Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

Dc sunt trista?

Pt k nu sunt linga tine!

Dc sufar?

Pt ca tu esti linga alta!




Statusuri de suparare nr.2:

Aproape numai dorm, m-am apucat iar de fumat,

Fiecare amintire e o lacrima

Nu stiu ce sa fac ca sa raman in picioare,

Imi spun intotdeauna ca este ultima data




Statusuri de suparare nr.3:

In inima mea ,acum nu mai exista soare...Totul e trist si cenusiu...Voi supravietui,eu oare???




Statusuri de suparare nr.4:

~::. `` doar cand iubesti invetzi sa iertzi, si_atunci cand iertzi nimic nu pierzi..mi_e atat de greu k sa te iert,..dar ce sa fac k TE IUBESC... `` .::~




Statusuri de suparare nr.5:

Nu ma mai face sa visez....inima mea e sensibila...N`o rani aja cu acuzatii neintemeiate!




Statusuri de suparare nr.6:

inima mea printre nori se afla u ai cules-o si e a ta...dak o vrei spunemi ceva....doar doua cuvinte si e a ta ....doar doua cuvinte si ma vei cucerii iar eu pe veci te voi iubi:(




Statusuri de suparare nr.7:

m-ai invatat sa te iubesc....dar m-ai lasat sa invat sa te uit singura....continui sa te iubesc....




Statusuri de suparare nr.8:

durerea in suflet o port, nu pot sa o mai suport in lacrimi ma topesc in lacrimi ma trezesc dc oare TE IUBESC?????!!:((:((




Statusuri de suparare nr.9:

dc ma minti ji ma faci sa cred k iti place de mn.ji toti prietenii tai jtiu adevarut numai eu stau ji suspins atunci cand t vad cu ea de mana....k ii zambesti..k o alinti.....dar nu e ea tot la mn vi......:((:((:((




Statusuri de suparare nr.10:

mai facut sa plang mereu de aceeia eu te sfatuiesc sa plangi s u mereu




Statusuri de suparare nr.11:

Stiu ca te uiti la ea:(, dar te gandesti la mine:). . . o atingi pe ea:((, dar ma simti pe mine:). . . ti-e sete de mine, dar te racoresti cu ea:-P. . . ma vrei pe mine:D, dar te multumesti cu ea;;) . . .www.




Statusuri de suparare nr.12:

imi pare rau k totul s-a terminat akum...akum knd ne iubeam mai mult..mi-ai pus increderea la ncercare,,gandeste-te k au fost clipe frumoase din vatza pertecute impeuna.,..m-ai putut avea..m-ai putut vedea...ai ales sa ma pierzi ...1 dat ptr prietene ..1 dat ptr prieten,,n-am ce-ti face probabil tiau zis-o multi k esty si ai fost un prost..te-am iubyt bebe:((:((:(..dc am terminat-o asa/???..orgoliul si ambitita mea ma vor face sa stau kat ma departe d tine..sa te urasc k toata fiintza pe zi ce trece tot mai mult...




Statusuri de suparare nr.13:

Cand sinceritatea ochiilor tai parcurge aceste randuri,te rog opreste-te din tot ce te retine si gandestete la mine.TE IUBESC




Statusuri de suparare nr.14:

Intr-o lume in care pierd numai eu, totul e atat de fals...esti pacatul meu. Aminteste-ti cat am incercat sa te fac sa simti ceva...dar tu ai plecat.Nu-mi doream sa simt iubirea, acum o am in gand.In final ramane amintirea risipita-n vant.Sunt o straina pt tine, nu ma cunosti deloc, dar stii ca ai mereu un loc IN INIMA MEA.




Statusuri de suparare nr.15:

astazi plange cerul numai pt mn ... plang j okii mei le e dor de tn ... dar eo jtiu bn k nu tie ujor ... dami un telefon ... fiindk am sa mor ... :((=((




Statusuri de suparare nr.16:

am crezut ca esti singurul care ma poate face ericita,da` u ai fost exact ca toti ceilalti...doar m-ai facut sa sufar si sa plang...pentru ce?pentru un sentiment p care il simteam eu pentru amandoi....




Statusuri de suparare nr.17:

nu-mi mai pasa




Statusuri de suparare nr.18:

ce sa fac ca lacrima sa nu se mai plimbe pe obrazul meu




Statusuri de suparare nr.19:

am plans knd u ai plans ...am zambit knd u ai zambit..team iubit knd u nu mai iubit




Statusuri de suparare nr.20:

eu cand ma gandesc la tn la tot ce-a fost intre noi...eu il rog pe DUMNEZEU sa dea timpul inapoi...l-as ruga de-ar putea sa-mi dea iar iubirea ta...:((:(((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu