Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
o scoica de aur e inima ta si perla iubirii se afla in ea cand scoica se sparge de stacile reci IUBIREA RAMANE PE VECI!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
avem chiloti din epok de piatra si de fier se vinde improstie




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
O dragoste pura si frumoasa ce s-a infiripat atunci knd te-am vazut prima oara, curata si devotata, lina k susurul izvorului si stralucitoare precum soarele....Am nevoie de tine mai mult dekt oricine pe lumea asta pentru k stiu k u esti singura persoana kre ma poate face fericita, kre ma poate invatza c inseamna sa iubesti si pt kre a-si sacrifik orice....Prin tine vad, aud, gust, simt si respir aerul curat al fericirii si iubirii....Traiesc langa tine o iubire sincera si unik oriunde te vei duce inima mea va fii langa tine, te va insotzi peste tot avand grija k u sa fii fericit si protejat de lucruri rele, la bine si la rau ea va fii mereu langa tine .Dak u esti trist si inima mea e trista, dak u plangi si inima mea plange, dak u esti fericita la fel de fericita va fii si ea.....Te-am iubit, TE IUBESC si te voi iubi mereu pentru totdeauna inima mea itzi va apartzine doar tzie..... by iullya 07.04.2008




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
when loves goes wrong,nothing goes wright




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
dragoste = atractie trecatoare urmata de traditionalul du'te reaqu




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
Cum e cand persoana iubita te ignora, cum e cand cel pe care il iubesti o iubeste pe alta? inima iti plange dar n-ai ce-i face!! iti vine sa urli dar te abtii, taci, plangi..




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
acum o ora cand te-am vazut pe tine era asa(*~*) acum cand ai plecat sunt asa(*o*)




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
grabestete incet,daca vrei sa intarzii la timp:))




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
te iubesc foarte mult stiu ca lumea ne vrea rau dar nu o sa reusesca




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
Daca nu ai dinti in gura nu rade ca esty urata:D




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
daca nu m-am nascut printesa....m-am facut perversa




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
Inchide-mi ochii,priveste-ma cum mor,da-mi drumul la maini si lasama sa zbor!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
Viata e o curva , Iar tu esti Viata mea !




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
iubilea e mumoasa..iubilea e tlista...cheal dak lanejte..iubilea exista:(:*:*:*




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
vezi bulina rosie..e ca si la ciclu...deranjezi..si se lasa cu sange!




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
ochi mei plang de dorul tau..asteapta sa te vada…dar asta nu se va mai intampla…si plang plang,nu se mai opresc




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
TaLkIn' bEhInD mA' bAcK ??? WhILe u're ThEre ...KISING mY AsS....;)




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
mai nou |)) |\| |))=dragoste nu disperare......:-*




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
Prea dulce ca sa fiu light




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
mi-e dor de tine

de buzele tale senzuale...

vreau sa te am aproape

sa te strang in brate

sa te sarut.

sa ne imbatam cu dragostea

ce ne imbratiseaza toata noaptea

dimineata, sa ne trezim imbratisati

si sa o luam de la capat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu