Statusuri: surpriza de valentine's day

Statusuri surpriza de valentine's day nr.1:

As vrea sa fiu un nor,

Sa ma preschimb in ploaie

Si-apoi pe trupul tau,

As vrea sa curg siroaie,

As vrea sa fiu o floare

Pe care s-o mirosi

As vrea sa fiu si lacrimi,

In ochii tai frumosi

As vrea sa fiu pamantul

Pe care tu pasesti;

As vrea sa fiu eu insami,

As vrea sa ma iubesti :love7:




Statusuri surpriza de valentine's day nr.2:

Nu siu prea multe...Stiu doar k astazi Te IuBeSc mai MuLt ca ieri si mai PuTiN ca maine.In fiecare zi AlTfEl si totusi La FeL.




Statusuri surpriza de valentine's day nr.3:

Dar acuma nu mai sunt asa de sigura....

Esti tot timpu'dnd

Shi cred ca iubesti pe altcineva...

Dupa un timp vi shi imi spui ca te joci cs...

DUPA CA MA IUBI...

Dupa aia am intrebat-o pe cea mai buna prietena dak imi da webu shi o sps ca nu ca ti-l da tie shi ca vb cu tine;... atunci am inteles tot !!!

Un baiat care isi insala iubita

Ii un bou porc tampit etc.

Ma intreb cateodata de ce ma facut mama fata

Dak tot timpu fetele trebuie sa sufere din cauza baietzilor!!

:((

Of dragostea asata ajungi sa te ommori pentru ea !!!!!



Pentru mesaju asta nu doar fetele sufera si baietzii gandestete eo sunt baiat plak o fata dar ea nush dak ma place sufar molth nu pot trai fara ea :(




Statusuri surpriza de valentine's day nr.4:

Iubirea e atunci cand Simti Un sOc Trebe pretuita ALtfel Risti a pierde Iubirea e Frumoasa .. Dar Tot Tu esti Noua mea iubire :X




Statusuri surpriza de valentine's day nr.5:

stau si citesc o carte

poveste de iubire

cu doi indragostiti

kum eram eu cu tne

povestea-i dureroasa

iar eu citesc

si plang iar lacrimile mele

peste obraz se frang :(((((




Statusuri surpriza de valentine's day nr.6:

Daca Ma Urasti Trage In Mine Cu Arcul Dar Ai Grija Sa Nu Ma Nimeresti In Inima Pentru Ca Acolo Te Afli Tu.




Statusuri surpriza de valentine's day nr.7:

mi”e dor de mine de tine de noi ....de ochii nostri goi o iubire in doi o simteam doar noi o traiam amandoi




Statusuri surpriza de valentine's day nr.8:

TE-am iubit atat de mult,te-am dorit foarte mult,inca te doresc,si inca te iubesc,dar tu nu sti sa ma pretuesti...!




Statusuri surpriza de valentine's day nr.9:

Acum, cand tu ai aparut in calea mea, sunt fericita, sper sa ma iubesti la fel cum te iubesc si eu....love you:X:X




Statusuri surpriza de valentine's day nr.10:

In inima`i tacere....

In suflet e durere...

Tu ai plekat demult...

Spunandu`mi TE IUBESC...

Si k ma porti in GAND!



bY T!nuTz@




Statusuri surpriza de valentine's day nr.11:

Daca ochii mei ar putea vorbi,cate nopti au plans,si tu nici n-ai vrut sa sti,daca ochii mei ar putea sa spuna,cate nopti au plans de cand suntem impreuna.by Flavius




Statusuri surpriza de valentine's day nr.12:

esti o raza rupta din soare venita pe pamant ca sami luminezi viata care este prinsa in splendoarea frumusetii tale




Statusuri surpriza de valentine's day nr.13:

dak stelele ar vb nu as mai suferi...shi mi-ar zice unde iesti u...




Statusuri surpriza de valentine's day nr.14:

[LooK BuT Don'T ToucH][ColD As FirE HoT As IcE]




Statusuri surpriza de valentine's day nr.15:

Tot ce-mi doresc de Craciun este...este...esti u:X...Imi doresc sa ma iubesti cum te iubesc si eu...Te iubesc cum iubesc albinele ursul,cum iubesc diabeticii dulciurile, cum iubeste soarele luna...Te iubesc cum imi iubesc pantalonii cei rupti




Statusuri surpriza de valentine's day nr.16:

And than I go and spoil it by saying something stupid like "I love uh..."




Statusuri surpriza de valentine's day nr.17:

ChIaR DaCa MiE ImI PlAcE De TiNe Si TiE Nu....UiTa-Te FrAte La SufLeT Nu La AsPeCt, Ca O FaTa PoAtE Sa FiE FrUmOaSa, DaCa-I PrOaSTa,...DeGeAbA!




Statusuri surpriza de valentine's day nr.18:

♥Говорят что больно смотреть на солнце, но еще больнее смотреть на губы-которые любишь, но не можешь поцеловать.




Statusuri surpriza de valentine's day nr.19:

Se vede in ochii ei, ei, ei,

Ochii ei

Ca'l iubeste

Se vede in ochii lui, lui, lui

Ochii lui

Ca doar pe ea o doreste.

Se vede in ochii lor...

Cum e sa fii indragostit

Se vede in ochii lor...

Ce-nseamna sa fii fericit!




Statusuri surpriza de valentine's day nr.20:

TE IUBESC SI TE VOI IUBI MEREU ,PENTRU CA PRIMA DRAGOSYE NU SE UITA




Statusuri surpriza de valentine's day nr.21:

pe fereastra casei mele stau adesea si privesc si cu ochii plini de lacrimi doar la tn ma gandesc..sincer sa-ti zic...TE IUBESK!




Statusuri surpriza de valentine's day nr.22:

LOVE in engleza

L'AMOUR in franceza

Dar al meu moldovenesc

Pur si simplu TE IUBESC!!




Statusuri surpriza de valentine's day nr.23:

O scoica de aur e inima mea,

Iar perla iubiri se afla in ea,

Scoica se sparge de stancile reci...

Iar perla iubiri RAMANE PE VECI!!!!:)




Statusuri surpriza de valentine's day nr.24:

As ruga o ste sa te sarute in locul meu si luna sa-ti vegheze somnul iar ingeri sa-ti indulceasca visele .



Incjide ochiiii si voi fi langa tine :X




Statusuri surpriza de valentine's day nr.25:

Daca nu sti sa iubesti...nu astepta de la altcineva sa te iubeasca




Statusuri surpriza de valentine's day nr.26:

iubeste un brunet k are un magnet pe piept........pieptul lui magnetizat te atrage direct in pat













:X:X:X




Statusuri surpriza de valentine's day nr.27:

°º•ღ♥ Vrei sa te injur?sa.mi bag...inima.n pieptul tau,sa.mi sugi...sufletul si toata iubirea pe care tzi.o port!Sa te omoare...iubirea mea,sa te ia...dragostea mea,si sa fuga cu tine...Auzi?Stii ceva?Ia mai dute tu.n sufletzelu meu k mai facut sa te iubesk;)):X:X:X:>




Statusuri surpriza de valentine's day nr.28:

Cand te-am vazut mi-a fost frik sa nu te plak

Cand te-am plakut mi-a fost frik sa nu te iubesk

Si akm knd te iubesk mi-e frik sa nu te pierd:*:*:*:




Statusuri surpriza de valentine's day nr.29:

Astazi am trimis un inger sa te pazeasca.A venit mai devreme.L-am intrebat de ce si el mi-a spus ca un inger nu pazeste niciodata un alt inger.




Statusuri surpriza de valentine's day nr.30:

Numai luna poate stie,cat de mult eu te iubesc,cate nopti si cate zile,doar la tine ma gandesc :X




Statusuri surpriza de valentine's day nr.31:

it goes around,it doesn't change,it's love made;);)




Statusuri surpriza de valentine's day nr.32:

o sa tac pentru todeauna.....no satzi mia zik nimik.....te las sa traiesti in pace...cum teai simptzi atunci????...o sa sufar pt tine...dar nu pot sa ma opresc..dar tzie nu o satzi mai zic nimik...vreau sa mor!!!!!!




Statusuri surpriza de valentine's day nr.33:

daca as lua cate o stea de pe cer de cate ori ma gandesc la tine... luna ar sta pe cer singura sa ne vegheze....




Statusuri surpriza de valentine's day nr.34:

tu eshti sungura fiintza ,

pe care o iubesc ,

shi q care toata viatza

ash vrea s`o traiesc!:X




Statusuri surpriza de valentine's day nr.35:

Apare soarele din luna……oriunde mergem impreuna si stele apar din nori si foc din ploi……atunci, cand suntem amandoi




Statusuri surpriza de valentine's day nr.36:

te ubesc cum nam ubit pe nimeni niciodata si as vrea sa ma ubesti ji u asa cum te ubesc ji yo si adca ne ubim la fel de mult k si acum si daca nu ascultam vorbele rele spuse de lumee noi doi vom fii asa de indragostiti k si acuma ji nimani nu ne va putea despartii niciodata pina la moarte ....




Statusuri surpriza de valentine's day nr.37:

ceva cand suferi




Statusuri surpriza de valentine's day nr.38:

” A day without you is a lost day… ”




Statusuri surpriza de valentine's day nr.39:

Omul cand se naste spune:"A", iar cand moare spune "MOR". Deci viata e creata din "Amor"




Statusuri surpriza de valentine's day nr.40:

Ziua doresc noapte......ador somnul.....visez......este singurul loc in care ma tii de mana, imi stai pe piept, zambesti cum numai tu stii........:(.........:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu