Statusuri:iubire de ziua indragostitilor

Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.1:

IuBiReA aPaRe pEsTe ToT sI tE POaTe RaNi AsA eStE IuBIrEa cU dOuA fEte




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.2:

Te iubesc ! Nu ma lasa..... offffff, viata mea,... vino-napoi sa fim iarasi aman2!




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.3:

DE IUBIRE




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.4:

a iubi e bine, dar sa stii pe cine, sa nu-ti rozi galosii, cu toti rapanosii;




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.5:

Gandesc pykant,

Ma exprim savant,...

Ma plimb in Trabant,.....

........ma vrei ?




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.6:

un singur lucru imi doresk:

sa vii si sa-mi spui:te iubesk




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.7:

Din casuta mea din tei, îti doresc aceste trei: amor,dragoste ,iubire, niciodată despărţire !...




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.8:

te iubesc si tu nu stii, simi, t iubesc mult!... c drag bebe




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.9:

Degeb' alergi de nebun

Dak' ai pierdut startul;

Ia-o pe alt drum,

Ka shi ea-i ku altul !




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.10:

te iubesc si te ador mereu :X:X:X




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.11:

a murit nu unul, da mai multi au sa moara si mai multi; da de dragoste nu a murit nimeni; da eu am sa mor de dragostea fata de tine... te iubesc mult




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.12:

il ubesk da daka ii prost ce sa faci..




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.13:

mi-e dor de tine, te besk ji te ador, esti viata mea, iubitul meu!




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.14:

4.SA TE IAU LA MINE ACASA




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.15:

nu iubi cind esti eleva ca nu faci nimic la teza stai cu ochi pe pereti,si cu gindu la baieti:d




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.16:

Orice ascult, orice aud... face sa-mi fie dor si mai mult... Si orice cantec sopteste, parca vorbeste de tine....[ptr uh viatza mea ...love u claule de la miruna..]




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.17:

dai pup sau mor




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.18:

chiar dak-ti spune mereu foarte dulki cuvinte si vrea doar sa te-alinte....sa nu-l crezi,tocmai ieri te-a-nselat(si inca o va mai fake)......te alinta pt k ii este frica k-ai aflat!!!!!bazati-va pe experienta mea:*:*;)




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.19:

A fost,s a terminat,ai plecat,viata mi ai marcat ,dar tot nu te am uitat.M am indragostit te iubesc ji mi e dor de noptile alea knd in brate ne strangeam,knd uh ma alintai knd manutzele mi le sarutai ji imi spuneai ka ma iubeai.Aqm o ai pe ea sau aja ziki dar eu tot te iubesk ji ku el nu pot sa fiu knd tot la tine ma gandesc TE IUBESK BEBE T




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.20:

Te`a iubit odata, si ai pierdut`o. In fine , nu tine doar de tine, ca dak te gandesti , tot el ti`a luat`o si tu ca prostu ai lasat`o ! Ti`a furat`o




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.21:

ma poopi




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.22:

am nevoie de tine ca-sa pot respira ...am nevoie de tine casa pot trai ...am nevoie de tine pentru ca esti totul pentru mine




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.23:

asera iar m-ai suparat ....ca dracu..te-am aruncat din pat...te iubesc




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.24:

el e totul shi nimik...el te face sa cazi shi tot el te ridica ...el te face fericita cand iti spune 'te iubesk' shi tot el te face sa plangi cand...:(:(




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.25:

i-am cerut lui dumnezeu o floare

si mi-a dat o gradina

i-am cerut lui dumnezeu

un copac si mi-a dat o padure

i-am cerut lui dumnezeu un inger

si mi te-a dat pe tn.




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.26:

he gave you wings...you masta fly...show the sky you are better than he does;)




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.27:

Stiu k pentru restu' nu-nsemn mai nimic,

Nu ma obosesc nici makar un pic !

Mi-ajunge sa stiu, sa simt,

K penrtu tine-s totu' pe pamant !




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.28:

IubesQ..si asta e cel mai Important :)




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.29:

Ploaie si cer

Un zambet mereu

Chiar daca te-ai despartit de ea

Stii ca inca o mai poti avea!

Pentru ca daca speri

Si crezi in tine

Totul se va-ntampla numai bine;

Daca ceva iti frange inima

Asta e soarta!

Totul c-un motiv anume

Sa se-ntample numai bune!

Daca asa este soarta

Cum am mai zis in versurile astea

Iti vei da seama mai tarziu

Si soatrei ii vei multumi

Fiindca asa este viata

Multi oameni au trecut prin asta!




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.30:

eu sufar, sufar pentru el,dar el nu-si da seama si umbla dupa alta .




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.31:

O carioca nu se sterge , o groapa nu se astupa iar amintirile nu se uita....Bt Dana Vlad




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.32:

Unele iubiri, nu prind rasaritul......

Altele se tarasc, asteptandu-si sfarsitul .




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.33:

Ai inchis marea in ochi si soarele-n suflet, ca ma topesc de cate ori ma atingi, si ma-nfior de cate ori ma privesti, te iubesc si n-o sa renunt niciodata la tine…




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.34:

Eu te iubesc pe tine si tu il iubesti pe el,si esty nefericita si eu sunt la fel.:P




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.35:

In continuare crezi ca totu' iti apartine?..... Poti sa ai orice,....... dar nu si pe mine...!




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.36:

Oare suntem pe aceeasi frecventa ?




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.37:

am iubit si eu odata un baiat de ciocolata dar cand vara a venit ciocolata sa topit




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.38:

[tE IuBeSc] dIn ZiUa In CaRe

cUnOsTiNtA aM fAcUt

mI-Ai CaZuT lA :x:x:x:InImIoArA:x:x:x:X:x

sH Nu PoT sA tE MaI UIt!:x:X:X:X




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.39:

se spune ca inima iti zice cum sa actionezi,dar daca inima nu mai poate vorbi de durere???atunci tu vei vorbidin placere




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.40:

Iubire, esti ca un înger ce se coboară din cer si ma mingîie curat cu aripile pline de dragoste peste trupul meu fin.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu