Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

prea scurte pentru fericire,prea lungi pentru asteptare orele treceu...




Statusuri triste nr.2:

Dc ma faci sa sufar? dc ma faci sa plang? tzie chear nutzi pasa ca eo ma distruk? dak ma iubesty at.dovedestemi..... dak ma uratsi at.e o alta poveste!!!!!!:(:(:(:(




Statusuri triste nr.3:

UmIlInTe RePeTaTe...InCeRcI sA sCaPi...Sa FuGi,Sa Te AsC iN nOApTe...SaRaCiE NeNoRoCiTa,InViDiE oTrAvItA!iN pRaF sTaI sA tE uItI aFaRa La ViTrInElE dE CrIsTaL.mAsCa De IuBiRe MiNcInOaSa!DeSi StIu Ce Se AsC iN sPaTeLe TaU mA lAs FuRaTa De ApArEnTe...InImA PrAfUiTa,StRoPiTa Cu LaCrImI e FaCuTa ZdReNtE...sI tOt Ce E mAi RaU e K iMi DaU sEaMa De ToT!aS vReA sA iNcHiD oChIi...Nu MaI sUpOrT!!!sA mOr!InStInCt De CoNsErVaRe NeNoRoCiT!dAk ToTuL e ReAl In CeRuRi ChIaR eXiStA uN mArE dUmNeZeU kRe Ma JuDeKa....IaR u VeI fI dOaR o AmInTiRe!!!Dc A TrEbUiT k Sa GrEsEsC?!?!?!?!?!

..................by RzV......................




Statusuri triste nr.4:

viatza mea se duce k un fok se stinge...as plange de durere am zilele grele..te rog DOAMNE dami putere :(:((




Statusuri triste nr.5:

AtuNCi Knd IubeSti Uiti De VIaTa si dE TiNe .... GandesTI k PerSoanA IUbiTa e ToTul PenTru TinE .... De Ce Sa SuFeRim ??? .... De ce Cel IubiT isI BaTe JoCK? .... MulTi ZiC k IuBesc PutiNi CunOsc SenTimeNtul Asta ....




Statusuri triste nr.6:

dc intotdeauna cel care iubeste cu adevarat trebuie sa sufere=((:(??????




Statusuri triste nr.7:

Sunt un inger fara sperante,fara o iubire ,doar cu suferinta:(




Statusuri triste nr.8:

Pe cel pe care n-a putut sa-l invinga nimeni, il va invinge dragostea




Statusuri triste nr.9:

nu ma crezi si nu mai crezut.. insa eu asa am facut.. tu te`ai dus la alta dar eu am tacut..




Statusuri triste nr.10:

viatza te poate invata foarte multe..dar numai din greseli se descopera:(..si mai ales in dragoste:((




Statusuri triste nr.11:

….TU poti spune k exista o fiinta pe care o intereseaza viata ta, care se gandeste la tine si te viseaza…ca orice gest de-al tau provoaca veselia sau tristetea acelei fiinte…ca un cuvant aruncat fara sa iti dai seama e strans cu grija, comentat, intors pe o parte si pe alta poate ore intregi…ca esti visul noptilor si gandul zilelor ei…ca daca ai fi in primejdie cineva s-ar arunca intre tine si prapastia care te paste… ca ti-ar darui totul shi tot ar crede ca nu e de ajuns… (




Statusuri triste nr.12:

[e] [greu] [sa] [plangi] [unde] [ai] [ras] [odata] [sa] [vezi] [cum] [fericirea] [in] [lacrimi] [ti] [se] [scalda]




Statusuri triste nr.13:

Am invatat sa iubesc tot ce era al meu..dar am putut sa traiesc si fara ce nu aveam..numai fara tine nu pot sa traiesc....iti ju dragul meu k numai p tine te’am iubit si voi muri iubindu`te p tine..adio dragostea mea...




Statusuri triste nr.14:

fara tine vreau sa-ncep o viatza noua....nu conteaza daak imi rupi inima-n doua....chiar nu mai suport pe strada mea sa ploua...vreau o viatza noua...o viatza noua:(:(((:(((




Statusuri triste nr.15:

am pierdut o viata intr-o zi....




Statusuri triste nr.16:

nu inceta niciodata sa zambesti,nici chiar atunci cand esti trista pt ca nu se stie cine se poate indragostii de zambetul tau...




Statusuri triste nr.17:

In fIEcAre zI mA rOg La Dumnezeu si zIC "Doamne ia-ma ca prea multa suferinta e p pamntul asta" ...:(




Statusuri triste nr.18:

iubeam sa te ador..acum iubesc sa te omor...




Statusuri triste nr.19:

am invatzat ceva...in viatza...iubirea inseamna doar durere, si lacrimi




Statusuri triste nr.20:

Deabea akum imi dau seama ca u nu ma meritzi!!! NU esti de mine! pacat ca e prea tarziu ... pacat ca am inceput sa te iubesc si tocmai akum trebuie sa arunc totul la gonoi ... Sa fii fericit cu ea , ptr ca eu itzi spun doar ADIO!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu