Statusuri:surpriza de ziua indragostitilor

Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.1:

Sa nu fii timida, sa nu patesti ca si Alba ca Zapada,... marturiseste-ti dragostea printului tau mult visat, dragostea nu este pentru cei care nu stiu sa o pretuiasca,... iubirea nu se scrie pe o foaie de hartie ci se scoate din inimia si spusa cu toata inima...




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.2:

oare merit eu sa fac parte din viatza ta, ...din prezentul shi mai ales din viitorul tau?




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.3:

haioase




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.4:

aseara mi-am trimis ingerul pazitor sa aiba grija de tn dar el a venit mai devreme spunandu-mi ca un inger nu poate pazi alt inger




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.5:

Din toate amintirile ramase

Mai sunt doar vorbe mincinoase

Vorbe ce m-au facut sa te iubesc

Vorbe ce sa le-aud nu mai doresc

Sunt vorbe ce mi-au ranit sufletul

Sunt vorbe ce nu le poate sterge decit timpul

Sunt vorbe ce vor ramine o amintire

O amintire rea , dar totusi amintire

Au fost, sunt si vor fi mereu in mine

Sunt vorbe ce mi le-ai spus cand eram cu tine

Sunt vorbe ce nu le voi uita usor

Sunt vorbe ce le aud ca un ecou

Un strigat mereu ma cheama

Inima spre tine ma-indeamna

Cuvinte spuse cu rautate

Dar totusi rostite frumos, cu sinceritate

Eu am crezut in tot si-in toate

In viitor si in dreptate

Nu am crezut ca asa suflet poti avea

Ca rautatea ta poate intrece bunatatea mea

Nu voi plange, voi tine fruntea sus

Chiar de e greu s-o fac...o voi face

Au fost vorbe ce tu mi le-ai spus

Dar totusi tacerea-n mine zace. tace..........




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.6:

Nu-mi stricati proasta dispozitie!




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.7:

Prima iubire nu se uita niciodata...si nici primul sarut!!!




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.8:

Ai incercat sa ieshi din viatza mea pe furish,

.....pash, pash,...

Eu te-am simtzit,

Eram insa prea plictisit

Sa te opresc...




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.9:

Cand dragoste nu e,....facem !!!




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.10:

O lumina bate spre geam si ma anunta k tu vei pleca :)




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.11:

Daca m-ai intreba ce sa aleg dintre viata si tn, as alege viata,iar tu vei pleca dezamagita , nestiind sa viata mea esti tu:x




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.12:

Te iubesk

Te ador

Te am in inima mhea

Te voi face fericit

TE IUBESK IUBIREA MHEA[:x:x:x:x:x:x]




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.13:

Am nevoie de tine....te vreau......ONLINE:x:x




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.14:

De exemplu eram la ore dar eu ma gandeam la ....




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.15:

T-anganica

E-ste

I-nsula

U-nde

B-arcile

E-ngleze

S-e

C-iocnesc




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.16:

am cazut, m-ai ridicat si atunci ne-am sarutat Șx




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.17:

exista doua cuvinte care iti deschid multe usi: trage si impinge......




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.18:

Nu lasa dragostea sa plece...prinde-o de brat si spune-i:RAMAI CU MINE!




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.19:

Daca iubesti o persoana care nu te place si unu se da la ea.....Nu te da batut.... orice ar fi.....[TE IUBESC ALINA]De la Alex pt tine:X:X:X:X




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.20:

Am crezut in tine,in dragostea ta,dar acum mi-am dat seama,ca am fost doar una din poeziile tale...:((




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.21:

Vorbesc cu el,dar te am in gand pe tine.Il ating pe el dar te simt pe tine.Il sarut pe el, gandindu-ma ca te sarut pe tine.Ma intalnesc cu el,ca sa te uit pe tine. Nu-l iubesc pe el,te iubesc pe tine.




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.22:

Zambeste!E unul din cele mai frumoase lucruri pe care le poti face cu buzele..




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.23:

cand te-am vazut am inceput sa infloresc, am inceput sa luminez ca o stea, sa zbor ca o pasare, sa cant ca o pasare si sa am zambet pe buze mereu; pentru tine as fii o raza, pentru tine as fii un inger pazitor, s-as fi lumina ta, dragostea care o porti si icoana la care te rogi, as fii o floare cea mai fina (pentru andy dela violina)te iubesc chiar daca nu mai esti cu mine)




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.24:

bv..




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.25:

iubeste uita si iarta e cel mai frumos din harta




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.26:

Atata durere in suflet... !!.. De ce ne indragostim si apoi nu mai iubiim? Atatea clipe nu mai pot uita




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.27:

te vreau langa mine,....simt k doar asa mi-e bine... !




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.28:

Tot gandindu-ma la tine

Nici la teza n-am scris bine

In loc sa scriu "ATRIBUT"

Am scris "DRAGA, TE SARUT"




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.29:

te iubesc,te doresc,du-te fato,... ca glumesc:::>>>




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.30:

iubirea te ridica, iubirea te coboara, iubirea iti daruieste, iubirea te omoara. :X:X:X




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.31:

o dragoste adevarata nu se uita niciodata




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.32:

Atunci knd stii sa iubesti, fa-o

Knd stii sa o apreciezi, fa-o

Dar atunci knd ea/el iti spune "te iubesc"

Tu spune-i un "multumesc si te iubesc"....:)




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.33:

Tu,......mi te plangi k nu rezishti,

Eu,....ma prefac k nu exishti!



;)))))




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.34:

A iubi e bine dar sa stii pe cine, sa nu-ti perzi calosii cu toti[.........]




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.35:

Cand m-ai intrebat dak vreau sa ma comb cu tn aproape k am lesinat;... kand ai spus k te despartzi de mn am cazut direct in cap;... cand ai spus k vrei sa fii din nou cu mn te-am refuzat! (poveste reala)




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.36:

daca cineva iti spune k te iubeste sa-l intrebi de ce te minte, pt ca iubirea nu se spune

ea se simte

:X




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.37:

Te iubesk mooolt moolt O... din toata inima vreau sa fim mereu impreuna DE LA CIOBANU MIHAELA




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.38:

Cand te chinuiai sa ma faci fericita, ....am apreciat.

Dar stii, s-a observat k era gest trucat.

In fine,....bine k s-a terminat!!!




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.39:

Cand o femeie iubeste,isi pune o singura intrebare.......ce iubesk,...un DEMON sau un INGER??? Acum,aceeasi intrebare mi-o pun si eu!!




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.40:

Mai e putiN , mai e un pic ..Pana la maRele nimic ..Mai e o cliPa sau un ceaS ..Din tot ce-a foSt si`a mai ramas (valy)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu