte greu. Mai greu decat mi-as fii putut imagina vreodata..

mi-am dat seama ca nu pot trai fara tine,cu toate ca am invatat deja.



E o nebunie curata sa vreau si sa nu pot sa te ating..!cred ca daca te’as vedea acum..asi muri de fericire..!



Cand voi avea aceasta sansa sa iti spun toate acestea in fata?

Nici sa visez nu mai indraznesc,pentru ca atunci cand visez, ma doare..



De ce este viata uneori atat de nedreapta??cu ce am gresit??ce pacate platesc??



Inchid ochii din nou si te simt alaturi..,si mie frica de viata,de viitor de necunoscut pt ca u nu veii fii langa mine..



Lacrimile imi mangaie obrazul neincetat,si nici macar alea nu imi pot alina durerea pe care o simt..



Cum sa iti mai arat cat te iubesc de mult fara sa folosesc cuvinte..??

De cate ori am incercat sa fac un pas spre fericire am cazut.

Am cazut in abis incercand sa te caut,sa te regasesc..dar u ai vrut sa fii de negasit..



Plang acum..dar voi continua sa scriu.

Sau mai bine..inchei aici..



Sa sti ca iubesc fiecare particica din tine,iar fiecare particica din mine ma doare..pentru ca nu imi esti aproape..

Sa nu uiti ca u esti tot ce m’am dorit in viata.

Te ador Claudiu:x..Mii de pupici..de la Laura..:x:x




Statusuri de prietenie nr.19:

Viatsa e plina de kkt...iar u ejti plin de viatsa:-))




Statusuri de prietenie nr.20:

frumoase!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu