Statusuri: cadou de ziua indragostitilor

Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.1:

Pentru cineva esti un OARECARE,......dar pentru cineva ::TU:: reprezinti intreaga LUME!!!!




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.2:

Eu n-aveam nevoie de semne de dragoste, nu-mi trebuia bani...shi nici minciuni!

Speranta dispare,si dragostea moare,

Asa ca totul este scrum, in inimia mea acum…




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.3:

Erau 2 babe in cimitir; una intreaba pe cealalta:

-Cati ani ai?si cealalta:

- 94, dar u cati ani ai?

-..99.

-Si te mai duci acasa?:))




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.4:

ana, te iubesc si vreau sa fii a mea..... toata ziua :))




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.5:

iubeste si simte-te iubit:*




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.6:

O iubesc dar ea nu stie

O ating dar ea nu simte

O pretuiesc dar ea nu crede

O doresc dar ea nu vede

Imi spune ca ma iubeste

Din inima nu mi-ar spune

Ea nu stie ca dragostea se simte

Nu se exprima in cuvinte.




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.7:

Sufera cel ce iubeste cel iubit isi bate joc




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.8:

Iubesc doua lucruri fine: trandafirii si pe tine;

trandafirii dimineata,..... iar pe tine toata viata!




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.9:

TrepPTaT shy`au spPusS primuL te iubesqq .. apPoy mi`e do0r de tynne farra tynne nu Traiesq, zamBBesq qnd se vaDD, planG canD se CearTa shy indiferenT de faPpTa ei se imppaqa shy se iarTaa...8->




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.10:

daca as fi o lacrima in ochii tai ma-as rostogoli pe obrazul tau ca sa iti ating buzele . Daca tu ai fi o lacrima in ochii mei nu as mai plange niciodata de frica sa nu te pierd




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.11:

esti ca o prajiturica ,care peste ani ma ingrasa cu 60 de kg.




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.12:

ADIO i-o vorba scurta,dar e cu durere

Deci nu-ti spun ADIO..

Ci ::LA revedere!!




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.13:

gelozia se naste din prea multa iubire




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.14:

cea mai frumoasa arta :CREDE,IUBESTE,IARTA




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.15:

Nimeni si nimic nu ne paote desparti,daca o clipa as fi fara tine as muri te iubesc mult STEFAN




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.16:

Ai aparut in fatza mea k-o fusta asha skurta shi ku fermoar la piept,...

K’ nu mai shtiam sigur, dak’ pe tine te ashtept!




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.17:

Ai aparut in viata mea prea timpuriu

Si nu ca n-as fii fost EU pregatita,

TU esti cel care nu vede iubirea-n ochii mei;

Si plang si sufar pentru o iubire neimpartasita!



* pentru Andreea, fetitza de 14 ani: sper sa-tzi placa shi sa tzi se potriveasca!




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.18:

pe tine te vrea..




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.19:

Ai Intrebat-o?? A Acceptat .

Ai Iubit-o?? Te-a Iubit .

Ai Sarutat-o?? Te-a Sarutat .

Ai inselat-o?? Te-a Parasit.

Acum stai si suferi mai rau ca o fata, gandindu-te ce a fost odata !




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.20:

Fallen angel from heaven

Your eyes have bewitched me

From a glance

I love you




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.21:

Griveias eu il numesc pe baiatul ce-l iubesc; daka el nu ma iubeste vai de el ce se alege!




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.22:

Iubeste cei adv nu cei stricat




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.23:

Stelele sunt argintii

Florile sunt albastrii

Trandafirii imi zambesc

Eu pe tine te iubesc...




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.24:

te-am iubit la inceput, inkat imediat a venit un sarut; aqm kand esti cu altcnv, o upi pe aia,..... da??




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.25:

Te iubesk 60 secunde dintr-un minut 60 minute dintr-o ora 24 ore dintr-o zi 365 zile dintr-un an si chiar daca mi-ar mai ramana o singura zi in plus te-as iubi....:X::X:X:X




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.26:

As vrea sa te-ntalnesc,

Sa te privesc in ochi, sa iti vorbesc,

Sa-ti spun de fapt cat te doresc!




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.27:

Esti Frumoasa Ca O Stea, Pupate-asi Guritza Ta, Ca Tu Esti Iubirea Mea!




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.28:

de dragoste




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.29:

imi place melodia cantata de rihanna, te amo




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.30:

Te iUbEScK iN sTiL cAbAnA ca EstI dUlCe Ca BoMbOaNa si AtUncI CaNd Nu`am Ce Face.Te iuBeSCK In sTiL VeRsACe.:x




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.31:

Radikal din''saruta'' = pupat

facem proba:

''Doua buze'' la patrat = sarutat



;)) :)) =))




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.32:

nu iubiti...... va spun foarte sincer................iubirea aduce suferinta.............am simtit-o pe pielea meah





baietzii sunt niste porci care trebuie dersati




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.33:

D'ia auzi peste tot numa de DRAGOSTE : media, ........

mess-uri, ..... status-uri,......pentru k ea IN REALITATE nu exista !




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.34:

sunt stele ce dispar in noapte,dar niciodata nu se sting,sunt despartiri ce par aproape si inimi care inving




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.35:

pentru orce eventualitate te am pe tn sa ma ti strans pe mn:x:*




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.36:

Te iubesk co ochi nebuni de suferintza ..........altfel nu pot,..........ca am conjunctivita !




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.37:

As vrea mereu sa ma aflu linga tine,chiar daca asta ar insemna sa trec pe lumea cealalta...risc...




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.38:

Respect pentru baietii care isi pretuiesc iubita... [...] By s_alexander10




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.39:

pentru ochi frumosi




Statusuri cadou de ziua indragostitilor nr.40:

Astazi lumea e a ta,

Maine nu... ca'i vina mea..

Dar e dragoste... jur ca'i dragoste...

Este super love...hei...

Este super love! :x



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu