Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

fara tine nu insemn nimic, fara dragostea ta sunt pierduta in abisul singuratati dar cand sunt cu tine vibrez de fericire.




Statusuri triste nr.2:

Mi-ai furat inima si ai luat-o cu tine … m-ai lasat undeva, de unde nu mai pot privi, de unde nu mai pot scapa! Ajuta-ma si tine-ma in brate




Statusuri triste nr.3:

sunt mai trist decat un orb intr-un club de streaptease




Statusuri triste nr.4:

Atat de aproape si totusi atat de departe !! cati dintre noi nu au patit acelasi lucru ......pacat ca inimile nu se pot schimba si nu le putem gasi la nici o taraba cu flori din coltz :| iar singuratatea si tristetea ne urmareste peste tot in viatza :|




Statusuri triste nr.5:

acum rad.. ai vrut sa ma otravesti... dar acum te ineci in propriul tau venin




Statusuri triste nr.6:

Sa ai curajul sa spui DA, sa ai curajul sa spui NU...

Si-n fiecare clipa grea sa fii mereu acelasi tu...

Sa stii sa crezi cand altii te inseala ...

Sa t￿
Va veni o data vremea cand in urma vei privi... ai vrea sa reinvie toate bucurii si nebunii... dar trecutul se ascunde, nu mai vine NICIODATA numai amintirea spune ca... "Asa a fost o data!"




Statusuri triste nr.7:

Daca crezi in vise..atunci vei dormi toata viata...:((




Statusuri triste nr.8:

In 13 Iunie 1994 am vazut un baiat, statea de vorba cu o persoana care o cunosc bine. M-am dus la ei si i-am spus: "ce gagiu frumos ti-ai tras", dar nu era prietenul ei. Mi-a ramas in suflet acel baiat, nu mi-as fi imaginat ca vreodata o sa fim impreuna. Dar soarta a vrut ca in 21 august in acelasi an, seara in discoteca am devenit iubiti, a fost primul baiat la care i-am spus "Te Iubesc" si ultimul, pentru ca nu pot rosti cuvintul te iubesc, daca nu il simt, si nu ne-am mai despartit pana nu a plecat in armata. Facea armata in Somcuta Mare. Acel baiat se numeste Cristi si cu el am petrecut clipe de neuitat, am fost fericiti impreuna, nu mai exista nimeni, eram doar noi doi. Dar nu dupa mult timp am primit o scrisoare in care imi spunea ca mama lui a auzit ceva si ca nu mai vroia sa stie de mine, asa ca i-am scris o scrisoare, i-am pus fotografia care mi-a trimis-o in prima scrisoare si i-am spus "Adio". Dar inima mea plangea. In sambata mare din postul Pastelui primesc o scrisoare, imi amintesc ca mama mea nu vroia sa-mi spuna nimic, dar eu vazusem si tatal meu ia spus sa mi-o dea. Era de la el in care isi cerea iertare si mi-a scris niste versuri. Am inceput sa plang, simteam ca mi se rupe inima, eram asa de fericita. Dar a durat putin fericirea mea. Dupa aceea ne-am mai intalnit de cateva ori, stateam zile intregi impreuna si ne iubeam, ne tineam de mina si mergeam pe strada ca si cum am fi fost doar noi doi. Din pacate gura lumii a stricat tot; invidia si gelozia, nu imi imaginez ce a fost, dar in 1997 s-a sfarsit tot, in 13 iunie el era cu alta si o saptamana inainte era cu mine si imi spusese: "o vezi pe tipa aia, e moarta dupa mine", dar era cu ea doar sa-mi rupa inima de tot. Nu mi-a spus nimic, a plecat, m-a lasat in mijlocul strazii si nu s-a mai uitat inapoi. Am crezut ca mor de durere. Au trecut 14 ani de cand s-a intamplat, el a plecat in alta tara departe si nu mai stiu nimic de el. Ce este mai ciudat faptul este ca il iubesc si acum cu cat am incercat sa mi-l scot din inima si din mintea mea nu reusesc, ma gandesc din ce in ce mai mult la el. A fost prima mea iubire . A fost, este si va fi mereu chiar daca soarta ne-a despartit si poate el m-a uitat sau poate nu. Eu il voi iubi pana la moarte, ca doar moartea ma va face sa nu mai simt nimic. Te Iubesc, Cristi si de vei citi acest status sa stii ca esti sufletul meu. A ta pe veci, Lily.




Statusuri triste nr.9:

Pamantul e acoperit de cioburi...

Dc?

S-au rupt portile cerului,au cazut ingeri si s-au spart in mii de bucati!

Dc?

Pentru k distanta de la cer la pamant e prea mare chiar si pentru ingeri.....

Dc?

Pentru k nimic nu e destul de aproape

Dc?

Ca sa speri mereu...k sa nu fii multumit niciodata

Dc?

Pentru k realitatea nu e niciodata la fel de frumoasa k visele pe kre til eai facut...

Dc?

Pentru k lumea nu e "imperfecta" ci rea pur si simplu...

Dc?

N-ai intelege...

Dc?

Pentru k cei buni nu inteleg raul...lumea a devenit rea din cauza celor rai.A fost de ajuns o singura samanta de rautate k ea sa se intinda pe tot pamantul...

Dc?

Pentru k rautatea e o buruiana,creste peste tot,fara sa aiba nevoie de ajutor si nu moare niciodata.

Dc?

Pentru k numai in povesti binele invinge raul...

Dc?

Pentru k imaginatia e sg loc in in kre oamenii buni inving raul...oamenii buni nu inceteaza niciodata sa viseze

Dc?

Pentru k altfel ar muri......

Dc?

Costiinta victoriei finale

a raului ucide

Dc?

Dc?

Da...DC?

Nu stiu,nu stiu nimic...ma invart printre ganduri, amestec caut cu disperare ceva....dar nush ce gasesc ..gasesc totul..,dar e nimic.ma nasc si mor in fiecare clipa.vreau totul..dar nush ce vreau....nu inteleg si dc vreau.stau pe loc dar alunec in gol.o parte din sufletul meu trebui sa se nask ink....o parte..... a murit.sunt satula de tot....e prea mult,dar nimic numi ajunge,numi ajung eu mie.la un moment dat unui "de ce?" i se raspunde "nu stiu"

Tu cum esti?

Eu?

Da.Te afli printre oamenii buni sau rai?

Eu....eu incerc sa ajung printre cei rai....

Dc?

Ca sa nu mai doare...

Ce?

NIMIC....TOTUL.....







...:::By:::...~Cosm!n@~




Statusuri triste nr.10:

A fost odata in trecut o prea frumoasa fata...si s-a indragostit de un principe. Se iubeau mult, nu se mai desparteau deloc, nu putea sa stea unul fara celalalt. Dar intr-o zi, o vrajitoare rea a alungat principesa si printul ei iubit nu a stiut nimic. Au inceput sa planga si sa se stinga incet. Iubirea ei nu a murit....totusi, principesa spera ca intr-o zi frumosul ei iubit se va intoarce la ea.

TE IUBESC MULT SI ACUM CRISTI, SI TE VOI IUBI PINA IN ULTIMA CLIPA DIN VIATA MEA. A ta pe veci Lily pent M. P. Cristi.




Statusuri triste nr.11:

am invatzat sa visez... dar in acelasi timp invatz sa-mi tzin ochii deschisi... realitatea nu este asa frumoasa cum vreau eu ...dar o accept asa cum e...




Statusuri triste nr.12:

Regret k te-am pierdut...regret k ne-am despartit...rehret k tot ce a fost intre noi s-a stins...dar nu am ce sa fac...pt k sa se stie k iubirea dintre noi a mutit si ce e mort, mort ramane




Statusuri triste nr.13:

Nu conteaza ca ne-am despartit, ca inimile noastre tot sunt impreuna :( Nu e neaparat sa votezi :* By Goantza "




Statusuri triste nr.14:

incepusem sa cred ca imi va merge bine, incepusem sa cred ca vei venii langa mine, incepusem sa cred ca incep o noua viata, dar tu nu ai vrut, lasandu`mi inima GHEATA...




Statusuri triste nr.15:

Daca viatza mi`ar putea oferi

Inca o data shansa de a regasi

Clipele ce`au fost shi s`au risipit

Shi tot ceea ce impreuna am platit

Port in gand doar privirea ta

Realitatea nhu o pot accepta

Ieri ai fost cu mine , azi nhu mai esti

Ce s`au scris candva au fost doar poveshti



Tu spuneai mereu traieshte`tzi clipa

Viatza insa n`a putut ierta

Tu ejti sus acolo printre ingeri

Mi-a ramas doar amintirea ta



Vei ramane`n gandu`l meu

La bine shi la greu

Iar tot ceea ce-am facut impreuna

Ne va lega mereu...



Astazi cerul parca e innorat

Totu`n jurul meu imi pare schimbat

Uneori viatza e de neintzeles

Ea nhu ierta iar tu nu ai de ales

Peste ultimul tau drum te`am prierdut

Amintirea se ashterne`n trecut

Ieri erai un suflet nevinovat

Astazi ingerii din cer mi te`au luat

Parca ieri traiam sperantzee shi vise

Parca ieri aveam tot ce ne`am dorit

Tu spuneai ca VIATZA MERGE`NAINTE

Ma intreb oare chiar s`a sfarsit?

Vei ramane`n gandul meu

La bine shi la greu

Iar tot ceea ce`am facut impreuna

Ne va lega mereu ...




Statusuri triste nr.16:

imi place sa ma plimb prin ploaie pt k nimeni sa nu vada ca eu plang:((:((:((




Statusuri triste nr.17:

Sick of crying, tired of trying, yes i?m smiling but inside i?m dieing...




Statusuri triste nr.18:

Stiu cand o sa fie sfarsitul lumii si stiu si cum o sa fie !!! O sa vina odata si`odata ... si o sa fie tragic !!! I can't wait ... i want it now




Statusuri triste nr.19:

uneori...sunt singur...cu mine si cu intunericul,eu iubesc...intunericul doar el ma intelege si doar el ma imbratiseaza...atunci cand sunt singur




Statusuri triste nr.20:

cand amintirile dor apar lacrimile si ma dobor:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu