Statusuri:valentine's day pentru el si ea

Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.1:

te iubesk pt k esti unic..ma alini cand simpt nevoia sh ptc yilelefara tine imi par cosmaruro..vino langa mn sa nu mai visez urat te ubeck...s....




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.2:

ziua trece noaptea vne si eu ma gandesk la tn te ubesk :-* shy te ador ingerash nemuritor :X




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.3:

Ma uit pe cer si cineva imi zice daca exista o stea mai frumoasa ca daria. Io ii spun ca da este o stea in cer care o iubesc. daria a zis ca nu o sa mai vorbeasca cu mine dar nu stia ca steaua e chear ea




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.4:

CAUT GAGICA CU PORT USB SA IMI DESCARC SIMTURILE GENETICE




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.5:

te iubesc roxana:X:X:X




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.6:

You Are The OnLy One Who MaKe`s Me SmiLe.. So Take care of My SouL Please,.. Because I Can Give You My Heart ... :-*




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.7:

As Vrea Sa Fiu O Lacrima...Sa Curg Pe Obrazul Tau..Dar Sa Ajung Sa`ti Sarut Guritza:x




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.8:

mane+cristina




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.9:

ceva frumos




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.10:

Hai ramai cu mine....Sau ramai cu bine....Poate asa-i mai bine....Daca nu-ti cinvine.....Nimeni nu te tine.....Sa faci ce vrei din mine...




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.11:

te iubesc saritar ochii pe toti paratii

te ioubesc in p***a matii




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.12:

the hardest thing to do is sit here and watch you kiss her,the same way you used to kiss me....




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.13:

daca m-ar intreba cineva ce as alege intre viata si tine, as alege viata, iar tu ai pleca suparata nestiind ca viata mea esti tu:x




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.14:

sometimes all i ned is the air that i breath and to love you




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.15:

Ich liebe dich .. Ich schrieb auf den Schnee ... aber die Sonne löscht diese Worte .. Ich liebe dich Ich schrieb am Strand ... aber ein freches Welle ... Sie bekommen ihn in die Tiefe dieser beiden Worte ... Es ist in meinem Herzen I LOVE YOU aber niemand dort nie, nie in der Lage, sie zu löschen ... denn ich liebe ... und ich liebe es, wie es dich gibt ...




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.16:

te'am cunoscut in clipe grele cand sufletul imi era pustiu si m'am indrostit de tn fara sa vreau fara sa stiu. ca te'am placut e vina ta ca te'am vazut e vina mea, am vrut sa plec dar am ramas din calea ta am vrut sa ma feresc dar nu am putut decat SA TE IUBESC




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.17:

nui baiat mai minunat ca raimi cel zvapaiat!!!!!!!te iubesc mult mult raimi mult mult de tot mult




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.18:

am ramas singur si privesc spre cer am ramas fara putere nici nu pot sa zbier da pastrez o amintire ce imi da speranta si ma ghideaza spre lumina ce o cautam in viata ...tu stii ca poate e mai dificil da in ochii tai albastri vad un suflet de copil ce vrea si incearca sa iasa la suprafata cerend sa cucereasca o inima de ghete;am ajuns sa te visez si atunci cand nu dorm dimineata vocea ta ma trezeste din somn dar sunt dezamagit cand vad ca langa mn e un loc gol in pat ce te asteapta pe tine




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.19:

Stau pe scaun ma gandesc pe cine sa mai iubesc dar gandinduma la tine s-a rupt scaunul cu mine




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.20:

Te-em intalnit din intamplare

Erai o fire zambitoare



Inima imi batea incet

Usor soptindu-mi un secret

Sa-ti spun secretul pretios

Citeste literele de sus in jos :x




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.21:

cum poti fii iubit cand u nu iubesti???cum poti zambi stiind ca altii plang???cum poti trai fara mine cand eu simt ca mor fara iubirea ta???cum poti face pe cnva sa sufere cand u nu ai suferit niciodata???de ce nu ma iubesti????




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.22:

Hold, hold me for a while

I know this won't last forever

So hold, hold me tonight

Before the morning takes you away....[:x]...so hold me pls[:X:X:X:X]




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.23:

tu esti tot ce imi doresc viatza mea:X:Xptr alexandra:X




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.24:

chair dak nu esti langa mn esti departe stih k esti k lata fata eu tot te mai iubesc




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.25:

Nu mai plang k nu ami am lacrimi,nu mai visez k nu ami am vise,nu ami sper k nu mai am sperantzze dar stiu k undeva tot tu esti iubireea mea




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.26:

ying yang




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.27:

te-am iubit si nu te voi uita dar nici nu te voi uri ca m-ai lasat pentru alta...:(:(:(:(




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.28:

sus pe cer sunt multe estele..tu esti una dintre ele esti luceafarul meu mik pt voi nu e nimik




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.29:

te iubesc si acum cu toate k nu meriti k tu ai fost cel kre miai distrus viata,speranta de a mai trai,pt k mai distru acum sufar si ma doare dar asa cum sufar eu vei suferi si u si nimeni no sa aiva ce sa iti faca k,numai eu te o sa te vindec in clipa in care vei ingenuchea in fata mea sau poate nici atunci tu meriti moartea asa cum si eu imi doresc sa ajung sus in ceruri pt k miai stricat fericirea,mi_ai luat visu de a mai trai




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.30:

cn te iubeste iti va da buzz

cn nu ,te uraste asa ca buzz toate fetele :)




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.31:

Tata vreau sa-ti spun ceva,m-am indragostit de cineva ,un baiat din cartier cu mare caracter si vreau sa ma mut cu el..trb ta fetita mea atunci cand te va lovi sa vii la mn..:P




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.32:

Daka ar fi sa am dreptul la o gura de aer mi-as tine respiratia pana as ajunge la tn te-as saruta si apoi as muri fericita:X:X:X:X:X




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.33:

A a fost prima litera ,de la ea a inceput totul…

L`am iubit pe el acum iubesc pe altul..

Insa eu nu pot uita..

Acel A ce sta mereu in inima mea !!




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.34:

Seara cand adorm....esti in gandul meu....te visez si stiu k si tu ma visezi pe mne....in vis te simt aproape k si qm ar fi realitate....buzele tale atat de dulci,atingerea ta atat de reala....cuvintele ``te iubesc`` spuse q atata dragoste...dimineata cand ma trezesc sunt dezamagita...stiind k totul a fost un vis....dar apoi vi langa mne...de data asta realitatea....si ma saruti....aqm real...te simt aproape si iti spun te iubesc!!!!:*:*:*




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.35:

yes,yes,yes....it's so easy to say and to do....




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.36:

il iubesc da prostu nu-si da seama




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.37:

Eu te-am iubit cu adevarat u mai ranit nencetat




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.38:

bn pt mn...bn pt tn...bn pt amandoi...este doar un joc in doi...:x




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.39:

If you really love that person does not suffer




Statusuri valentine's day pentru el si ea nr.40:

Am Vrajal necesara pt orice domisoara;) :X:X:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu