Statusuri: mesaje de valentine's day

Statusuri mesaje de valentine's day nr.1:

TE IUBESC MULT IUBIREA MEA SI MOR DUPA TINE; VREAU SA FIi CU MINE ; TU NU? SI SA FII MAI BUN CU TOATE CA TE IUBESC NUMAI EU PE TINE ! I LOVE YOU! I LOVE YOU!!




Statusuri mesaje de valentine's day nr.2:

tu ai sa strigi eu n-am s\'aud tu ai sa plangi eu am sa rad dar nu vreau sa uiti ca a fost candva intamplaor in viata ta o inima ce te iubea..




Statusuri mesaje de valentine's day nr.3:

O scoica de aur e inima mea

Perla iubirii se afla in ea

Daca scoica se sparge de stancile reci

Perla iubirii ramane pe veci



by bella




Statusuri mesaje de valentine's day nr.4:

Tu esti sufletul meu,esti aerul care il respir,daca tu pleci eu mor.!Vreau sa te simt mai aproape...am ramas in gand cu tine ka nu pot avea parte de iubirea ta.




Statusuri mesaje de valentine's day nr.5:

El zice ca te iubeste dar nu stie ce starneste




Statusuri mesaje de valentine's day nr.6:

tu ai sa plangi eu sa rad, tu ai sa strigi, eu n-am s-aud, da sa nu uiti ka am fost kandva intamplator in viata ta o inima ce te iubea:X........dyana_dulceatsa_de_fata




Statusuri mesaje de valentine's day nr.7:

nu-mi doresc prea multe in noaptea de Craciun,,nici macar zapada nu-mi doresc vreau o singura dorinta sa imi pun sa fiu aproape de cne iubesc




Statusuri mesaje de valentine's day nr.8:

Ca te-am iubit nu a fost vina ta

Ca ai gresit vei regreta candva

Si-ti multumesc ca din cauza ta

Stiu ce am de facut cu viata mea...:)




Statusuri mesaje de valentine's day nr.9:

“Nu disper cand soarta ma apasa

Si nici nu plang de-al tau destin

Caci dup-un chin viata-i mai frumoasa

Cum dupa ploaie ceru-i mai senin

A fost frumos ce-a fost o data Amitirile nu se uita” :((:(




Statusuri mesaje de valentine's day nr.10:

TE IUBESC IN STILL GABBANA K ESTI DOLCE K BOMBOANA TE IUBESC IN STILL ARMANI K SA MOARA TOTZI DUSMANII SI ATUNCI KAND N-AM CE FACE TE IUBESC IN STILL VERSACE:x:x:x:x




Statusuri mesaje de valentine's day nr.11:

De crezi cunm ]sfcsxdhbg




Statusuri mesaje de valentine's day nr.12:

Nu sunt perfecta dar el ma face sa ma simt foarte speciala :X:*

Te Iubesk




Statusuri mesaje de valentine's day nr.13:

Esti unica, nu esti tipu' celorlalte tipe, desi` in viatsa nu le poti avea pe toate; e pt. tne ti`am mai spus :

" Ce e fakt sa tina, tine ! E pt. tne sh pt. n0i" :X




Statusuri mesaje de valentine's day nr.14:

Si mie imi place de un baiat de la mne de pe strada dar n-am vrut sa fiu cu el din prostie....Si acum, cand a plecat din oras sa faca liceul in alta parte,mi-e atata de dooor de el!!!:X Abia astept sa vina varaaaa:X Poate mai merg cu el la plaajaaa:X:x




Statusuri mesaje de valentine's day nr.15:

Te iubesc si te voi iubi toata viata :(:):)




Statusuri mesaje de valentine's day nr.16:

Sa nu ma intrebi iubitul meu,



In lipsa ta daca mi-e greu,



Sa nu ma-ntrebi daca iubesc,



Sa nu ma-ntrebi daca traiesc,



Sa nu ma-ntrebi daca mi-e dor,



Sa nu ma-ntrebi de vreau sa mor,



Sa nu ma-ntrebi daca mai pling,



Sa nu ma-ntrebi ce am in gand,



Sa nu ma-ntrebi ce-i frumusetea,



Si suferinta si tristetea;



Sa nu ma-ntrebi ce-i fericirea,



Nici daca am cunoscut iubirea,



Sa nu ma-ntrebi daca zambesc,



In jur de pot sa mai privesc,



Sa nu ma-ntrebi daca ma doare,



Nici daca vad pe cer ca-i soare,



Fara sa-ntrebi am sa-ti raspund,



Frumosul meu cu suflet bland,



La orce-ai vrut sau vrei sa sti,



Raspunsuri,inger vei primi:



In lipsa ta mi-e greu iubire,



Iubesc,traiesc in amintire,



De chipul tau imi este dor,



Eu fara tine vreau sa....mor,



In noapte lacrima-mi ascund,



De dragul tau iubire pling,



Cu tine-n gand adorm cu greu,



In vis apari mereu mereu,



Ce-i frumusetea? Chipul tau,



Ce-i suferinta? Dorul meu,



Ce-i tristetea? Viata mea,



De-ar fi s-o pierd nu mi-ar pasa,



Ca am putut sa te cunosc,



Sa te ating, suflet frumos,



Si am putut sa-ti simt iubirea,



Si am aflat ce-i fericirea,



Daca zimbesc o fac prin lacrimi,



Daca privesc nu-s ochii mei,



Ca nu mai am lumina, inger,



De cand te-ai departat de ei,



Nu stiu,nu vad daca e soare,



Nimic acum nu are rost,



Secunda fara tine doare,



A fost frumos,frumos...... a fost!









BY Dew\'




Statusuri mesaje de valentine's day nr.17:

Eu sunt trista,.....dar nu am incetat sa iubesc.....si chiar de mi-e rusine sa iti spun......Te Iubesc...Si nu vreau sa uiti asta...




Statusuri mesaje de valentine's day nr.18:

te plac, da' nu stiu cum sa-ti spun;....poate-altadata,.....pe alt drum.




Statusuri mesaje de valentine's day nr.19:

SI ce daca ma faci sa sufar,si ce daca ma faci sa plang.DAr tu stii ca te voi iubi:x pana la sfarsitul vietii mele.Sh nimeni sh nimic, nu mi te va scoate din suflet.:x:*




Statusuri mesaje de valentine's day nr.20:

Exista momente in viata cand simti ca o sa cazi dar este intotdeauna o persoana de care sa te sprijini....uneori uiti de sentimentele celui de langa tine...uiti ca te iubeste ,uiti ca te vrea aproape,uiti ca te-a ajutat candva...shi spui..."VREAU SA MOR, NU AM PENTRU CE TRAI.....NIMENI NU MA IUBESTE...TOTI M-AU UITAT",atunci cel de langa tine se simte jignit, se simte un nimeni.Ma numesc Bianca...si povestea mea suna cam asa:..............A fost odata o fata shi un baiat; cei doi se placeau dar niciunul nu avea curajul sa-i marturiseasca celuilalt sentimentele; intr-o zi fata l-a intrebat daca o place...iar el...foarte amuzat....raspunde..."daca ma intrebai acelasi lucru cu 2-3 ani in urma, ti-as fi raspuns ca: da, te plac...te plac mult.....dar acum....te consider doar o prietena...nimic mai mult"...se intoarse cu spatele shi pleca.Fata a ramas cu amintirea acelei zile...iar baiatul.....s-a combinat cu una din cele mai bune prietene ale fetei. Poate pana atunci fata incerca sa il inteleaga,nu shi-a marturisit niciodata sentimentele fata de el...shi poate asta l-a descurajat shi l-a facut sa o uite; dar asta puse capac.......cea mai buna prietena devenise cel mai mare dusman,iar ceilalti prieteni.....vorbeau tot timpul despre cat de bine le sta impreuna....deshi stiau ce simt eu pentru el...aa fost cosmarul vietii ei.Prietena a patit la fel cu el.....iar apoi ii spunea fetei...."Stii ceva...iati-l...ti-l daruiesc cu fundita...nu mai simt nimic pentru el....dar in adancul sufletului....se simtea la fel de rau....au realizat amandoua ca prietenia lor e mult mai importanta ,shi ca un baiat nu poate strica totul.....shi-au jurat ca il vor uita shi ca nu il vor mai iubi niciodata.......Asta e ...pare ca are un final fericit povestea....stiu....dar nu e asa....finalul asta e:....fata a ramas cu amintirea lui in suflet, nu l-a uitat niciodata shi nu a incetat sa il iubeasca...il viseaza mereu...shi spera ca intr-o zi el va veni shi ii va spune...."te iubesc...te-am iubit...si iti jur ca te voi iubi"..........stiu ca mi-am incalcat juramantul,sunt constienta...dar il iubesc...il visez in fiecare noapte....nu pot...iubirea pentru el ma omoara..incet...incet....putin.....putin...shi intr-un final....o sa regret ca nu l-am putut uita.




Statusuri mesaje de valentine's day nr.21:

daca m-ai intreba cine sunt,ti-as raspunde iubirea...

daca m-ai intreba ce fac,ti-as raspunde...TE IUBESC...

DACA M-AI INTREBA PE CINE...TI-AS RASPUNDE...PE TINE




Statusuri mesaje de valentine's day nr.22:

hbgjf gvf jfbvv ................eu beabea ma-nvat sa scriu




Statusuri mesaje de valentine's day nr.23:

nu mai sunt motociclete NU mai vin baieti la fete acum moda sa schimbat VINE fata la baiat!!!




Statusuri mesaje de valentine's day nr.24:

TU MA VREI?................CA EU TE VREAU!




Statusuri mesaje de valentine's day nr.25:

prin ce pusti' te risipesti,

cu ce iubiri te amagesti,........

.....te voi gasi vreodata?




Statusuri mesaje de valentine's day nr.26:

as vrea sa fiu o stea sa iti veghez somnul noaptea




Statusuri mesaje de valentine's day nr.27:

Uite o stea,si e a mea;....... si mi-as dori ca in prima ta zi sa te pot iubi:X:X:X.




Statusuri mesaje de valentine's day nr.28:

INVATA SA IUBESTI O PERSOANA CARE TE RESPECTA SI TE IUBESTE NU CEA CARE ASI BATE JOC;)(FETIZA.)DRAGUTZA:*




Statusuri mesaje de valentine's day nr.29:

o iubire, o scanteie ...o lumin'la mn in kap ...un sarut de noapte buna ...te iubesk ...esthy tot ce am :X...for andrei 1 sh 2




Statusuri mesaje de valentine's day nr.30:

Te Iubesc asa mult, dar nu te insel, doar umbu cu altu!




Statusuri mesaje de valentine's day nr.31:

pai St... ,SMS am zis ca dnd




Statusuri mesaje de valentine's day nr.32:

te iubesc la nebunie ca pe dq la cutie




Statusuri mesaje de valentine's day nr.33:

am fost un cuplu fericit...dar ce pacat ca m-ai mintit...eu te iubeam,te iubesc,si te voi iubi indiferent de situatie...dar in momentul de fata,tu nu iti dai seama de sentimentul puternic ce arde in inimioara mea:((...te ubesk puiutz:((:((:((:*:*:*




Statusuri mesaje de valentine's day nr.34:

Nu voi renunta nikiodata sa te iubesc!




Statusuri mesaje de valentine's day nr.35:

ingeras din cer picat,

ochii tai m-au fermecat,

dintr-o singura privire,

s-a nascut a mea iubire...

vocea dezminte dar inima nu minte...

TE IUBESC!!!!




Statusuri mesaje de valentine's day nr.36:

nu il acceptati, l-am pus doar asa




Statusuri mesaje de valentine's day nr.37:

in loc de data, te sarut o data; in loc de titlu te sarut multiplu.




Statusuri mesaje de valentine's day nr.38:

sunt un pui de smecheras,..... da buzz daca ai curaj




Statusuri mesaje de valentine's day nr.39:

AS VREA SA TE STERG DIN MINTEA MEA,ASA KUM VALURILE MARII STERG UN SIMPLU *TE IUBESC* SCRIS DE UN INDRAGOSTIT PE MALUL EI!!!!SI SA RAMANA IUBIREA MEA AKOLO IN MARE SA SUFERE EA IN LOCUL MEU...PT CA IN SUFLETUL MEU NU MAI INCAPE ATATA DURERE....:(..............BY RALUK UNGUREANU




Statusuri mesaje de valentine's day nr.40:

iubirea e un sentiment care iti provoaca durere, de aceea nu vreau sa iubesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu