Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
M-am trezit LUNI si m-am gandit MARTI sa ma duc MIERCURI la scoala, dar cand am vazut JOI ca vine ziua de VINERI m-am gandit ce sa caut SAMBATA la scoala cand DUMINICA e zi libera! Atentie: respectati programu'!!!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
Asta Vara De Craciun,M-am Suit Intr-un Alun,Si-am Mancat Atatea Mere Ca M-am Saturat De Pere..Si-a Venit Stapanul Lui..Si Mi-a Zis Sa Ma Dau Jos Din Gutui...Da Ori Ii Ciresul Lui :)):)):))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
hello daca vrei sa iesi cu mn isti bani cu tn!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
VyDuKa V-a DaT ViAtZa Ji AkUm Nu-L BaGaTzI In SeAmA




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
DND!!!!!!!!!!!!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
te invit in iadul meu ca sa il faci un rai ;)




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
Cine vrea sa vorbeasca cu mine sa dea buzz...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
tu nu ai sa intelegi niciodata ca nu am mintit si ca te iubesc,nu stiu ce ai avut inainte eu ma stiu pe mine.te mai astept.inca nu e tarziu.carmen pt alex




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
colo sus in cimitir stau mormintele in sir daca faci misto de mn fak un lok si pt tn=))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
Te iubesc na`m cuvinte




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
CAND MA ARDE UNDEVA MA ASCUND SUB BANCA MEA




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
DND fac ca superman si zbor de aici (ca ma plictisiti)




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
DENEDE mi sa stans calculatorul care are chef de vorba???




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
haha loso asa




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
de ce toate fetele au suferit din cauza baietilor




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
DND ... dau cu var in frigider :))))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
Paste fericit`!!;)

Da...nu pe peluza mea`!!!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
dnd......ca a aflat moartea ca sunt tare la bataie si a venit sa ma bat cu ea .....pffffff ce tare sunt ca iam spart fatza dintr'u picior......;(




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
save water;drink beer!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
Te-as ierta .....chiar daca tu ai plecat ...stiu ca te vreau... chiar daca tu m-ai alungat ....iti mai dau o sansa sa te intorci din nou ......stii ca mor de dragul tau .....te astept mereu ingerull meu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu