Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

I'm crying for you ...and... ...You smile for me




Statusuri de suparare nr.2:

daca vei avea nevoie vreodata de mine sa nu ma cauti,du-te la ea poate o sa te ajute mai mult dekt te-am ajutat eu.




Statusuri de suparare nr.3:

Cand viatza imi va spune sa parasesc pamantul..Cand oameni fara mila imi vor sapa mormantul ...Cand pentru mine zile nu vor mai exista...Eu atunci te voi uita...




Statusuri de suparare nr.4:

A fost un vis fromos dar s-a terinat

A fost o dorinta care a inceput

Odata cu placerea de a ma avea langa tyne

Dar din pakate totul s-a teriminat!~!~




Statusuri de suparare nr.5:

Nu sunt fetitza care ai lasat-o mai demult plangand poate nu ai observat dar de la o vreme am mai crescut:D:P;;)




Statusuri de suparare nr.6:

.. orice problema ai avea priveste'o din prisma copilarie si o vei rezolva ca pe o joaca ... fi tare orice ar fi nu renunta si nu te da batut ..... by rakolt ( oradea )




Statusuri de suparare nr.7:

a fost frumos....a fost ca'ntr'o poveste...a fost....dar nu mai este.........




Statusuri de suparare nr.8:

Aseara stand pe gandura am compus aceste raduri cu tristete si amor k de tine mie dor:(




Statusuri de suparare nr.9:

l-am iubit si-l mai iubes ,fara el nu pot trai,pentru el plang ochii mie si sufar mereu dar lui nu ia pasat si nu ii va pasaa.




Statusuri de suparare nr.10:

a fost...sa intamplat...team avut...team pierdut...si... daca vrei sa faci cv ptr noi......da timpul inapoi....nu ma mai surprinde nimik:((




Statusuri de suparare nr.11:

oare cine e vinovat pt tot ce sa intamplat, am tinut prea mult la tine si akum u razi de mn, spui akum cati pare rau da dc am fost chiar eu, soarta rau nea blestemat team iubit nu ai meritat. Pt o clipa as vrea sa uit si sa numai sufar mult, ce regrete am avut tot timpul ce leam pierdut , aku chiar dak ai mai vrea sa te intorci in viata mea, ink o data eu spun nu u miai distrus sufletull...




Statusuri de suparare nr.12:

Cand ai plecat sufletul mi`a ramas pustiu...lacrimi,tristeti si mii de ganduri...asta mi`ai lasat in urma!ti`e dor de mine?de ce ai plecat?sunt intrebari la care niciodata nu voi gasi raspunsul...[By Deea]




Statusuri de suparare nr.13:

tot ce vad sunt vise,amintiri.speranta,cred ca un adio e cea mai buna solutie......:((




Statusuri de suparare nr.14:

oficial imi merge bine...neoficial e jale




Statusuri de suparare nr.15:

mh`a! w!ta7....?????







ew,.....nw....:-<





iNk the` ma! asSht3p7......:-




Statusuri de suparare nr.16:

Ce`a fo a fo..Nu va mai fi..Doar lacrimi cristhaline curg p obraz in semn de iubire..Caci iubirea a plecat..Nu mai vine:(.




Statusuri de suparare nr.17:

pt mine ai varsat prima lacrima de iubire...pt mine inima ta bate..cu mine ai sta toata viata da eu nu te iubesc....nu tin la tine..pt mine esti un simplu amic..nik mai mult nu pot sa te iubesc asa cum meriti..iarta-ma k te fac sa suferi...:(( nu meriti asta stiu k pt mine ai face orice...simt asta :( pt mary:(




Statusuri de suparare nr.18:

Ai uitat de mine sji tristetzea s`a instapanit in lume ! .. Asj vrea o lacrima .. doar una .. kre sa`mi inece obrazu` .. sa lunece apoi sa sjtearga distantzele ce ne despart .. :-




Statusuri de suparare nr.19:

Tristete ce ai cu mine k eu ma am bine cu tine ? ? ? :((




Statusuri de suparare nr.20:

viata e frumoasa knd e el langa uh... cand jtii k te iubejte... ji e langa uh mereu.. kiar k atki knd n te simti bn... pana ce pana cand te lasa ptr cea mai bna prietena... j atki incepe cojmarul.... te uiti la pozele facute impreuna... ascultzi melodii triste..j plangi... te rogi la Dumnezeu k acest cojmar sa se termine.... la scoala ii vezi impreuna.... se saruta... j iti rade in fata ca si cum nik nu s-ar fi intamplat intre voi.... aceleashi vorbe pe care ti le zikea j tie... acelesi cuvinte siropoase.... care se pierd in vant.... iar ea... iti rade in fata ca si cum... ii place ce ti se intampla... cand ii vzi pe strada simti ca cerul va cadea peste uh.... j astepti amagindu-te sg k el se va intoarce la uh.... dar astepti in zadar.... dar in schimb inima ti se ofilejte c fiekare zi mai mlt..:((... by roxxy




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu