Statusuri: mesaje de ziua indragostitilor

Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.1:

Te`am Iubit Odata Dar Tu Niciodata,

Te`am Iubit Candva, Tu, Niciodata`n Viata ta !




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.2:

te iubesk ,te doresk,serios vorbesk..:X




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.3:

invata sa pretuiesti persoana care e langa tine la bine si la rau, care te iubeste si care tine la tine...pentru ca mai tarziu o vei pierde si va fi prea tarziu sai spui ceea ce simti pentru ea!




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.4:

team iubit dar akm nu te mai iubesc

:P:P:P:P




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.5:

Jardel:Avetzi o harta?

Eu: Pentru ce?

Jardel:Ca m-am pierdut in ochii Alinei:*:*:




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.6:

PLUS- MINUS




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.7:

Te iubesc puisor…

Te alint incetisor,

Te mangai ades'

Si parca-ndraznesc

Sa-ti spun:…

TE IUBESC…………




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.8:

Gata...nu-ti pasa...nu-mi pasa!!:(




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.9:

te iubesc!!!:X:*




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.10:

nu va lasati dusi de val,

de parca pers te iubeste

iti zice: ,,vrei sa fii cu mn?''

iar tu ii rasp:

,,nu stiu,... , m'da, vreau!''

a doua zi il vezi cu altcineva

si iti zici: ,,chiar am crezut in el

vad ca nu e ceea ce cred eu''

vorbesc cu el si strig:

,,cine e fufa de langa tine?''

,,app,... nna, e o colega'' :P

si a treia zi ii spun:

,,dar tu ma crezi proasta,

sau ce?''

,,app iuby, ti-am spus ca e o colega''

,, vad si eu ca e o fufa ,

si mai vad cu tu chiar ma inseli,

ce inseamna asta?

gata, s-a terminat!''




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.11:

Ma simt parasit, nu inselat,.....pt k tu,de fapt, nici nu m-ai iubit!




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.12:

Exista amintiri ce nu te lasa sa-ti faci altele!




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.13:

da




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.14:

As vrea sa fiu aceea fiinta

Care iti indeplineste orice dorinta

Dorinta de a fi liber

Dorinta de a zbura

Luand`o cu tine

Si pe MICUTZA ta..




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.15:

ce'ar fi k cnv sa'ti sopteasca usor la ureche ,,te iubesc''

ce'ar fi k cnv sa se topeasca dupa zambetul tau dulce

ce'ar fi k cnv sa te sarute dulce de tot

ce'ar fi k cnv sa fie cel pe care il iubesti

ce'ar fi k toate astea sa fie doar un vis




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.16:

un carbune aprins e usor de stins o dragoste adevarata nu se stinge niciodata:* ​




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.17:

iubesti una nu doua...




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.18:

Recent am vazut filmul 'Madam Bovary' dupa romanul lui Gustav Flaubert; eroii principali erau Emma si Charles Bovary.In acest film este redata viata Emmei,ca un protest impotriva societetii. Ea, fiind sotia unui medic sarac isi cauta alinarea in bratele altor barbati mai bogati; isi inseala sotul crezand ca va duce astfel o viata plina de lux si confort. In final a realizat ca este inutil ceea ce face, ca nu isi va atinge scopul de a deveni o femeie bogata. Pentru a evada din realitatea dura, Emma se otraveste si moare, lasandu-si in urma sotul si fiica orfana. Filmul mi-a placut foarte mult, in special decorul, costumatia si nu in ultimul rand felul in care fiecare actor si-a jucat rolul.




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.19:

P-aci printre pushtani umbla vorba k:

DECAT GOLANI....

MAI BINE VANATOR DE FAIMA SHI BANI!




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.20:

te vad in parck shy ma topesc; te vad in drum si simt ca inghet; vreau sa vb cu tn dar u nu vrei; ai venit o dat' la mn si mi-ai soptit la ureche ,,te iubesc'' apoi mi-ai dat un sarut de m-ai topit:P:*




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.21:

ஐ •●✿ ஐ ✿●•i love you ஐ●✿ ஐ✿●




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.22:

I love you

I kiss you

Imiss you

Ai vrea tu




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.23:

Te iubesc, te doresc, da' TU...... krezi k eu glumesc!




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.24:

pff...

:(




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.25:

Te-am iubit

Te iubesc

Si te voi iubi

Cat oi trai:*




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.26:

"Нет любви без боли"- сказал зайчонок и крепко обнял ежика:D




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.27:

Te iubesc




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.28:

ma port frumos cu tn dar nu shtii c simt in mine.........i miss you, but hate you babyyy:*:*:*




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.29:

de dragoste




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.30:

iubesc un baiat ce mie

imi este darg,

cu ochii caprui

furand imima oricui

mi-a furat-o si pe-a mea

din pacate t ea

si n-o sa ma las deloc

pana cand el nu ia foc




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.31:

am iubit si eu dar am ramas cu buza umflata, ca baiatul pe care la-m iubit m-a inselat cu alta




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.32:

Dragostea nu numai ca iti da aripi, dar te invata si sa zbori cu ele!!!




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.33:

iti zic ADIO....printre lacrimi...si te las in drum

am suferit prea mult

k sa te iert sh akm




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.34:

gandeste-te bine k poate eu plangeam pentru noi cand tu te bucurai de viata si nu eram amandoi




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.35:

cine iubeste este iubit iar cel ce chinuie este chinuit




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.36:

te iubesk antonio enormm arata'mi k shii uh ma iubestii te roggg




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.37:

te iubesc de numai pot




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.38:

dragostea nu e un joc, nu te poti juca cu dragostea dar u placi pe alta si ai uitat de mine dar sa-ti fie mila de cuvantul TE IUBESC sa stii ca eu pe tine te iubesk si nu poti face nimik sa mi te scoti din inima TE IUBESK la nebunie!:*:*:*:*:X:X:X:X




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.39:

a fost bene cat ai fost acum ca nu mai esti date dreaq




Statusuri mesaje de ziua indragostitilor nr.40:

te iubesk la nebunie

ca pe-un strugure din vie

ce se coace-n luna mai

of ce gura dulce ai.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu