Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Atunci cand Iubirea ta te inseala inseamna ca u nu ai tinut foarte mult la ea sau ea nu a vrut sa mai fie cu tn aja ca nu e bn sa stai dupa ele aja ca potzi sa plingi in singuratate




Statusuri triste nr.2:

A fost odata k niciodata...asa incepe orice poveste.Tot asa a inceput si povestea noastra,pardon a mea.Dc spun a mea?Pentru ca akm ma indoiesc k am fost vreodata NOI ;am fost noi,dar separat: u intr-un capat,iar eu in celalalt,dar niciodata nu am fost NOI,nici makr atunci knd am fost impreuna...U erai focul,iar eu gheata,u lumina,iar eu intunericul.Intr-un fel ne complektam unul p altul,dar sunt prea multe lucruri ce ne despart:minciuni,tradari,secrete,lumea intreaga,dar,mai presus de toate,TIMPUL si LOCUL.Poate in alta viata,in alta era,in alta lume,am fi avut o sansa,o sansa sa strabatem labirintul intunekt in kre ne gasim.Ai venit la mn,in intuneric,k o raza de lumina;mi-ai dezghetat sufletul si inima a inceput sa bata,m-ai facut sa-ti spun totul,m-ai invatat sa iubesc neconditionat si m-ai invatat sa traiesc.Dar totul nu a fost dekt o iluzie trecatoare,un vis mult prea frumos pt realitatea dura.Cand credeam k am ajuns si eu la lumina,knd credeam k am ajuns sa traiesc si sa simt dragostea ce parea tot timpul mult prea departe,u mi-ai intors spatele si ai plekt nepasator,arunkndu-ma din nou in intuneric.Ink simt durerea,sufletu meu te vrea ink inapoi.Dar e mult prea tarziu pt NOI.A fost odata pt u,dar pt mn ink mai este...cu dediktie pt silviu...ink t mai iubesc...by alecsutza




Statusuri triste nr.3:

Grea este despartirea

Dar mai greu e sa te inteleg pe thu




Statusuri triste nr.4:

Eu iubesc si n-am noroc cel iubit isi bate joc !!`




Statusuri triste nr.5:

Nu rani un suflet cand sti ca tea iubit poate ca pentru tine a plans si a suferit!!




Statusuri triste nr.6:

Ai zis candva k ma iubesti

Dar unde ti-e iubirea?

Chiar tu pe langa mine treci

Si nu intorci privirea




Statusuri triste nr.7:

Am 2 inimioare...una cu fericire si una cu suparare...cand unai suparata vreau sa rada cea lalta...si cand mi-e dor de tine una sa ma aline...TE IUBESC:X:X:X:X




Statusuri triste nr.8:

tu suferi eu tac tu ma iubesti eu te iubesc de ce nu suntem impreun??




Statusuri triste nr.9:

daca vrei sa fii fericit o clipa razbunate, iar daca vrei sa fii fericit o viata iarta...




Statusuri triste nr.10:

mam uitat in portofel numai aveam nc un ban mam uitat in buzunar aveam doar kteva monede mam uitat in inima mea hs team gasit pe tn abea atunci miai dat seama kt de bogata snt




Statusuri triste nr.11:

Dragostea incepe cu o privire,

Continua cu un zambet,

Apoi q o intalnire…

Apoi q un sarut…

Iar apoi…se termina,

Cu un suspin ji q multa suferintza,

Dar din pacate ajea este dragostea




Statusuri triste nr.12:

never say " i love you" If you really don't care

Never talk about feelings If they aren't realy there

Never hold my hand If your gonna break my heart

Never say your going to... If you don't plan to start

Never look into my eyes If all you do is lie ...

Never say hi If you really mean goodbye

If you really mean forever Then say you will try

Never say forever 'Cuz forever makes me cry ...




Statusuri triste nr.13:

iubeste........ uita......... iarta.......... e cea mai frumoasa arta




Statusuri triste nr.14:

orgoliul nu are loc in 2...




Statusuri triste nr.15:

tE IuBeScK!:x:x:x... pAkAt cA Nu-tZi dAi sEaMa:(:(:((=((:((




Statusuri triste nr.16:

Viatza e prima tarfa care m-a facut sa plang ... :(




Statusuri triste nr.17:

Privesc in jurul meu si imi dau seama ca st inconjurata de tristete, de durere...singurele prietene care mi-au mai ramas st lacrimile...vorbele tale sa-u transformat in rani care nu se vor mai vindeca niciodata..:((:((:((




Statusuri triste nr.18:

cand lumea se darama peste tine nu poti fi fericita cum spun toti"mergi inainte"

timupl nu cindeca el doar trece

poate incerc sa ma ascund sa ma amgesc dar stiu k ai fost ce aveam ce am iubit si ce simt pentru tine in momentul de fatza tu mka igonri eu t eiubesc dar ce fac?

tac si plang

ca si cne?o IDIOATA

asta ai fct din mine un nik

eram plina de viazta dar akm

nik

totul tu esti cu alta eu mor

tac si plang in depresie




Statusuri triste nr.19:

M-am indragostit....Tu nu iti dai seama..N-eam cunoscut de putin timp din cauza unei prietene..Acum eu m-am indragostit de tine...Nu stiu ce simti tu pentru mine..:((:( ...Mereu ascult muzica trista si ma gandesc la tine...dar nu stiu daca te gandesti la mine...stau pe invizibil tot timpul...daca imi vei spune vreo data NU eu voi muri inecata......:(




Statusuri triste nr.20:

sunt o muritoare pe tarmul ingerilor,o fiinta fara chimp si cu un suflet distru.sunt intr-o convalscenta continuua...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu