Statusuri: pentru facebook de valentine's day

Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.1:

mi te-ai lipit de suflet k timbrul de scrisoare si nu te pot desprinde kci inima ma doare:P:D




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.2:

vreau sa-ti dau tie zilele mele vreau sa-ti dau tie inimioara mea hai sa impartim dragostea in doi sa gasim o lume numai pt noi




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.3:

O zi cu u reprezinta o caramida adaugata la zidul fericirii!




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.4:

si eu iubesc o fata...la care mias da si viata...numai ca ea nu observa ca tot timpu ii sunt alaturi orice ar fi...era sa omor pe unu pt ea...dar pacat ca e degeab :(




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.5:

Mai bine as ramane orb(a),decat se te vad cu altcineva sa nu vad soarele pe cer,dar sa numi dai mie pe jumate inima....TE IUBESC!!!




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.6:

sunt mii si mii de cuvinte frumoase care, cu siguranta le meriti, dar, din pacate, nu le stiu spune pe toate... din pacate nu pot atinge soarele sa ti-l daruiesc... nu pot atinge stelele pentru a ti le darui... nu-ti pot da mai mult decat inima mea, trupul meu... intreaga mea fiinta!




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.7:

iubeste...invatza sa iubesti...sa visezi..nu sa urasti...hranestete cu iubire ... si varsa ura...alung-o din sufletul tau.. sa ramanem...doar tu..si eu




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.8:

Ce Simt Pentru Tine Este Adevarat,Trebuie Sa stii ,Am Nevoie De Tine.Cand Esti Plecat.....Nu Poti Vedea ...Tu Esti Totul Pentru Mine




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.9:

Tu Pe Degete Ma Joci

Pleci Cand Vrei

Si Apoi Te intorci

Ca O Floare Ai Si Spini

Intai Razi Apoi Suspini




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.10:

d.n.d impusc ratele din grajd




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.11:

eu sunt tu,tu esti eu si impreuna suntem noi




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.12:

dintr-un minut te-as iubi 59 de secunde ca intr-o secunda sa am timp sa iau aer si sa o iau de la capat




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.13:

lacrimile curg de dor de durere imi doresc din nou intro mangaiere sa te simt aporoape ca in prima zi




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.14:

am sa-ti fur un zambet,o sa mai zambesti?am sa-ti fur iubirea,o sa mai iubesti?am sa-ti fur un sarut,o sa mai saruti?dar dak te fur pe tn ce-o sa faci?




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.15:

~~Ce suflet de piatra ai...Knd imi spui k numy ma iubejti...Yo shtu k u defapt mintzi...Kaci e pakt sa ma ranejti...Itzi plake sa ma vzi qm sufar...Si dpa tne plng mereu...Itzi plake sa ma vezi km sufar s numai pot de dorul taw...By MoNA~~




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.16:

o mare durere sa iubesti....o mare nenorocire sa scapi de aceasta durere:X:X:x




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.17:

te iubesc....te doresc...fara tine nu traiesc......nu mai vreau .....nu mai pot...din kminte sa mi te scot




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.18:

iubirea mea pentru tine n-are inceput :(:(:(:(




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.19:

cand te-ai nascut ploua...dar defapt nu era ploaie...ci erau lacrimi...cerul plangea ca-si pierduse cel mai frumos inger...:((




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.20:

orasul roma e un oras frumos dar e si mai frumos cand e scris pe dos(AMOR)




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.21:

” Daca vei sta pe ganduri si te vei intreba, de ce traiesti un tainic glas iti v-a raspunde: sa lupti, sa speri si sa iubesti… ”




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.22:

ImI E DoR De u...NoAPTeA Nu PoT Sa DOrm...ORicE aS FAcE GAnDuL IMi ZboArA doAr La U..Qm SA FAc sa TE UIT?DAk As REuSi ASta As Fi FEriCitA,DaR AT nU As Mai AveA PT Ce LupTa...CE RosT Ar MAi avEA SA TraieSC?ASa K LuPt In COntiNUarE k SA Am Pt cE trAi...TE UBESK...




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.23:

Asha cum doua buze se unesc pt.a forma sarutu', asha doua inimi se unesc pt.a forma.. IUBIREA!




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.24:

te kiero pero no te kiero ,no es k no kiera kererte sino k todo lo k kiero lo pierdo y a ti no kiero perderte......




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.25:

in acesti 5 ani..mi s-a dus tot ce am avut mai bun in mine , am pierdut 8 vietzi din cele 9.Acum o mai am pe cea de-a 9`a , ji vreu sa mi-o traiesc pana la sfarjit q u




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.26:

i lost my teddy...will you sleep with m3?;;)




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.27:

Te quiero y te voy amar siempre,

mi amor, mi dulce amor?




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.28:

te uiti la ea si te gandesti la mine..

o atingi pe ea si ma simti pe mine ,

ti-e sete de mine si te racoresti cu ea ..

ma vrei pe mine dar te multumesti cu ea..




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.29:

Sunt nopti in care ochii nu-i inchid gandindu-ma la tine si sunt nopti in care vreau sa te ating si sa ramai cu mine ?




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.30:

nu mai pot de dorul tau iar pe tne nu te intereseaza k yo tin la tne..........................te iubeskkk




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.31:

erau odata 2 indragostitzi shi baiatul vroia sa se casatoreasca cu fata, dar fata ii spunea sa mai astepte;

baiatul n-a mai putut sa astepte shi s-a casatorit cu altcineva iar ea a ramas singura;.....asa k nu refuzatzi fetelor, ca vetzi ramane fara barbatzi




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.32:

Mereu aud "asta mik"...dar iti spun un singur lucru: "Asta mik" te'a faqt sa o iubesti.




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.33:

Oare de ce te iubesk k o nebuna???




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.34:

te iubesc si stii prea bine, iar tu iti bati joc de mine...:((




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.35:

a fost o data un baiat fr ca daca n-ar fii nu s-ar povesti; pe el il chema George... si era si o fata fr ca daca n-ar fii nu s-ar povesti; ei s-au intalnit intamplator la sc,.... el ii zicea iubire, dragoste si alte chesti, mie nu-mi placea pentru ca nu stiam ca lui chiar ii placea de mn; l-am intrebat odata daca ii place de mn si a zis "da" m-a intrebat si el pe mn si am zis "da",... mi-a zis daca vrea sa fim pr si i-am zis "da" si asa ne-am cunoscut noi... te iub :-*:-* din toata inima mea,

vot pliz, poveste adevarata




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.36:

statusuri in alta limba




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.37:

Dragostea il face pe om mai curajos




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.38:

iubitul meu, dc m-ai parasit, ai luat-o pe aia si nu m-ai vrut pe mine, ti-ai batut joc, dar nu crezi uh ca ma doare?:((:((




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.39:

Scuza-ma Lily Cupceanu dar ceea ce ai scris ai copiat pentru ca l-am scris eu acel status... Si vorbesti de acelasi Cearli care il stiu eu? Spune-mi de unde este?




Statusuri pentru facebook de valentine's day nr.40:

vreau acasa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu