Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Incep sa cred ca nu exista prieteni adevarati!Doar 3-4 persoane iti pot fi prietene dar sa nu ai mare incredere in ele!ori cand te pot face sa regreti ca ai avut o speranta in ei ca si prieteni!




Statusuri triste nr.2:

eu rad mereu dar nimeni nu vede ce este in sufletul meu




Statusuri triste nr.3:

te iubesc dar tu nu cat pula mea sa mai sufar




Statusuri triste nr.4:

tristetea amara,

coboara sii-omoara,

speranta din mine

shi tot...




Statusuri triste nr.5:

A cazut si ultima petala de trandafir ... si o data cu ea si sperantza mea ca te voi revedea ... chiar daca aceste cuvinte imi sunt innecate in lacrimi nu`mi ramane altceva decat sa`ti spun : ADIO !




Statusuri triste nr.6:

gtfdytrttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttmatttttttttttaaaaaatttttttttttttttttt




Statusuri triste nr.7:

te iubeam dar tu nu ,te doream ,iar tu delok,ma gandeam ,iar tu nici gand cand ati vorbeam vorbeam pland akum eu plang




Statusuri triste nr.8:

stau cu telefonul astept sa sune

ma intreb ce ma atras la tine

poate cele doua glume bune

poate nu,poate doar tu




Statusuri triste nr.9:

dne spune`mi de ce...acum ca sunt 6 luni de cand am cunoscut un baiat minunat...pe kre cred k il iubesc..si l`am facut sa am iubeasca...mi l`ai scos iarasi in cale..pe acel baiat...pe kre l`am urat cel mai mult,pe kre l`am mintit cel mai mult..si kre m`am mintit cel mai mult...credeam k l`am uitat..dar nu stiu ce sa cred...si nu inteleg de ce...mai intai a facut tot posibilu` sa ma faca geloasa..pe deasupra cu prietena mea cea mai buna...adik..asa credeam eu k e prietena mea cea mai buna...de fapt e doar o ipocrita..kre m`a facut sa cred numai minciuni...da..numai minciuni...si knd mi`a zis sa fim impreuna..dar sa`i dau timp sa le explice prietenilor..si eu iarasi i`am zis ei..am avut niste momente superbe impreuna..dar ea imi strica visele...si imi spunea k nu e nimic adevarat..era doar baza...dar acum am aflat adevaru`..si adevaru` ala era foarte fm...nimic din ce`mi spunea ea nu era adevarat..si ultima oara..l`am refuzat...si el de ciuda...si orgoliu..a ajuns cu ea..doar k sa ma faca geloasa...muream nu alta...muream...si..acum k stiu adevaru`..chiar nu mai stiu ce simt...si el m`a pus sa`i promit k nu o sa am despart de actualul meu iubit..pt el...k nu vrea sa pateasca si iubitu`meu..ce a patit el...si i`am promis...dar nu stiu dak am facut bine...adik..nu stiu ce simt pt ei...simt k pt el...bunul meu amic sa spun asa...k acum asa e...ink tin..doar au fost cred k 9 luni in kre am tinut la el..si ma durea sa`l vad cu ea...dar mno..nu pot da timpu` inapoi..k de eram sincera si ii spuneam k tin la el..numai era asa...dne ma urasc:(...a fost o greseala...sper k in curand sa vad ce am de facut...ce pot face..raman cu actualul...ma despart de el..dar dak n`o sa mai raman cu niciunul...nu stiu chiar nu stiu...sper sa treaca repede...tot ce este...:((:(:(((((=((




Statusuri triste nr.10:

doare k ne-am pierdut ...dar tu nu sti sa apreciezi ceea ce iti ofer ....chear dak inka te iubesk...nu pot trece peste faptul k m-ai inselat te iubesc te voi iubi dar cu mine nuj vei mai fi ..jetttttt




Statusuri triste nr.11:

prietenii falsi am peste mie ..........................dar un prieten adevarat NICI UNUL




Statusuri triste nr.12:

Imi amintesc primul moment in care te-am privit in ochi,iar tot ceea ce am vazut a fost o iubire oarba!!!




Statusuri triste nr.13:

OaRe KnD O Sa FiU dIn NoU FeRiCiTa?[:(]




Statusuri triste nr.14:

Cel mai dureros lucru e faptul ca persoana care ar putea sa te consoleze e chiar cel care te-a facut sa suferi




Statusuri triste nr.15:

Ma poti baga la ign pe mes dar pe mine ca persoana nu o sa poti sa ma duci acolo pt ca eu nu te cunosk asa de rece...ai aruncat totul la Recycle Bin:(Apoi ai sters shy de acolo totul ca sa nu iti mai aduc aminte de nimik!:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((




Statusuri triste nr.16:

vreau sa mor sa uit de tine

k asa este mai bn

thu nu crezi k te ubesk

yo iti joor k te doresc

vrei mereu, mereu sa plang

sa suspin sa mor de gand

k thu nu ma mai ubeshti

sh k vrei sa ma paraseshti

dar sa nu uitzi niciodata

k iubirea mea e moarta

-°-Te-Am IuBiT pReA mOoLt

Sh ThU tI-Ai BaTuT JoC dE mN-°-





by_-°-_Dj95_-°-_DiAnA_-°-_




Statusuri triste nr.17:

toti prietenii iti sunt prieteni pana la un moment dat...at toti nu te mai cunosc si iti intorc spatel...asa k sa nu mai ai incredere in niki unul decan in tine...




Statusuri triste nr.18:

Ma intorc in timp de atatea ori

Cand eram noi doi

Chiar daca stiu ca ai uitat de noi

Ai uitat de noi

Ce trist e totul fara tine

Cand nu esti aici

In gandul meu amintiri ma fac sa zbier,ma fac sa sper



Mai am o singura intrebare

Oare (oare) Oare tu sti cum doare ?

Doare (doare) cand te privesc mereu

Oare (oare) esti tu sau mi se pare

Oriunde vad chipul tau




Statusuri triste nr.19:

Am indurat prea mult sa te pierd......in fiecare seara imi aminteasc de inbratisarile tare care ma mai inveseleau....dar nu pot uita ce a fost intre tine si ea.....dar acum ai plecat departe .....as vrea sa dau timpu inapoi sa te mai simt odata cum ma saruti pe buze ......Te iubesc enorm.....te astept acasa.......




Statusuri triste nr.20:

desigur..u vei si esti iubirea mea dar,in acest moment ma doaren cur de tn



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu