Statusuri:pentru messenger de ziua indragostitilor

Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.1:

Dragostea fara adevar e ca un rau fara maluri.




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.2:

Indiferentza mea te doare...dar crede-ma k sunt indiferenta pt ka ma doare:)!




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.3:

trandafirul imi sopteste ca pe mine ma iubesti




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.4:

MISTO STASUSURILE




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.5:

Asa de bine te simti

Cand iti doresti sa fi iubit!

Dar te simti asa de rau,

Cand stii ca nu esti pe plakul sau!!




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.6:

am un buchet dar nu e complet floarea ce lipseste ....... se numeste:-*:-*:-*:-*:X:X:X




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.7:

Dragostea e ca un vis, te simti ca in paradis

Dar atunci cand nu mai este,toate viatza-i o poveste




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.8:

imi e dor te tine




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.9:

Te'am iubit prea mlt

Te'am iubit nespus

Te iubesk si'ascult

Iar al tau raspuns!




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.10:

seara cand priveam la stele te vedeam in ele si pe fiecare stea scria: tu esti iubirea mea...Ali Vandana seni seviyorum...




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.11:

nu uita sa iubesti caci e frumos......




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.12:

Asha sunt eu, nu ma pot skimba, azi TE IUBESK! [:X]

maine PA! [:-H]




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.13:

iubire-i un ocean,... sunt prins in el de-un an




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.14:

Mereu parca imi doream altceva,

Si parca vesnic mea impiedicam numai de ea!

Acum, cand a plecat si nu mai e a mea,

Simt ca sunt indragostit de ea!




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.15:

Te caut, dar nu te gasesc te caut iar... Am strans vise mii... Cate vise-am strans tu nu stii... Asteptandu-te sa vii... Oare cat voi astepta pana cand mana mea va atinge mana ta.....?




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.16:

Iubirea este la fel ca miracolele,.....exista si ti se intampla doar daca crezi cu adevarat in ele...




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.17:

Te iubesc, Bogdan,... da-mi un semn, suna-ma,... sa stii ca eu tin la tn, ..... de 2 saptamani aprope nu m-ai sunat,ce sa ma fak?




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.18:

Esti vantul kr poarta gandul meu,

Esti ploaia kr-mi stinge inima.



By Adela:X




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.19:

super tare :* :)




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.20:

"Vicino a te mi sento meglio "



daca vreti varianta in romana:

"Aproape de tine ma simt bine"




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.21:

te iubesc cum n-am iubit pe nimeni, caciulita mea nebuna, esti fericirea mea, soarele din inima mea, te iubesc > te ador si vreau sa fii langa mine pana mor _!@# seby din crainimat




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.22:

azi iti dau iggnor si maine te ador




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.23:

hai, nu fi suparata si mai iarta-ma odata:))!




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.24:

Zilele cu tine...sunt cele mai senine :x




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.25:

Am rugat o stea sa aiba grija de inima ta,m-am rugat la luna sa fim impreuna, m-am rugat la toate sa te visez la noapte, fie k stelele sa iti arate chipul de care ti-e dor, fie k luna sa-ti vegheze somnul in locul persoanei pe care o iubesti, ingerii sa te sarute, persoana pe care o iubesti sa nu te uite :-* :-* :-*




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.26:

Te iubesc




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.27:

La inceput n-o iubeam, acum o iubesc ca la inceput :)) vote pls




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.28:

Scoica de aur e inima ta iar perla iubirii e ascunsa in ea,scoica se sparge de pietrele reci iar perla iubirii ramane pe veci.:))TBX:)




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.29:

am gresit ca am incercat sa te visez

si chiar ma intreb dc te mai pastrez

in gandul meu in fiecare noapte

ti-aud ecoul in ascunse soapte

te pot ierta dar nu pot in uitare sa te dau

durerea ar fi prea mare





chiar daca ne-am despartit tot mai sper ca ne vom mai impaca candva pt ca speranta moare ultima(RBX Sconcsul meu pacat ca totul s-a terminat intre noi) de la Oana pt Cristi :X:X:X




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.30:

si cerul a inceput sa planga....si totul s-a intunecat,in clipa'n care ai plecat....

si ploi de lacrimi au cazut in clipa'n care ai plecat..:( xxxk_jmechera2010 (id meu)




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.31:

:x:x:xTe SaRuT aN vIs Te SaRuT aN skRiS.....tE sArUt In gAnD,... dAr Pe buZe CaND???:x:x:x




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.32:

se spune ca Dumnezeu cand vede pe cnv inconjurat de dusmani cu chip de prieteni trimite cate un inger sa-l protejeze si sa ii demaste pe acei prieteni; se pare ca mie mi-i te-a trimis pe tn, dragostea mea, te iubesk moolt, da!@ si fara tn as fi un nimeni :x




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.33:

iubirea e o floare eterna ce nu moare




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.34:

am un buchet

ce nu e complet

trandafirul ce lipseste

........se numeste!!!!




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.35:

Dragostea,.....iluzia k O FIINTA , e diferita de celelalte...




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.36:

Am intalnit un inger... mi-a soptit sperante...l'am privit orbind...m-a atins visand...l'am parasit plangand...




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.37:

DaCa Tu N-aI fIi, NiCi Eu N-aS fIi, AsA cA aI iNcReDeRe Si InToArCe-Te La MiNE!




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.38:

Daca iubesti pe cineva,

Sa iubesti cinstit.

'Aceasta iubire e fara sfarshit'.




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.39:

IMI vine sa urlu din cauza TA...

IMI vine sa iti spun ca este numai vina TA

NU imi mai raspunde asa...

BAIETE, tu esti de vina cu asta...=((




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.40:

ingeras din cer picat,

ochii tai m-au fermecat,

dintr-o singura privire,

s-a nascut a mea iubire...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu