Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

orice drum, e mai frumos parcurs in doi




Statusuri triste nr.2:

am invatat sa iubesc ceea ce era al meu,dar am putut sa traiesc fara ce nu avem, numai fara tine nu pot sa traiesc,iti jur ca te iubesc nuumai pe tine si voi muri iubindu-te pe tine...AdiO DrAgUl Meu!!!!




Statusuri triste nr.3:

nu vreau k nimeni sa sufere ...deoarece viatza e frumoasa sh trebuie traita:X




Statusuri triste nr.4:

is trite ke sa le zik




Statusuri triste nr.5:

asi vrea intro zi..sati zic cat te voi iubii..zilnic am tinut la tine...dar tu strici tot ... cu un plangat de sange..intre noi se sparge cu miros infricosator :(..




Statusuri triste nr.6:

Nu rascoli cenusa trecutului

Caci poate te vei lovi

De amintiri plakute

De amintiri neplacute

Iti vei aminti

De greseala fakuta

Ai vrea sa indrepti totul

Dar iti dai seama ca ,

Nu se mai poate

Si plangi si plangi

Ca ai pierdut singura

Persoana pe care o iubesti

Cu timpul Inveti

Sa zambesti atunci cand

Esti trist,cand lacrimile

Nu se mai opresc…

Dar poate destinul,

Iti va da o sansa

Atunci incearca,sa inveti

Din greseli si poate

Poate o sa ai norok




Statusuri triste nr.7:

Poate-i prea tarziu acum sa ne spalam pacatele...Vedem cum trec zilele si poate nu vin altele....O sa ramana amintiri blocate in ochii nostri goi...Ca se invarte ceasu` si nimeni nu-l v-a da inapoi...




Statusuri triste nr.8:

mereu incerc sa fac pe toti sa rada si io plang si plang in auntru meu am incercat sa ma imprietenesc cu tine da nu ma accepti mereu ma dai la o parte simt ca ma urasti:(




Statusuri triste nr.9:

Mai Bn MoR DeCaT Sa Te VaD cU AlTA PeRsOaNa :(:(:( AdiO Te Voi iuBi MeReU




Statusuri triste nr.10:

As vrea sa fiu un fulg de nea chiar daca as trai putin macar as fii pentru o zi fericita si apoi as muri linistita…




Statusuri triste nr.11:

decat sa ai prieteni mai bn te lasi magubas, tie prieten doar cat ai banii dupa ce ai ramas fara banii nu stie cum sa te vanda




Statusuri triste nr.12:

ai plekt fara sami cer voie dak te las....:X




Statusuri triste nr.13:

sunt aici deji aj vrea sa fiu altundeda,dar unde vreau eu sa fiu nu pot exista...k jtiu k acolo ejti uh...iar in preajma ta...nu pot respira

ITI MIROASE GURA!!!.

.....:)):))>:)




Statusuri triste nr.14:

prieteni falsi




Statusuri triste nr.15:

Prietnia este ca relatiza dintre mana shi ochi

cand mana se raneste ochii plang

Cand ochii plang mana le strge lacrimile..:(




Statusuri triste nr.16:

invata sa inveti sa invingi lacrima cu un zambet chiar si atunci cand doare deoare ce nu sti niciodata cine se indragoteste de zambetul tau:(




Statusuri triste nr.17:

dragostea nu dispare shi nu va disparea niciodata:X:X...

te iubesk:X:X




Statusuri triste nr.18:

nu plange pt ce ai pierdut,bucurate pt ce ai castigat.....




Statusuri triste nr.19:

aceiasi melodie,aceleasi versuri,mereu aud aceleasi lucruri [:d]




Statusuri triste nr.20:

doar la tine mi-e gandul zi de zi,

fara tine o clipa n-as trai

inima-mi plange ca nu esti langa ea

totul ma doare cand nu te pot vedea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu