Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

TE URASC...:((((




Statusuri de suparare nr.2:

Un simplu amic gandeste ca prietenia s-a sfarsit cand v-ati certat. Un prieten adevarat te suna dupa o cearta. Un simplu amic asteapta ca tu sa fii mereu acolo pentru el. Un prieten adevarat asteapta sa fie acolo mereu pentru tine.




Statusuri de suparare nr.3:

credeam ca traiesc un vis departe de realitate si ca intre noi avea sa fie un sentiment aparte... dar esti departe...mult prea departe de mine...sufletul meu e gol acum varsa lacrimi si suspine...




Statusuri de suparare nr.4:

cum v-ati simti daca toate persoanele la care tineti v-ar dezamagi pe rand?cum v-ati simti intr-o lume care nu mai e demult a voastra?cum v-ati simti daca viata voastra ar fii doar o minciuna plina de ura,singuratate si suferinta?eu stiu cum v-ati simti..dar nu va pot raspunde..nu vreau sa ma dau lovita dar prin aceste cuvinte..tin sa multumesc persoanelor in care am avut incredere si m-au ranit,m-au abandonat si m-au dat uitarii cand aveam mai mare nevoie de ele..fara sa stie sau sa le pese..mie mi-a pasat..si indiferenta lor m-a lasat rece..dar nu face nimic..asa cum au fost si acele pers..la randul meu ..voi fii si eu rece..numai ca indiferenta mea..ii va durea mai mult decat pe mine




Statusuri de suparare nr.5:

voi sta mereu privind la geam.....cu gandul doar la u........ca intr-o zi o sa apari si .....o sa privesti cu mine




Statusuri de suparare nr.6:

stiu ca akolo oriunde ai fii te gandesti la mn....




Statusuri de suparare nr.7:

Cand soarele va rasari..Te voi zari?

Pierdut in nori si in sperantza..Imi vei zambi?

Cand luna va aparea pe cer..vei disparea?

Asa cum ai facuth..candva..ai disparut din raza mea




Statusuri de suparare nr.8:

Iubesc un suflet pustiu!:(




Statusuri de suparare nr.9:

Poate nu trebuia sa-mi fac atatea ganduri

Poate ca te-am iertat in mult prea multe randuri

Credeam ca si iertarea are-un rost

Dar ai plecat si asta a fost....




Statusuri de suparare nr.10:

asa a fost odata...si nu va mai fi...si sa stii k niciodata nu te voi mai iubi...:(:(




Statusuri de suparare nr.11:

Cand totul se darama in jurul tau / Aminteste`tzi sa nu`tzi para rau / Aminteste`tzi de ce`tzi spun acum / O sa ramanem doar poze intr`un album ...




Statusuri de suparare nr.12:

Uneori simti ca te doare, nu stii ce sa faci

Te arde orice cuvant, si tot mai rau te ataci

ai impresia ca totul se naruie in jurul tau

si uiti sa te gandesti ca se putea mai rau...:((




Statusuri de suparare nr.13:

Nu ma face sa plang pentru ca am fost creeat pentru tine.

Nu ma face sa sa sufar pentru ca o fac din cauza ta.

Nu ma face sa sterg tot ce e in sufletul meu pentru tine.




Statusuri de suparare nr.14:

dureaza ani sa iti dai seama ca cel ce te iubea nu te iubea era evident dar eram orbita de dragoste cel care sufera stie totul cel care are parte numai de fericire stie dkt sa minta si sa raneasca nu credeti in iubire pt ca dupaia va treziti cu distrusi si plangand totul trebuie facut pe cont propriu( by me)




Statusuri de suparare nr.15:

jtiu k t uiti l ea ji t gand l me...

o atingi p ea da` m simti p me...

ti`e sete d me da` t racorejti q ea...

jtiu k m vr p me da` t multumejti q ea...

jtiu...




Statusuri de suparare nr.16:

pe masutza

mea de brad

stau q kpu rezemat

stau astept

ma tot gandesc

cum satzi spun k

TE IUBESK:X




Statusuri de suparare nr.17:

o viatza sa scurs...



un suflet sa dus





un zambet uitat













un cuplu destramat




Statusuri de suparare nr.18:

fa-ma sa zambesk!!!:X




Statusuri de suparare nr.19:

Nu plage sau ofta viatza merge inainte si fara ea...




Statusuri de suparare nr.20:

Orice rana care o ai in suflet o acopera imaginea...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu