Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Cateodat trebuie sa ne gandim mai mult la trecut...ca sa putem aprecia viitorul.




Statusuri triste nr.2:

Am zambit cand te-am intalnit...:)..Acum plang ca ne-am despartit...:(




Statusuri triste nr.3:

te-am iubit, te iubesc, te voi yubi.. t toata viata




Statusuri triste nr.4:

tu doar te-ai prefacut :( asa e in dragoste unul iubeste celalalt isi bate joc:( !




Statusuri triste nr.5:

ignora-ma...da,perfect!









imi doresc sa ti se rupa sufletul,asa cum mi l-ai rupt tu mie! :|




Statusuri triste nr.6:

eu inca te iubesc,dupa iubirea ta tanjesc,dar u ai placat si fara iubirea ta m-ai lasat




Statusuri triste nr.7:

Daca cineva mar intreba ce as alege intre tine si viata ai alege viata iar tu placand suparata.....nestiind ca viata mea esti tu::X:X:X




Statusuri triste nr.8:

Scoate-ma din sufletul tau,....ca ma sufoci!




Statusuri triste nr.9:

Daca nu ar mai fii fete, ce-ar face baietzii? Ar merge pe strada si-ar saruta peretii ???




Statusuri triste nr.10:

eu ti-am alergat prin vene ,eu ti-am suflat prin gene cu dor ,eu ti-am furat sarutul dulce ,ti-am iubit necunoscutul,




Statusuri triste nr.11:

Cand sunt cu el ma gandesc la tn , cand sunt cu tn ma gandesc la el ... stiu ca ti-ai dat seama de situatie dar nu ma pot abtine .... nu stiu ce sa mai cred




Statusuri triste nr.12:

~~~De ce de fiecare data cand sunt cu el trebuie sa apari si tu ? De ce nu poti intelege ca pe el il iubesc? Tu, cand am vrut sa fiu cu tine, ai zis ''nu'', ca esti cu ea; acum, cand vrei tu sa fii cu mine, nu mai vreau eu, pentru ca mi-am gasit adevarata iubire! Mi-ai zis ca te-ai certat cu ea doar ca sa fii cu mine, intelege ca eu sunt acum cu el si pe tine incerc sa te uit!!!! INTELEGE!!!!~~~




Statusuri triste nr.13:

te iubeam si te iubesk, mereu la tine ma gindesk ! :(:)




Statusuri triste nr.14:

As vrea sa te uit dar sunt prinsa in trecut ... V+A




Statusuri triste nr.15:

timpul trece si odata cu el se duc si sentimentele mele pt tine:(;)




Statusuri triste nr.16:

Ma gandesc la tine...Si nu stiu ce sa fac... Caci inima ma doare ...Iar tu iti faci de cap...Nu te gand la mine...Ca ma faci sa sufar:(( Ma lasi sa te ast...St trista ca un nufar...De ce ma minti tu oare?? De ce nu ma iubesti?? De ce nu vii la mine...Sa-ti spun cat imi lipsesti??:((((((((((




Statusuri triste nr.17:

azi vr sa plec p munte....ce e trist e ca nu am cu ce si cu cine:((




Statusuri triste nr.18:

te iubesc es




Statusuri triste nr.19:

Nu stiu de ce dar simt ca mor cand nu esti langa mine shi acum e shi mai greu cand nu mai sunt cu tine.As vrea sa mor.Sa ma ascund de toti cei care imi mai spun:dc te-ai despartit de el??




Statusuri triste nr.20:

oricat as swferi nu cred k te-as uita.....dar dak eu te uit atunci ai observa?? n-as crede dar ce - mi mai pasa oricum tu ai pierdwt k nu ai iubit de la inceput:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu