Statusuri:de valentine's day poezie

Statusuri de valentine's day poezie nr.1:

InCa Nu E PrEa TaRzIu PeNtRu Noi.InK Te-AsTePt

SpEr K Ma AsTePtI Si Tu Cu-AcEeAs FlAkRa In PiEPT!

Ne LeAgA PrEa MuLtE...AtAt De MuTtE...

InK Te AsTePt Sa UnIm 2 InImI FrAnTe!



Dk Va PlAcE, VoTaTi!




Statusuri de valentine's day poezie nr.2:

Din adancul inimii

Simt k te iubesk nespus!

Dar fiindk-s nesigura,

Niciodata nu ti-am spus.



=:=:=Va RoG DiN InImA=:=:=

Sa VoTaTi!!!

*




Statusuri de valentine's day poezie nr.3:

Dragostea se naste din priviri, creste pe buze si moare in lacrimi:X




Statusuri de valentine's day poezie nr.4:

knd ma gandesk ka te gandesti ka ma gandesc la tine, gandeste`te ka ma gandesc ka te gandesti la mne.................................... by mee Accepta Sterge




Statusuri de valentine's day poezie nr.5:

tot cea fost sa terminat

a plecat si tea lasat

daca dragostea nu e

dispar si amintirile




Statusuri de valentine's day poezie nr.6:

mi`au eliberat certificatul medical ,

shi mi`au spus ca sufar de iubire acuta ,

mi`au recomandat iubire corporala

shi tratamentul pe baza de sarut !

ce zici ? ma ajutzi ?:X




Statusuri de valentine's day poezie nr.7:

te iubesc in vis.. te iubesc in scris.. te iubesc mereu... pe cuvantul meu:X [by deea]




Statusuri de valentine's day poezie nr.8:

te iubesk, te doresk,vino-n coa k nu glumesk..




Statusuri de valentine's day poezie nr.9:

Ew una kiar te iubesk

Uh ejty prost ziki k glumesk

Stai q una idioata

Tu ejty prost , chiar la gramada

Ce gtu maty vad la tine ?:-?

Drq stye... oricum, nu-i bine.......



..[nu votaty ]...:))




Statusuri de valentine's day poezie nr.10:

o singura luna intr-o mie de stele/o singura noapte luminata de ele/o mie de ganduri intr-o singura minte/si o mie de sensuri in doua cuvinte:te iubesc




Statusuri de valentine's day poezie nr.11:

esti o floare esti un crin esti parfumul tineretii dupa tine mor baietii




Statusuri de valentine's day poezie nr.12:

Citesc in ochii tai albastri fericire si iubire; nu te gandi nici un moment ca imi sta gandul la despartire; nu mi-ar trece pri cap sa te insel vreodat; TE IUBESC prea mult, nu as putea; esti singurul baiat...Te rog voteaza:X:X




Statusuri de valentine's day poezie nr.13:

Iubesc un baiat brunet si inca sunt la scoala E o dragoste nebuna dar e ideala




Statusuri de valentine's day poezie nr.14:

Daca pana acum ma gandeam daca e bine sau nu ceea ce se intampla, acum nu ma mai intereseaza. Stiu ca te iubesc si asta e tot ce conteaza… “




Statusuri de valentine's day poezie nr.15:

Dragostea inseamna sa nu spui niciodata ca iti pare rau ....




Statusuri de valentine's day poezie nr.16:

Unde-i unu nu-i Putere La butoiu plin cu Bere... Unde-s doi puterea Creste si butoiu se goleste




Statusuri de valentine's day poezie nr.17:

Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca. Dar a venit mai devreme. L-am intrebat de ce. A zambit :) si mi-a spus ca un inger nu pazeste alt inger!




Statusuri de valentine's day poezie nr.18:

Cand sinceritatea ochilor tai va parcurge aceste randuri, te rog opreste-te din tot ce te retine si gandeste-te la mn. E noapte tz, un dor nebun si cuprinzator ma face sa-ti scriu cuvinte sincere din colturi nevazute ale sufletului meu. TE IUBESC!!!!




Statusuri de valentine's day poezie nr.19:

maine va iubesc




Statusuri de valentine's day poezie nr.20:

luv u! luv:X:X:Xu luv u luv u iuby




Statusuri de valentine's day poezie nr.21:

ochii negri sunt frumosi

ochii verzi sunt mincinisi

ochii albastrii si caprui

fura inima oricui...:-":X:X:



codrutza:D




Statusuri de valentine's day poezie nr.22:

foaie verde de bihor ...tu dai mess eu dau ignor




Statusuri de valentine's day poezie nr.23:

poti sa spui ``TE IUBESC`` intr`o clipa???dak `da` da`mi o secunda din viata ta,si iti voi fura un minut,te voi saruta o ora si t voi iubi o viata




Statusuri de valentine's day poezie nr.24:

acela care nu a iubit niciodata....inseamna k nu trait niciodata




Statusuri de valentine's day poezie nr.25:

Doua mere ... Doua pere ...Te sarut, la revedere! ...Te sarut oficial...Chiar pe buze special...;x VOT PLZ




Statusuri de valentine's day poezie nr.26:

IUBESC DOUA LUCRURI FINE

TRANDAFIRII SI PE TINE

TRANDAFIRII DIMINEATA

SI PE TINE TOATA VIATA!!!!!




Statusuri de valentine's day poezie nr.27:

Ma dor ochii pt ca nu te pot vedea, bratele imi sunt goale pt ca nu te pot inbratisa, buzele-mi sunt reci ca nu te pot sarauta,inima mi se frange ca nu esty langa mine.........




Statusuri de valentine's day poezie nr.28:

Sa iuBesti e bene. .

Dar sHa stii p cN

ShA nu`ti rUpi gaLosHii

Dupa toTi muCosHiI. .[-x




Statusuri de valentine's day poezie nr.29:

Esti drogul vietii mele, Drogul pasiunii mele, Tu mi-ai creat dependenta cu sentimentele de iubire ce le simti si le traiesti, Clipa de clipa alaturi de mine




Statusuri de valentine's day poezie nr.30:

i'm just like a rose on the grave of love




Statusuri de valentine's day poezie nr.31:

Nu te am dar te vreau

Nu te gasasesc dar te doresc!



((((Va rog sa votati va pup)))




Statusuri de valentine's day poezie nr.32:

dragostea e ca o floare,........ cretzu_setubal id pwp fetele




Statusuri de valentine's day poezie nr.33:

Te iubesc si-ti spun cinstit

Dupa tine sunt topit

Te iubesc si te ador

De acum si pana mor!

Love you tzuk:-*:-*




Statusuri de valentine's day poezie nr.34:

M`am Indragostit Lulea

Si Te Vreau In Viata Mea

Si In Ochi Cand Te Privesc

Atunci Simt Ca Ma Topesc




Statusuri de valentine's day poezie nr.35:

te iubesc ca-n prima zi...dupa divort:D:d




Statusuri de valentine's day poezie nr.36:

"din toate florile din lume eu doar pe tn team ales!!!!iti spun din suflet eu doar pe tn te IUBESC":X:X:X:X:X:X:X




Statusuri de valentine's day poezie nr.37:

zi de zi te vad...de ce sunt blestemat sa stau in umbra ta....de ce nu pot o clipa doar sa iti vorbesck...satzi spun ce simt in inima ....cred k greshesck....ai ochi de zana...inima buna...cand te privesck park ma uit seara la luna...aduci cu tine numai iubire...dar kand vreau satzi vorbesck mor de rushine....te iubesck




Statusuri de valentine's day poezie nr.38:

Ma doare sa te iubesc,dar mai mult m`ar drea daca nu te`as iubi:X




Statusuri de valentine's day poezie nr.39:

Alfabetul incepe cu ''A'', numaratoarea incepe cu ''1'', tristetea incepe cu o lacrima, iar fericirea mea incepe cu tine.




Statusuri de valentine's day poezie nr.40:

I loved you once, I love you still,

Always had and always will...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu