Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

Dak nu te simt la nivelul lor,.....din prima-tzi dau ignor!




Statusuri de suparare nr.2:

tristetea e doar un cuvant pe care nimeni nu-l poate descrie..altii spun ca suferi din dragoste..adevarata suferinta nu exista;)

exista doar in mintea ta o usa care nu vrea sa se deschida si sa priveasca inainte spunand ca " pot sa pierd in viata tot, nu imi pasa, ma ridic la loc"




Statusuri de suparare nr.3:

Usor ca un fulg de nea, Ca florile de nufar, Ai aparut in fata mea si,m-ai facut sa sufar..




Statusuri de suparare nr.4:

IUBIREA ESTE VIATA SI DACA-TI LIPSESTE IUBIREA ITI LIPSESTE VIATA :*:*:* STANCIU DANIELA 7B :*




Statusuri de suparare nr.5:

[Я не расстраиваюсь я просто забываю...]




Statusuri de suparare nr.6:

ne despartim si e pacat,ne va lega doar visul si amintirea,abia acum vedem cu adevarat,cata durere lasa despartirea..




Statusuri de suparare nr.7:

vreau sa morrrrrrrrr




Statusuri de suparare nr.8:

n-as vrea sa recunosc ca-mi merit soarta,......mi-e greu;

asa sunt eu




Statusuri de suparare nr.9:

triste




Statusuri de suparare nr.10:

stau si plang de dorul tau....akm doar amintirile au rama::eram :(doi copi ce se iubeau..




Statusuri de suparare nr.11:

Ratacesc singura pe strazi stiind ka nu mai suntem impreuna....tu ai ales sa fie asa......ai plecat cu alta ......si pe mine m-ai lasat........:( ......doare, stiu; nu te mai intoarce ka oricum e prea tarziu by......Carmelita :-p




Statusuri de suparare nr.12:

nu ma iubi daca nu ma cunosti, nu suferi daca nu simti, nu te gandi la mine ca la ceva drag, gandeste-te ca sunt doar un desen ce ploaia il sterge de pe asfalt ...sunt un vis ce groaza l-a stricat, sunt o lacrima de pe obrazul tau ce curge fara mila negandindu-se ca poate curge din cauza unui baiat....sun eu, iubirea ce nu trebuie sa ma cunosti:(:(:(




Statusuri de suparare nr.13:

La fiecare greseala care faceai imi bateai cate un cui in inima...dupa ce nu ai mai avut loc unde sa bati...am plecat te-am parasit..tu ai inceput sa imi dovedesti ca regreti si ca ma iubesti si la fiecare gest scoateai care un cui din inima...cuiele le-ai scos..gaurile au ramas..




Statusuri de suparare nr.14:

Boy: Iubito,trebuie sa vorbim Girl: Ricardo,ce vrei sa spui? Boy: Ceva a intervenit Girl: Ce?Ce s-a intamplat?E de rau? Boy: Nu vreau sa te ranesc iubito! Girl: *se gandeshte* Oh doamne, sper ca nu se desparte de mine, il iubesc asha mult Boy: Iubito ma asculti? Girl: Da ce e asha de important? Boy: Nu sunt sigur daca sa iti spun… Girl: Pai, deja ai adus vorba, deci te rog spune-mi Boy: Plec… Girl: Iubitu’le ,ce vrei sa spui? Boy: Nu,nu la ce te gandeshti tu.Ma mut,departe… Girl: De ce? Toata familia ta locuieshte aici. Boy: Pey…tata ma trimite departe,la scoala. Girl: Nu pot sa cred [Tatal ridica receptorul ,intrerupe discutzia shi striga furios ’Erica!,ce ti-am zis yo sa nu mai vorbeshti cu baietzii. Inchide draq telefonu’ shi inchide.] Boy: Wow,se pare ca tatal tau e foarte suparat! Girl: Shtii cum face,dar oricum, nu vreau sa pleci Boy: ai vrea sa fugi cu mine? Girl: Iubitule, shtii ca ash vrea, as face orice pentru tine,dar nu pot…Nu shtii ce s’ar intampla dak as face’o.Tata m’ar omori! Boy: * e OK* …Inteleg,cred… Gril: *se gandeshte* Nu pot sa cred ce ni se intampla Boy: Trebuie sa ti dau ceva asta seara, pt ca am sa plec maine dimineatza, zborul 1-80, asha ca trebuie sa te vad acum. Girl :Okay,o sa ma furisez afara & ne intalnim in parc Boy: Okay ne intalnim acolo in 20 de min. [Se intalnesc undeva langa parc,se imbratiseaza,iar el ii da un biletzel] Boy: Uite,asta e pt tine.Trebuie sa plec. Girl: *suparata incepe sa planga* Boy: Iubito nu plange , shtii ca te iubesc enorm…dar trebuie sa plec. Girl: Okay (pleaca mai departe) [ajung amndoi acasa. Erica citeshte biletelul primit] It says… “ Erica, Cred ca deja u stii ca plec, stiu ca ar fi mai bine daca ti-as scrie shi ti-as pune adevarul despre cat de mult tin la tine. Adevarul este ca, nu te-am iubit niciodata, te’am urat atat de mult, nu insemni nimik pt mine shi asta sa nu o uiti niciodata.. Nu am tinut niciodata la tine, shi nu am vrut niciodat sa vb cu tine sau sa fiu in preajma ta. Nici nu iti poti imagina cat de mult te urasc. Acum ca plec shtiam ca va fi mai bine daca ti-as spune ca te urasc.Niciodata nu ai facut ce trebuia shi niciodata nu ai fost unde trebuia.Nu credeam ca o sa pot sa urasc pe cineva atat de mult. Nu vreau sa te mai vad deloc in toata viatza mea, shi niciodata nu o sa’mi mai fie dor de sarutarile tale, nu vreau sa mai facem asta niciodata.Nu-ti voi duce lipsa shi asta ti-o promit.Nu ai avut niciodata dragostea mea si vreau sa-ti aminteshti asta Sa pastrezi biletul asta pt.ca va fi ultimul lucru pe care il vei avea de la mine.Fuck,te urasc atat de mult. Goodbye… -Ricardo” [Erica incepe sa planga, arunca hartia din mana, shi plange ore in sir] …a trecut o zi, e trista shi se simte singura…apoi primeste un telefon. Friend: Cum te simti? Girl: Nu pot sa cred ce s’a intamplat..credem ca ma iubeste Friend: Oh, am uitat.Ricardo mi’a lasat un mesaj acum cateva zile.Mi’a zis sa-ti spun sa te uiti in geaca de ceva… Girk: Ummm..okay. [gaseste o bucata de hartie in jaketa pe care scria: “Iubito sper ca vei gasi asta inainte sa’mi citeshti biletelul. Credeam ca poate tatal tau va gasi biletul si’l va citi asa ca am schimbat cateva cuvinte te urasc=te iubesc niciodata=tot timpul nu voi=voi ….Sper ca nu ai luat in serios pentru ca te iubesc din tot sufletul, shi mi-a fost asha de greu sa renunt la tine…de aia am vrut sa fugi cu mine… -Ricardo”] Girl: Oh my God!!!Este un biletzel.Ricardo chiar ma iubeste!!!Cred ca mi’a strecurat biletelul in timp ce m-a imbratisat!Nu pot sa cred cat de proasta am fost!! Friend: Lol..okay trebuie sa inchid…Suna-ma mai tarziu Girl: *bucuroasa* okay,bye,astept sa ma sune iubitul meu. ….Erica da drumul la tv… [Shtiri:”Un avion s-a prabusit.Peste 47 de tineri au decedat. Deocamdata mai cautam supravietzuitori…este o tragedie pe care nu o vom uita,acest zbor era cel 1-80 shi ii transport pe tineri la scoala”] [Fata stinge televizorul ..3 zile mai tarziu ,se sinucide,din cauza faptului ca Ricardo murise & ea numai avea pt ce sa traiasca…] ….dupa o zi de la tragedie a sunat telefonul.Nimeni nu a raspuns.Era Ricardo,sunase sa lase un mesaj : “Sunt Ricardo,presupun ca nu eshti acasa,dar te-am sunat sa-ti spun ca traiesc, am pierdut zborul pt ca am vrut sa te mai vad inca o data.Sper k nu ti-ai fakut griji!




Statusuri de suparare nr.15:

am racit!




Statusuri de suparare nr.16:

D33A_UBX




Statusuri de suparare nr.17:

as vrea sa intzeleg dc timpul se opreste,dc doar glasul thau este cel c ma raneste pun amintiri p foaie,park timpul sa oprit ranile ma dor,knd ne'am despartzit te'am iubit uh nush kt ma doare ai plkt universul nostru moare te'am iubit insa totul este scrum nu potzi schimba nimik,e prea tarziu akm knd krtea este plina,iar cuprinsul este gol knd viatza fara tn este doar un drum spre moarte knd te simt langa mn insa uh esti prea departe(-_-)




Statusuri de suparare nr.18:

E poate frica ta de singuratate...Sau pentru ca mereu e zi dupa noapte...




Statusuri de suparare nr.19:

nu fiti trishti pentruca viata o traeshti odata...................aratati ca aveti mereu un zimbet pe fata.......:)




Statusuri de suparare nr.20:

te iubesc dragoste mea ma gandesc la tn in fie care noapte :X:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu