Statusuri: urari de ziua indragostitilor

Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.1:

Draga me araza de soare

Tu ma trezesti de dimineata c-o floare

Tu mi-aduci lumina-n suflet

De aceea iti raspund cu-n zambet

Si sa stii din partea mea

Te iubesc nu ma uita




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.2:

Shi potzi sa tzipi...k Nu te aud...***Shi pootzi sa plangi....k Nu te vad...***Shi pootzi sa pleci...k Nu te kaut...***Shi potzi sa mori...k Nu-mi pasa..””




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.3:

ce frumos e craciunul alaturi de cei dragi




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.4:

DraGOstEA e super :cel ce iubeste sufera ...cel iubit isi bate joc (daia nu o sa iubesc niciodata):)):)):))




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.5:

draga mea te rog sa ma oerti drag al tau futator alin




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.6:

Daca intr-o zi iti vine sa plangi... cauta-ma. Nu promit sa te fac sa razi dar pot sa plang cu tine. Daca intr-o zi iti vine sa fugi... cauta-ma. Nu promit ca o sa te opresc dar pot sa fug cu tine. Daca intr-o zi nu ai chef sa asculti pe nimeni... cauta-ma. Promit sa tac oricat vrei. Daca intr-o zi ma cauti si nu raspund... Vino repede sa ma vezi... POATE EU AM NEVOIE DE TINE!"




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.7:

femeia in general are 2 barbati




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.8:

o lacrima varsta pentru tine....este o lacrima varsata din iubire....te iubesc frumoasa mea..... daor tu ejti in mintea mea...TE IUBESC IN FELUL MEU




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.9:

il iubesk ji totuji nu-ji da seama




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.10:

Te iubesch`la nebunie

Exacth`cum iti place tie:x

Esthi`iubirea vietzi`mele:*

Fethele`mor dupa tine:((

Dar pe mine m`ai alesm/

Fiindca ma iubesthi`:x

Daca ne`am despartzi`:((

Fara tine as muri!!!

THE`IUBESCH`SMECHERASU`MEW`IUBITH`

SHI`PAPUSHA`MEA DRAGA:X:X:X:X:X

by cristina;;)




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.11:

Daca m-ar intreba cineva ce aleg intre tine si vata,eu as alege viata iar tu ai pleca suparata nestiind ca viata mea esti tu




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.12:

apa lasan urma mult nisip si pietricele despartirea lasan urma numai lacrimi si durere




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.13:

colo sus in cimitire stau mormintele in sire daca iti bati jok de mine iti fac loc si pentru tine:*




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.14:

Te iubesc graw!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.15:

../De mult e intuneric la mine in suflet nu luna,nu stele,ci vid:((...Doar vise triste:(...Eterna tacere...Sperante si Lacrimi..:( ..Te iubesc G:X




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.16:

ce mult te iubesc de ne spus ce mult de doresc ce mult eu ma gandesc daca tu ma mai iubescti




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.17:

stau si ma gandesc cat de mult eu te yubesc si

imi dau seama ca la mine in gand nu e de cat o magnifika iubyre




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.18:

hai sa ne impartim lumea...luna mie...stelele tie...oceanele mie...dar mai bine totul tie si tu mie




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.19:

iubirea infloreste primavara




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.20:

chiar dak gresestii nu uita nikiodata sa-ti ceri scz k poate vei fi iertat, probabil nu complet dar e un inceput. by miki




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.21:

[;x]miaa` spus inima :[nu mai cautaa`!]..d/ .. ;x esti dupa sufletuul meuu`` ;x asa cum vreau eu`. ! d/ :X > :D< yo_biutza_sweet




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.22:

citeste asta.....in cer sunt 15 ingeri....10se joaca q norisori....4 se gandesc la tn iar cel mai dulce ingerash citeste acest mesaj!!!!!!!!!!!!!!dak nu trimiti acest mesaj la toata lista ta .....vei avea un timp ffffffffffffff mare ghinion !!!!!!!!!!!!dak 5 pers iti vor da inapoi ........ maine cnv iti va declara ca te iubeste.....trm k nu te doare mana [mass:] scz...l-am prmt j yo..:




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.23:

o fata merge pe strada si aude p**a,c***e si f**** fata se duce acasa si o intreaba pe maicasa ce e p**a maicasa ii spune ca e mana apoi intreaba mama ce e c***e maicasa a zis ochii apoi zice mama ce sunt f***i maicasa zise mustata . fata trebuia sa plece cu trenu se suie in tren si se chinuia sa isi puna bagajul sus cand vazu un domn si ii zise:-bunemi tu bagajul a esti mai lung in p**a domnu:ce ?fata:ce belesti c*****e alea la mn ca iti dau una de iti fug f**** de sub nas




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.24:

dintre atatia ingerasii, eu pe tine te-am ales, fiindca doar a ta iubire imi aduke fericire . { by Roby }




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.25:

In ochii tai vad marea,

In suflet e tradarea,

Stelele’mi zambesc,

Si’mi spun ca te iubesc.

Dar ce folos sa plang

Cand al tau suflet e de gheata,

Si amintiri se sting

Intr’un nor de ceata.

Vantul bate lin,

Luna imi sopteste:

„Te’a parasit,

Pe alta el iubeste”.

Si’n ochii tai vad marea,

Dar e intunecata,

Trista privesc iubirea

In valuri sfarmata.




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.26:

te`am iubit te voi iubi si sufletul meu vei fii !!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.27:

:XxXTe iubesk in styl gabanna k eshti dolshe ka bomboana>:D$...Shi kand n`am ce face te iubesk in styl vesace/:*:*:*Dar mereu te iubesk in stylu` meu ~by BiencutzZa~




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.28:

Alfabetul incepe cu A, numaratoarea incepe cu 1, tristetea incepe cu o lacrima, iar fericirea mea incepe cu tine




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.29:

Cauta - foaie verde puisor,tu dai buzz,eu dau ignore




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.30:

te-am iubit shi te iubesc...dar tu nu iti dai seama




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.31:

ai ochi albastri parul ca cenusa




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.32:

Te iubesc sa moara mama

De spui Nu

Ma tai cu lama:X




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.33:

dragostea e ca vantul nu o poti vedea dar o potzi simtzi...




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.34:

domnul a creat lumea ne-a creat pe noi dar cel mai frumos a creat dragostea




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.35:

Nu regreta clipa de ieri

Nu regreta nimic din vita ta

Nu regreta o zice alcineva

Nu regreta ca te afli acolo

Nu regreta ca ai ales

Niciodata sa nu regreti pentru vorba ceai ziso!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.36:

Cu fiecare pas pe care il fac departe de tine. ma afund mai tare in lacrimi. Cu fiecare zi ce trece fara sa te vad inima suspina tot mai mult:X:X:X:X:((:((




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.37:

eram copii

era frumos

era cantr-o poveste

era a fost si nu mai ie...:-(




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.38:

cand team cunoscut am crezut ca esti un inger pikat din cer pe care am crezut ca visez dar tu nu sti ca mam indragostit de tine sh inca nu tiai dat seama dar o sati spun cat de mult te iubesc sh ca mam indragostit de tine veata mea te yubesc te rog numi frange inima mea te rog ai mila de ia ca nu mai vreau sa mio franga nimenea ca multe persoane miau franto sh daca o data se mai intampla jur pe veatza mea ca no sa mai stau pe pamantiul asta rau care yo mam pustat frumos cu ei iar ei miau frant inima de multe ori sh daca mio frangi jur pe veatza mea ca o sa mor nu mai suport sa mai traesc fara tine te rog sa ma crezi elvis ca te yubesc mult de tot de cand team vazut mam indragostit de tine sh te cred ca ma iubesti sh vreau sati zic ca te yubesc mult de tot elvis...... tu nu mai tu esti veatza mea inima mea ingerul pazitor care ma pazeste de rau si bine te yubesc .........................................................................




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.39:

Sunt cea mia ghinionista fdata care poate exista pe pamant !!!!...sunt foarte sad tot timpu`..iar aceste sts mi`au prins foarte bn..ms toti ce`i care au scris aiki sts faine si imp...:X:X!!!!...sper ka intr`o zi sa apara si la mine raza de soare !!!...pe care o astept de mult..dar in zadar..soarta si destinul nu sunt de partea mea.!..Vreau sa mor..da poate ka nu merita sa iti doresti asta pt un baiat..dar kand vad ka am ignora..nu ma mai pot gandi la nimik..!..cea mai trista fata !!!..SUNT EU!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.40:

DNDvin in 10 min dak nu vin mai citeste odata



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu