Statusuri:felicitari de ziua indragostitilor

Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.1:

iti trimit din departare un sarut, o-mbratisare, si un inger pazitor sa-ti ureze SOMN USOR:-*




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.2:

Acum te-am gasit,

Da-mi un semn,ceva, te iubesc din toata inima mea..




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.3:

Te caut...Unde esti iubirea mea?

Dc m-ai lasat asa?




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.4:

L-am iubit,... am insistat,...degeaba; el nu m-a observat,.........si-atunci, din orgoliu sau prostie,.....mi-am zis: "sa fie ce s-o nimeri,...numa sa fie!"

Evident, că s-a nimerit ăla de-l vezi mai des.....ca acele melodii care nu-ţi plac neapărat de la-nceput, dar după ce le tot auzi la radio, ajungi să baţi ritmul pe volan.




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.5:

Nu vreau sa te iubesc iar!

Am suferit destul!




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.6:

in fiecare minut mi-as dori un sarut:-*:-*

:-*:x:x




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.7:

triste




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.8:

te iubesc




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.9:

Sa fie asta un nou inceput sau....doar o shansa pentru un alt final?




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.10:

iubirea nu dureaza mult:))




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.11:

doua inimi printre stele se iubesc la nesfirsit eu iti spun larevedere si-ti trimit din departare un sarut de la parcare....




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.12:

daca as fi sa aleg intre tine si viata as alege viata iar tu ai pleca trist nestiind ca tu esti viata mea




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.13:

MERGAND SPRE SCOALA AM GASIT O PORTOCALA SI PE COAJA EI SCRIA TE IUBESC NU MA UITA




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.14:

Eo iti daruiesc inima mea deoarece te iubesc la infinit....de cand te-am vazut nu pot sa te uit....tu..cand m-ai vazut pe mine..mi-ai spus doar cateva cuvinte...nu-ti dai seama delok k te iubesk....ma ignori in continuare...nici nu stii k exist...vorbesti cu prietenele mele.....si placi pe una dintre ele.....de mine repede-ai uitat....si nu-ti dai seama cat te plac...as vrea sa ne cunoastem mai bine....deoarece nu pot uita de tine!!!...imi apari mereu in minte...in vise...te vad si in realitate....dar tu nu vrei sa-mi vorbesti deloc...ma doare sufletul ca nu vrei sa vorbesti cu mine.....si incerc sa te uit dar nu-mi pot lua gandul de la tine!!!Te iubesc la infinit..si sper sa ne cunoastem ,caci nu mai pot rabda!! (aceasta este o intamplare adevarata, diana-andra10 daca vrei sa vorbim) by Dya PUPICI:*:*:*:*




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.15:

iubesc un tampit care nici nu ma baga in seama




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.16:

Oke..inteleg

Esti cu ea acum...

O iubesti, te iubeste

Dar iti spun....

Pretuieste-o acum

Cat mai stii cum ;)




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.17:

As vrea sa fiu o stea… o stea cazatoare, sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca. Te iubesc, printesa mea.




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.18:

Nu iubi un blond ca e vagabon

Iubeste un brunet ca saruta cu talent :X




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.19:

haide, spune-mi ceva pentru inima mea, numai 2 cuvinte si poti pleca,

dar lasa-mi pentru iubirea ce a fost intre noi

i

o speranta ca ai sa vii inapoi...

si ca amintire iti voi lasa o parte din inima mea...

dar sa ai grije de ea!




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.20:

daca nu te iubesti pe tine nu te va iubi altcineva




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.21:

Lasa sa mai treak cativa ani...Sa vezi ce frumoasa se face ea...o sa spui: Ahh!!! ce n'as da sa fie a mea!!




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.22:

Suferita o poti sterge cu lacrima, iar iubirea o poti cumpara cu dragostea.




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.23:

daca tu nu mai vei mai iubi, eu nu as mai avea pentru ce trai, pentru ca tu esti aerul meu si viata mea.




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.24:

idiul meu pasarik_oana bagati daca vreti




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.25:

A iubi nu e un dor

Interzis elevilor.

A iubi nu e pacat,

Cand iubesti cu-adevarat.




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.26:

emoticoane




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.27:

dragostea nu e asa cum pare.....




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.28:

te sarut in vis

te sarut in scris

te sarut in gand

dar pe buze cand?

TE IUBESC




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.29:

Si a fost un simplu “ buna “

Dupa cateva zile telefonu suna..

Erai tu, si inima mea deja batea mai tare

Ce prostie..! Te’am cunoscut dint’o intamplare!

Eram sigura ca intre noi nu va fi nimic

Dar uite ca lucrurile stateau altfel decat as fi planuit!

Incet incet ne’am apropiat,

Era frumos, parca prea frumos sa fie adevarat!

Si cum ziceam, nu a fost cum credeam

Ba chiar din ce in ce mai des ne vorbeam,

Ma simteam ciudat, ma fastaceam,

oare deja te iubeam?!

A urmat o perioada de vis, in care am fost fericiti

Mereu impreuna, chiar eram uniti!

Nici acum nu pot sa uit cum ma poticneam

Cand iti auzeam vocea, ma emotionam

Iar cand te vedem.. zambeam, dar tremuram!

Si imi spuneai sa nu ma compar

Cu tarfele ce’au fost in viata ta

Ca inima ta e a mea!

Si sa nu imi fac griji, ca mereu va fi asa

Ca in sufletul tau voi ramane fata ta!

.......................................

Si tot ce mi’a ramas acum e amintirea ta…

Si inca ceva .. ce ma asteapta mereu pe pat…

In camera mea!




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.30:

Te-am iubit, nu m-ai iubit, du-te dreaq de tampit!




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.31:

cand ma gandesc la tine........imi sare inima si-n mine:X:X:X:X




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.32:

oriunde privesc, pe tine te zaresc,

Incerc sa te gasesc, sa-ti spun ca te iubesc.....




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.33:

Zbor peste tarfe si peste parerile lor




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.34:

De ce inca te mai vreau?

si in brate vreau sa te i-au?

de ce mi-e dor de tine ?

si de serile senine?



de ce nu ma mai satur de tine?

si te simt cum imi curgi prin vine?

de ce te vreau tot mai mult?

si nu pot sa te uit?



mai vreau sa ne iubim

si amandoi sa fim

mai vreau sa am o speranta

care sa-mi dea cheful de viata



vreau sa strig in gura mare

ca te iubesc atat de tare

fara retineri si minciuni

doar dragoste si iubiri



noi doi ne iubim

si vrem amandoi sa fim

dar lumea e rea

mereu impotriva mea...



inca sper si nu imi pasa

de o viata pacatoasa

ci doar de noi, iubire

scumpa mea lumina..




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.35:

nu renunta la iubirea adevarata din orgoliu pt k mai tarziu cand tu o sa-ti dai seama k nu iti pasa de lume si o sa vrei sa fi q el o sa fie prea tarziu si el nu o saa mai vrea sa aiba cv q tine............mi s-a intamplat de la alina pt george




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.36:

si cat de frumos esti, numai u ma zapacesti.Te ador Costi




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.37:

Mi se pare corect sa iti spun ce simt.Mi se pare corect,sa iti marturisesc ca te iubesc.Daca as mai iubi pe alcineva asta nu se va intampla nicicand.Dar eu iti marturisesc.Saluturi.Ganduri sincere....si Te Iubesc:X id mess: Compun gratis mah!!:X ada_pisi99




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.38:

te iubesc..pt k esti tot ce am




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.39:

dc nu continuati tot statusul




Statusuri felicitari de ziua indragostitilor nr.40:

Si daca dragoste nu e, nimic nu e;..... dar lasa, ca facem noi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu