Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Ce-a mai ramas?....

O inima trista, lovita ce vrea sa se ridice,

Tipa, se zbate,...in zadar!

Dorul o invinge.




Statusuri triste nr.2:

De ce asa de mult m-ai ridicat.......

si-apoi, de-acolo de sus m-ai lasat

sa caaaaaad???




Statusuri triste nr.3:

plang in tacere dar inima mea tot te cere...




Statusuri triste nr.4:

Ne despartim si poate vei uita ce a fost...In calea mea vei aparea fara rost...te rog sa nu uiti trecutul plin de bucurii...de aceea in calea mea n-ai sa mai fii...ADIO, prietenul meu drag, imi pare rau k ma despart, dar n-ai fost pt mb kci poate asa ai vrut si uh sa fie ...foc si para iubirea noastra, a fost un vis k sa dispara...




Statusuri triste nr.5:

cand eram in cls a V-a m-am indragostit de un baiat, dar fratele meu nu era de acord sa fiu cu el; atunci el s-a despartit de mne,... a trecut un an sau poate mai multi si el nu ma baga in seama; eu inca mai tin la el ; cea mai buna prietena a mea s-a dus la el si i-a spus daca vrea sa vb cu mne dar fara sa stiu eu ceva,.... atunci el a zis ca se mai gandeste dar eu nu pot sa mai fiu cu el pt ca plec peste 2 saptamani in Franta cu parintii si decat sa mai pun suflet si apoi sa sufar mai bn nu.




Statusuri triste nr.6:

O sa vina si vremea knd tu o sa plangi si eu o sa rad!




Statusuri triste nr.7:

rabdam

si m-amageam

k va fii bine candva,

si-asa mi-am golit sufletul

si mi-a ramas pustiu,

pana cand..........

"mai tarziu" devenise "prea tarziu"




Statusuri triste nr.8:

vei cauta disperat sa-mi gasesti iubirea insa doar cand ma vei gasi o sa realizezi ca ai cautat ceva ce a murit demult; imi pare foarte rau ca s-a terminat asa dar nu-s eu vinovata ca m-ai parasit si ai gasit pe alta ....fericirea ta pentru mine conteaza foarte mult si n-as vrea sa ti-o distrug; te rog un singur lucru|: nu uita de aniversarea mea ......de la iubirea ta...




Statusuri triste nr.9:

Cand viata ti se pare grea si vrei sa reusesti, trei lucruri trebuie sa stii:

sa crezi, sa lupti si sa iubesti..




Statusuri triste nr.10:

O lumina stinsa

O suferinta aprinsa

O viata fara culoare

O durere scanteietoare



O clipa de placere

O viata in durere

Un gand uitat in mine

Un destin fara tine



Sa pier uitata in ploi

Sa plang doar in adancuri

In nenumarate ganduri

Randuri...



Un pastel in ceata

E viata ce ma-nvata

Sa nu vreau sa traiesc

Decat cand te iubesc



O iubire interzisa

E o floare ofilita

Un zambet stins usor

Pierdut pe veci in zbor



Si nu pot intelege

De ce sa vrea sa-mi nege

Sfanta unica iubire

Care sta in fire...



Pierduta e acum

Sa-mi iau linistea-napoi

Ratacita-n fum

Si noi nu vom mai fi

La fel ca doi copii...



Insa doar sper

Si privesc in gol

Indurerata sa te regasesc

In oceanul pierdut in zari...




Statusuri triste nr.11:

FERICIREA nu o mai gasesc , pt ca eu ink te mai iubesc ,

sa stii k nu te-am uitat ,

kiar dak din sufletul meu ai plecat ,

in drumul pashit de tine mi-ai lasat

doar lacrimi shi suspine ,

dak ma crezi,... ink mi-e dor de tn dar......tzie nu ti-e mila de mn ,

oare ai shi tu inima, oare ai plans shi tu vreodata ,

oare ai suflet sa lashi sa planga vreo fata ,

ai venit pe pamant sa imi faci lumina

nu sa ma lasi c-o inima care suspina... Ce avea ea shi eu nu aveam ?

Ce iti dadea ea shi eu nu puteam ? Simtzeai k ea te iubeshte mai mult?

Eu iubeam cat 2 , tu nu ai iubit cat amandoi.... !!!

DACA TU CREZI K TZI-E BINE ACUM FARA MINE ,

LACRIMILE MELE SA-TI ADUCA NUMAI FERICIRE...!!!:(( :((




Statusuri triste nr.12:

Si cum sa ma abtzin, o lacrima pe obraz se varsa;

Ca te-am iubit cu foc, si-acum inima mea e arsa!!!




Statusuri triste nr.13:

Mereu incerci sa iesi in evidenta, dar atunci cand esti chiar sus, pentru tine nu mai exista nici o limita....uiti inclusiv de cea pe care acum cativa ani o iubeai, nestiind pentru ea ce insemnai




Statusuri triste nr.14:

am crezut mereu ca ei imi vor fi alaturi mereu,am crezut intotdeauna ca ei ma vor sprijini la greu, dar in acest moment tot ceea ce am crezut s-a spulberat: prietenii nu m-au ajutat si la greu ei m-au lasat.Pentru mine a fost o lectie ''nu te increde in prieteni,unii sunt ingerasi cu coarne''...




Statusuri triste nr.15:

Te-am iubit, m-ai amagit...tu cu alta ai iesit...am ramas cu ochii in soare ....TE IUBESC in continuare............te iubesc si nu te pot uita, tu ai fost totul pt mn si cand ai plecat parca a cazut cerul peste mn......te iubesc viatza mea!




Statusuri triste nr.16:

Puteai sa faci sa nu ma mai doara asa

Sa nu-mi planga inima

Puteai sa faci sa nu se termine asa

Nu e vina mea....

liviu ....dc m-ai ranit asa....si ti-am zis k nu mai vreau sa fie asa viatza me....:((




Statusuri triste nr.17:

E intuneric, e frig, se aude o chitara de la rasarit , as vrea sa mai pot plange dar nu mai pot;... lacrimile s-au uscat!




Statusuri triste nr.18:

Da,......suferinta purifica,...... dar doar cand suferi pt ce trebuie si cand trebuie…




Statusuri triste nr.19:

Hai beibii, iubeste-o! Poate ea te va schimba!:(




Statusuri triste nr.20:

Cand fata iubita te-a parasit,

Tu sa fii tare,

Sa mergi cu fruntea sus,

Iar cand o vezi sa o ignori complet

Atunci ea isi va da seama ce iubit a pierdut.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu