Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

de ce nai avut curaj sa spui k nu ma iubesti ?...dc nai avut curaj sa spui k ma parasesti ?..dc nai avut curaj sa spui k nu ti la mn? ...dc nai avut curaj sa iti spui k ai alta iubire.?.. ... pt k mai uitat de mn si de tot ce a fost intre noi... :((:((




Statusuri de suparare nr.2:

te iubesc,te iubesc,te iubesc..iti spun de cate ori vrei doar ca sa iti dai seama cat imi plange sufletul cand nu ejti langa mine si privindu'te cu lacrimi in ori imi dau seama k doar profiti de iubirea mea:(




Statusuri de suparare nr.3:

daca iubirea e un sentiment frumos, de ce doare?




Statusuri de suparare nr.4:

Numai zice TE IUBESC la toata lumea ;) nu realizezi? k nimeni nu te iubeste? trebuie sa zici tu te iubesc pentru a se chinuiii sa zica el ... si eu..




Statusuri de suparare nr.5:

Toti zic ca iubesc..insa ei fac persoanele iubite sa sufere..si din cauza asta ce creeaza o mare distanta intre ei:((:X




Statusuri de suparare nr.6:

viatza fara culoare nu are niki un sens...la fel k ziua fara soare.la fel k noaptea fara luna...




Statusuri de suparare nr.7:

Ce rost are sa te zbati cand vezi ca esti ignorat?!:(:(




Statusuri de suparare nr.8:

nu vreau sa mai aud de nimeni pe ziua de azi! m-am saturat de oameni care se comporta ca si animalele,care nu au mila de mana care i-a hranit si o musca... vreau sa stau q animalele,ele au mai multa mila decat jigodiile de "oameni"..




Statusuri de suparare nr.9:

off sa te vada dumnezeu cai distrus sufletul meu cat team iubit eu pe tine nu pot spune na cuvinte cand mia fost mai drag ai plecat si ma lasa la inima mai secat




Statusuri de suparare nr.10:

Nu merita sa plangi pentru nimeni, iar cei care merita nu te vor face sa plangi.




Statusuri de suparare nr.11:

"Un zambet nu inseamna fericire,asa cum o lacrima nu inseamna durere..poti plange cand esti fericit,poti zambi cand inima iti plange..zambeste intotdeauna"




Statusuri de suparare nr.12:

iubire inseamna dezamagire,dezamagire inseamna iubire....fii mereu vesel




Statusuri de suparare nr.13:

Traieste ficare clipa ziua de ieri dak este placuta nu o poti aduce a doua zi traieste fiecare clipa :) nu uita ca viatza nu ramane asa :) ia trece si trec si ani nostri si l'a batranete unde au trcut?? cand zicem " lasa maine mai e o zi" si tot asa pan no'm mai fi




Statusuri de suparare nr.14:

pentru cine,pentru ce azi iubire iti bati joc de mine,und s-au dus zilele knd eram eu totul pt tine,a fost o vreme knd credeam in tine...te iubeam din toata inima...a fost o vreme knd tineai la mn,dar azi nu mai e asa...




Statusuri de suparare nr.15:

【♥】........




Statusuri de suparare nr.16:

suntem mereu cu tine si la rau si la bine niciodata nu te vom uita FOMICA VEI RAMANE CU NOI MEREU




Statusuri de suparare nr.17:

Am ajuns in fatza ta...Inima imi bate cu putere...Ma uit in ochii tai...Simt ca plutesc...As vrea sa te sarut...Dar nu indraznesc...De ce?Pentru ca TE IUBESK... bY AnNiE




Statusuri de suparare nr.18:

cat imi lipsesti nu pot sa spun cu cuvinte,noptile cand ne plimbam visele in care numai noi credeam as face orice sa te intorc din drum ,timpul trece pleaca acum pana in ziua cand ne vom vedea te voi pastra in inima mea




Statusuri de suparare nr.19:

sunt prea trista sa mai glumesc,sunt prea dezamagita sa ma mai gandesc la tine,sunt prea naiva sa te mai iubesc ...




Statusuri de suparare nr.20:

adio este cuvantul cu care imi iau la revedere de la totzi prietenii mei care mau dezamagit in ultimul timp foarte mult...nu va voi uita niciodata si din cauza amintirilor bune de si din cauza celor rele ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu